En die Reto Romanen, ook wel benieuwd naar hoe zij de fiets verteren. Martinez er inderdaad wellicht nog bij, een ensemble mon amour. Het voordeel van al die tegenslag is wel dat het een keer ophoudt.
De plekken is de Vuelta ploeg worden met al die tegenslag wel heel duur.
Tourploeg: is Vingegaard op tijd klaar voor de Tour dan kan/zal aan de geplande formatie worden vastgehouden, dus Vingegaard, Kuss, Jorgenson, Kruijswijk, Van Baarle, Benoot, Laporte en Tratnik.
Van Aert kan gewoon vasthouden aan zijn voorkeursplan om zich via een hoogtestage voor te bereiden. Aangezien de Olympische tijdrit voor hem een prioriteit is, anders dan voor Van der Poel die alleen voor de wegrit gaat, is de Tour niet de ideale voorbereiding. Want voor de tijdrit, die een week na het einde van de Tour wordt gereden, moet hij voldoende op de tijdritfiets oefenenen.
Naar de Vueltaploeg worden dan vanwege hun pech waarschijnlijk doorgeschoven Kelderman, Cian, Kooij, Gesink. Die laatste kwam daarvoor al in aanmerking. Verder wil Kuss zijn zege van vorig jaar verdedigen en gaat Van Aert ook de Vuelta rijden. Hetzelfde zou zijn toegezegd aan Tulett.
Is Vingegaard niet op tijd klaar voor de Tour dan lijkt ook mij Kooy als vervanger de beste oplossing en gaat Vingegaard naar de Vuelta. Jonas zal waarschijnlijk niet de Tour en de Vuelta rijden. Dat wordt dan een hele grote krachtsinspanning na het herstel van zijn val.
De selectie voor Rund Um Köln volgens PCS:
- 61BRENNAN Matthew
- 62SMITHSON Jed
- 63LUGTHART Sjors
- 64VADER Milan
- 65VAN DER SANDE Tosh
- 66VAN BELLE Loe
- 67VERMOTE Julien
Brennan de kopman?
Dit klinkt toch wel redelijk hoopgevend betreffend Vingegaard voor de Tour. Zelfs een Dauphine wordt niet volledig uitgesloten door z'n trainer.
https://www.cyclingweekly.com/racing/were-getting-back-on-track-jonas-vingegaards-coach-says-tour-de-france-champion-is-recovering-fast-after-horror-crash
Dauphine lijkt me eigenlijk minder wrs, want volgens mij zal ie toch echt voor beste resultaat nog 3 weken oid op hoogte moeten, en dat gaat lijkt me niet lukken icm Dauphine.
Of dauphine icm 2 wkn hoogte moet ook werken, dan zou t kunnen.
Afwachten maar, maar deze berichtgeving is idd hoopgevend.
Vooral Antwerp Port wordt een interessante koers voor die jonge talenten met kasseien en onverharde wegen. Wat kunnen Kramer en Lugthart op die wegen. Het is voor Mick in zijn achtertuin; dus mag zich laten zien.
Matthieuw Brennan is nog steeds goed onderweg in de Orlon Nations Grand Prix. Vandaag wederom 3e. in de uitslag met Smithson vandaag als 13e.
In de thuiswedstrijd Veenendaal Classic geen Groenewegen, maar ook geen Van Belle bij de 1e. tien. Met een 30e. plek kan 't team niet blij zijn. Lemmen heeft zich wel getoond in een lange vlucht.
Patryk Goszczurny, rekruut voor het development team vanaf 2025, was vandaag aan het feest in de eerste etappe van de sterk bezette juniorenwedstrijd Trophée Morbihan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.