Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 91 ... 164 165
Maillot à Pois

Patryk Goszczurny, rekruut voor het development team vanaf 2025, was vandaag aan het feest in de eerste etappe van de sterk bezette juniorenwedstrijd Trophée Morbihan.

tdola

Geen mick van dijke deze dagen, dacht dat ie wel op de planning stond!?

Iemand enig idee?

Yeez

Vermote die bijna wint met een late uitval... hagenes 5/6 in de eindsprint in antwerpen. Leuke koers gezien

AWestie

Ik ben benieuwd hoe de ploeg kijkt naar de progressie en rol van Valter. Hij laat soms leuke dingen zien, ook vandaag, maar of het genoeg is voor de topploeg TVL vraag ik me af.

Yeez

Waarom zou het niet genoeg zijn? Sterke rit vandaag en kan een prima knecht zijn. Genoeg jongens die het minder doen bergop en ook bij de ploeg rijden... het hoeven niet allemaal winnaars of niveau sepp kuss zijn

AWestie

Kussjes kan je inderdaad niet kopiëren, maar ik benoem ook specifiek zijn progressie. Zeker omdat ze hem stiekem binnenhaalden met aardige verwachtingen. Hij mocht zelfs niet knechten in zijn eerste jaar.

kelderfan
Yeez
#253
Vermote die bijna wint met een late uitval... hagenes 5/6 in de eindsprint in antwerpen. Leuke koers...

Ja, die Hagenes heeft een hele sterke koers gereden, na pech onderweg en derhalve een inhaalslag en mooi dat Vermote er nog bijzat in de finale. Ook Van Belle en Milan Vader hebben hun ding gedaan.

kelderfan

Jammer dat Brennan op de laatste dag zijn 3e. stek moet inleveren. Wel komt hij als 4e. over de streep in de laatste rit Orlen Nations.

Oh, ja en Mattio heeft zijn bergtrui behouden.

Laatst gewijzigd
I Langof

Naar de Vueltaploeg worden dan vanwege hun pech waarschijnlijk doorgeschoven Kelderman, Cian, Kooij, Gesink

Helaas ben ik niet meer zo dicht bij de ploeg , maar ik was benieuwd naar de prestaties van Uijtedbroeks.

 

Ik hoor nog steeds dingen. Er was simpelweg geen chemie tussen Cian en Olav. Zij zullen hard moeten werken aan hun ‘co-habitation’. Ik was verrast dat Uijdebroeks dit woord gebruikte in een interview met het Franse Eurosport (of met rtbf i.w.nm).

 

 

Yeez

Je hoort dingen. Mooi

mitchel_91

Goed nieuws lijkt me dat Jonas voor een trainingsstage op Mallorca is. 

goldone123
mitchel_91
#261
Goed nieuws lijkt me dat Jonas voor een trainingsstage op Mallorca is. 

gaat erg snel, ik denk dat de tdf wel lukt maar 100% fit? not sure

Primoz Zomirp

Wat is volgens jullie de algemeen classement piekorde van kopmanen (na Vingegaard) nu binnen de ploeg? Met AK overwiningen van Jogenson in PN, Bouwman in Coppi, Vader in China staan de 30plusers (Kruisjwijk, Kelderman) nu echter op achtergrond

kelderfan
Primoz Zomirp
#263
Wat is volgens jullie de algemeen classement piekorde van kopmanen (na Vingegaard) nu binnen de ploe...

Nou de pikorde voor GT's lijkt mij naast Vingegaard nu Jorgenson met mogelijk Uytdebroeks als de kopmannen van dienst.

mitchel_91

Ik denk overigens dat de Tour selectie wel aangepast gaat worden.

Vanuitgaande dat Vingegaard erbij zal zijn. Verwacht ik:

  1. Vingegaard
  2. Kuss
  3. Kelderman
  4. Kruiswijk
  5. Jorgenson 
  6. Benoot 
  7. Van Baarle 
  8. Laporte/Staune-Mitte/Cian 

Ik zie Tratnik er buiten gelaten worden en vervangen worden door Kelderman.

Rawolf

er is toch wel een aanzienlijke kans dat WVA meegaat? 

 

  1. Vingegaard
  2. Kuss
  3. WvA
  4. Kruijswijk
  5. Jorgenson 
  6. Benoot 
  7. Van Baarle 
  8. Laporte

mijn voorspelling

kelderfan

Maar wat betreft gisteren lijkt Hagenes de komende man, want het was echt indrukwekkend hoe hij de oversteek uit 't peloton naar 't groepje De Lie (een beer) heeft gemaakt na al de pech onderweg met lange achtervolging naar 't peloton. 

goldone123
mitchel_91
#265
Ik denk overigens dat de Tour selectie wel aangepast gaat worden. Vanuitgaande dat Vingegaard erbij...

staune, ik zou het wel geweldig vinden maar, denk het niet

Yeez

Leuk gekoerst in limburg. Typische dat van belle op 2 km lek rijdt en daardoor niet kan sprinten.::

kelderfan
Yeez
#269
Leuk gekoerst in limburg. Typische dat van belle op 2 km lek rijdt en daardoor niet kan sprinten.::

Ja dat valt zeker op, maar wat nog meer opvalt Groenewegen en Maurice Ballerstedt. Ik heb die namen toch eerder gezien.

Helaas is 't team met al hun aanvallen niet gelukt om een gaatje te maken. Daarbij gaat Vermote zijn ploegmaat terughalen?

YogiBear
kelderfan
#270
Ja dat valt zeker op, maar wat nog meer opvalt Groenewegen en Maurice Ballerstedt. Ik heb die namen...

Ben even benieuwd wat je met de verwijzing naar de nummer één en twee bedoeld. Bedoel je dat VLab/TJV renners zeer goed opleid, die ze logischerwijs niet allemaal kunnen houden en die je dan bij andere ploegen regelmatig in de uitslagen teru ziet komen. Of bedoel je dat deze twee nog bij VLab hadden moeten rijden omdat ze in deze wedstrijd toevallig bovenaan komen?

kelderfan
YogiBear
#271
Ben even benieuwd wat je met de verwijzing naar de nummer één en twee bedoeld. Bedoel...

Aangeschoten wild bedoel je. De een ex-renner van 't mannenteam en de ander ex-renner van 't opleidingsteam. Is de verwijzing naar behoren.

Verder is er niets te melden, want Vermote brengt 't team thuis. Het was even wachten maar toch.

Thurau
kelderfan
#272
Aangeschoten wild bedoel je. De een ex-renner van 't mannenteam en de ander ex-renner van 't opleidi...

Chat GPT weer in gebruik genomen zie ik. Rare manier om te antwoorden op de normale vraag van Yogibear. Slotzinnetje is dan de kinderachtige kers op de taart.

Laatst gewijzigd
Yeez

@thurau waarom zit je op dit forum en onder artikelen op wf alleen maar dezelfde mensen persoonlijk af te vallen? Keer op keer. Zo jammer voor het sfeertje en begint een beetje eentonig te worden

Laatst gewijzigd
Thurau
Yeez
#274
@thurau waarom zit je op dit forum en onder artikelen op wf alleen maar dezelfde mensen persoonlijk...

 @Yeez 

Waarom jij de verdediging van Kelderfan telkens moet voeren is mij een raadsel. Die plaatst een reactie waar Yogibear een vraag bij heeft en vervolgens komt er geen antwoord op diens vraag maar een woordenbrij met een rare sneer naar de ploeg op het eind. Daar sla ik op aan omdat dit de modus operandi is van kelderfan. Dat jij je zo op gaat winden over mij maar eerder I Langof wegzet met: "Je hoort dingen. Mooi." is dan opmerkelijk te noemen. Waarom val je deze poster zo persoonlijk af?

Daarnaast om je andere vraag te beantwoorden, mijn reacties op accounts zoals Kraamverlof, BADGIO, Silent Hill, MaGarin en Antoin1980 zijn er omdat deze overduidelijke trollen best over het voetlicht mogen worden gebracht. Ze zijn beledigend tot en met en als de moderatie kennelijk geen probleem heeft met hun teksten zie ik niet in waarom als ze te ver gaan en iemand als Cian het lijdend voorwerp mag zijn bij hun, ik dit counter met een weerwoord. Is misschien eentonig, maar dat zij dan maar zo.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 91 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.