Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 90 ... 159 160
Thurau

Zingle is een type die ze eigenlijk nog niet hebben. Een puncheur. Goede scouting.

kelderfan
Raul Alcala
#225
Tres bien idd,  al klinkt t best Zwitsers 

Ja, inderdaad, want voor Sierre is 't Duitstalig en daarna richting Geneve Franstalig. Alleen wordt daar meer lekkere wijn verbouwd en komen er maar weinig topwielrenners vandaan.

Hobbyist
kelderfan
#224
Dat lijkt mij de beste optie om je voor te bereiden op de volgende dag. Maar wat lees ik nu. Is Vis...

En evt nog martinez

kelderfan
Hobbyist
#228
En evt nog martinez

Die Lenny Martinez staat reeds op mijn lijstje.

Raul Alcala
kelderfan
#227
Ja, inderdaad, want voor Sierre is 't Duitstalig en daarna richting Geneve Franstalig. Alleen wordt...

En die Reto Romanen, ook wel benieuwd naar hoe zij de fiets verteren. Martinez er inderdaad wellicht nog bij, een ensemble mon amour. Het voordeel van al die tegenslag is wel dat het een keer ophoudt. 

Laatst gewijzigd
T80JZ

Al die tegenslag. Het moet de vloek van Primoz zijn. 

T80JZ

De plekken is de Vuelta ploeg worden met al die tegenslag wel heel duur. 

Tourploeg: is Vingegaard op tijd klaar voor de Tour dan kan/zal aan de geplande formatie worden vastgehouden, dus Vingegaard, Kuss, Jorgenson, Kruijswijk, Van Baarle, Benoot, Laporte en Tratnik. 

Van Aert kan gewoon vasthouden aan zijn voorkeursplan om zich via een hoogtestage voor te bereiden. Aangezien de Olympische tijdrit voor hem een prioriteit is, anders dan voor Van der Poel die alleen voor de wegrit gaat, is de Tour niet de ideale voorbereiding. Want voor de tijdrit, die een week na het einde van de Tour wordt gereden, moet hij voldoende op de tijdritfiets oefenenen. 

Naar de Vueltaploeg worden dan vanwege hun pech waarschijnlijk doorgeschoven Kelderman, Cian, Kooij, Gesink. Die laatste kwam daarvoor al in aanmerking. Verder wil Kuss zijn zege van vorig jaar verdedigen en gaat Van Aert ook de Vuelta rijden. Hetzelfde zou zijn toegezegd aan Tulett.   

Is Vingegaard niet op tijd klaar voor de Tour dan lijkt ook mij Kooy als vervanger de beste oplossing en gaat Vingegaard naar de Vuelta. Jonas zal waarschijnlijk niet de Tour en de Vuelta rijden. Dat wordt dan een hele grote krachtsinspanning na het herstel van zijn val. 

 

 

 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik zie dat Mattio, Brennan en Smithson gisteren hebben meegedaan aan de Orlon Nations GP 2.Ncup in Polen. Mattio keurig 2e, en ja Brennan er ook weer dicht bij met een 3e. plek.

Poeksel

Bouwman staat op de planning voor de Vuelta, hoop toch dat dat doorgaat.

T80JZ

Je hebt gelijk. Bouwman over het hoofd gezien. Te veel kandidaten voor de Vueltaploeg dus. Word moeilijk iedereen een plaats te geven. Dat bedoel ik niet specifiek voor Bouwman. 

Verhaeren interessante keuze. Met doorschuiven Heijboer en Niermann hopelijk beste oplossing. 

Poeksel

De selectie voor Rund Um Köln volgens PCS: 

Brennan de kopman?

Yeez

Leuk dat de ploeg veenendaal, antwerp port, limburg en koln met een mixteam rijden!

kelderfan

Brennan nog steeds goed onderweg in de Orlon Nations GP. Hij wordt vandaag 4e. in een aankomst bergop. Mattion is kennelijk bezig met de bergtrui.

AxVISMALAB

Dit klinkt toch wel redelijk hoopgevend betreffend Vingegaard voor de Tour. Zelfs een Dauphine wordt niet volledig uitgesloten door z'n trainer.

https://www.cyclingweekly.com/racing/were-getting-back-on-track-jonas-vingegaards-coach-says-tour-de-france-champion-is-recovering-fast-after-horror-crash 

Laatst gewijzigd
tdola

Dauphine lijkt me eigenlijk minder wrs, want volgens mij zal ie toch echt voor beste resultaat nog 3 weken oid op hoogte moeten, en dat gaat lijkt me niet lukken icm Dauphine. 

Of dauphine icm 2 wkn hoogte moet ook werken,  dan zou t kunnen.

Afwachten maar, maar deze berichtgeving is idd hoopgevend. 

AxVISMALAB
tdola
#240
Dauphine lijkt me eigenlijk minder wrs, want volgens mij zal ie toch echt voor beste resultaat nog 3...

Lijkt mij ook erg onrealistisch hoor, helemaal gezien de trainingvisie van de ploeg. Maar we gaan het zien! 

kelderfan
AxVISMALAB
#239
Dit klinkt toch wel redelijk hoopgevend betreffend Vingegaard voor de Tour. Zelfs een Dauphine wordt...

Dit is echt goed nieuws over Jonas. Wat mij betreft gaan voor de 100% TdF.

kelderfan
Yeez
#237
Leuk dat de ploeg veenendaal, antwerp port, limburg en koln met een mixteam rijden!

Vooral Antwerp Port wordt een interessante koers voor die jonge talenten met kasseien en onverharde wegen. Wat kunnen Kramer en Lugthart op die wegen. Het is voor Mick in zijn achtertuin; dus mag zich laten zien.

goldone123
AxVISMALAB
#239
Dit klinkt toch wel redelijk hoopgevend betreffend Vingegaard voor de Tour. Zelfs een Dauphine wordt...

goed om te lezen dat het zo goed gaat.

kelderfan

Het is ook goed om te lezen, dat Wout weer kan meedoen in 't peloton. Go, go Wout Van Aert.

kelderfan

Riejanne doet 't in Veenendaal met een solo van 12 km. Gefeliciteerd met deze fraaie zege.

Oh,ja die Karlijn Swinkels maar gauw weer terughalen s.v.p.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Tim van Dijke laat zich zien met een keurige 4e.pl. in rit 13.

kelderfan

Matthieuw Brennan is nog steeds goed onderweg in de Orlon Nations Grand Prix. Vandaag wederom 3e. in de uitslag met Smithson vandaag als 13e.

In de thuiswedstrijd Veenendaal Classic geen Groenewegen, maar ook geen Van Belle bij de 1e. tien. Met een 30e. plek kan 't team niet blij zijn. Lemmen heeft zich wel getoond in een lange vlucht.

kelderfan

Affini is vandaag de man die 't team thuisbrengt met een keurige 10e. stek. Ook Tim doet 't niet verkeerd met een 18e. stek net na teamgenoot Jan Tratnik.

Yeez

Van belle moest flink in de ankers. Weg sprint

1 2 ... 90 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.