Ja, die Hagenes heeft een hele sterke koers gereden, na pech onderweg en derhalve een inhaalslag en mooi dat Vermote er nog bijzat in de finale. Ook Van Belle en Milan Vader hebben hun ding gedaan.
Helaas ben ik niet meer zo dicht bij de ploeg , maar ik was benieuwd naar de prestaties van Uijtedbroeks.
Ik hoor nog steeds dingen. Er was simpelweg geen chemie tussen Cian en Olav. Zij zullen hard moeten werken aan hun ‘co-habitation’. Ik was verrast dat Uijdebroeks dit woord gebruikte in een interview met het Franse Eurosport (of met rtbf i.w.nm).
Ja dat valt zeker op, maar wat nog meer opvalt Groenewegen en Maurice Ballerstedt. Ik heb die namen toch eerder gezien.
Helaas is 't team met al hun aanvallen niet gelukt om een gaatje te maken. Daarbij gaat Vermote zijn ploegmaat terughalen?
Ben even benieuwd wat je met de verwijzing naar de nummer één en twee bedoeld. Bedoel je dat VLab/TJV renners zeer goed opleid, die ze logischerwijs niet allemaal kunnen houden en die je dan bij andere ploegen regelmatig in de uitslagen teru ziet komen. Of bedoel je dat deze twee nog bij VLab hadden moeten rijden omdat ze in deze wedstrijd toevallig bovenaan komen?
Aangeschoten wild bedoel je. De een ex-renner van 't mannenteam en de ander ex-renner van 't opleidingsteam. Is de verwijzing naar behoren.
Verder is er niets te melden, want Vermote brengt 't team thuis. Het was even wachten maar toch.
@Yeez
Waarom jij de verdediging van Kelderfan telkens moet voeren is mij een raadsel. Die plaatst een reactie waar Yogibear een vraag bij heeft en vervolgens komt er geen antwoord op diens vraag maar een woordenbrij met een rare sneer naar de ploeg op het eind. Daar sla ik op aan omdat dit de modus operandi is van kelderfan. Dat jij je zo op gaat winden over mij maar eerder I Langof wegzet met: "Je hoort dingen. Mooi." is dan opmerkelijk te noemen. Waarom val je deze poster zo persoonlijk af?
Daarnaast om je andere vraag te beantwoorden, mijn reacties op accounts zoals Kraamverlof, BADGIO, Silent Hill, MaGarin en Antoin1980 zijn er omdat deze overduidelijke trollen best over het voetlicht mogen worden gebracht. Ze zijn beledigend tot en met en als de moderatie kennelijk geen probleem heeft met hun teksten zie ik niet in waarom als ze te ver gaan en iemand als Cian het lijdend voorwerp mag zijn bij hun, ik dit counter met een weerwoord. Is misschien eentonig, maar dat zij dan maar zo.
Komende week is de ploeg in Noorwegen, Keulen en nog steeds in Italie. Vooral voor Noorwegen ben ik hoopvol gestemd al heb ik de routekaartjes nog niet heel goed bekeken. In Italië wordt het moeilijk met veel tegenstand op een vergelijkbaar niveau en Keulen is de laatste van de handvol speeltuinen waar het zomaar de goeie kant op kan vallen (maar dat verwacht ik niet).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.