Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 92 ... 119 120
AWestie

Komende week is de ploeg in Noorwegen, Keulen en nog steeds in Italie. Vooral voor Noorwegen ben ik hoopvol gestemd al heb ik de routekaartjes nog niet heel goed bekeken. In Italië wordt het moeilijk met veel tegenstand op een vergelijkbaar niveau en Keulen is de laatste van de handvol speeltuinen waar het zomaar de goeie kant op kan vallen (maar dat verwacht ik niet). 

Yeez

Je hoeft het zaadje niet te voeden... trollen, zoals jij ze dan maar even noemt, kicken op de aandacht... verder kan yogibear prima zelf reageren op die post toch? 

verder reageer ik zelden tot nooit op kelderfan of anderen

Rawolf

wat een gezever is dat allemaal hier met op de man spelen, 'trollen' en reaguurdertje pesten. 

Leven en laten leven, dr bestaan genoeg meningen over VLAB en niet allen zullen positief zijn. Het wordt hier juist zo'n negatieve echokamer als alles tot in den treuren weerlegt en meningen weggestopt moeten worden. 

Als je jezelf eraan ergert is mijn advies, Wielerflits even wat vaker dichtlaten. 

 

Dit subforum is voor gezonde discussies, info (over ploeg, wedstrijden en renners) en hosannauitingen, toch?? 

kelderfan
Rawolf
#2278
wat een gezever is dat allemaal hier met op de man spelen, 'trollen' en reaguurdertje pesten. ...

Ja, @Rawolf

Wij kunnen nu op de Deense Tour, want er is Deense sponsor Bygma bijgekomen en dat is toch echt goed nieuws.

Uitbreiding van het budget kan geen kwaad. 

YogiBear

Ben benieuwd of het een hoger budget betekent, danwel een compensatie voor partijen die wellicht minder kunnen/willen inbrengen. Zo hebben Agu en Betcity het op dit moment lastig. Maar goed, dat zullen we waarschijnlijk nooit weten en een sponsor erbij kan natuurlijk nooit kwaad.

kelderfan
YogiBear
#2280
Ben benieuwd of het een hoger budget betekent, danwel een compensatie voor partijen die wellicht min...

Precies dat is natuurlijk altijd de vraag bij de bestaande geldschieters.

AWestie
YogiBear
#2280
Ben benieuwd of het een hoger budget betekent, danwel een compensatie voor partijen die wellicht min...

Oei, AGU had ik over het hoofd gezien maar dat lijkt nog redelijk goed opgevangen te zijn (Een deal met schuldeisers redt wielergroothandel AGU van een faillissement - NRC). Betcity mag sowieso nog maar anderhalf jaar op het shirt staan. Met Gorillas en Hema hadden ze ietsje langer terug nog problemen, dus hopelijk blijft deze wat stabieler op het shirtje.

Rawolf

Zolang ze niet de Vitesse hoek opgaan met investeringen van Russen, Oliesjeiks en Cryptoboeren... vind ik alles goed

AWestie
Rawolf
#2283
Zolang ze niet de Vitesse hoek opgaan met investeringen van Russen, Oliesjeiks en Cryptoboeren... vi...

Opgegroeid in Nijmegen doet de kleurstelling van beide teams mij altijd al pijn aan de ogen en ik hoop dat het de enige overeenkomst blijft inderdaad 

Rawolf
AWestie
#2284
Opgegroeid in Nijmegen doet de kleurstelling van beide teams mij altijd al pijn aan de ogen en ik ho...

De overeenkomst in kleurstelling had ik nog nieteens aan gedacht, hahah! 

 

Maar bij jumbo vind ik bij het gele blijven wel slim trouwens. Veel casual wielervolgers denken toch snel aan gele trui = iets goeds, denk ik. 

 

Laatste man
Rawolf
#2278
wat een gezever is dat allemaal hier met op de man spelen, 'trollen' en reaguurdertje pesten. ...

Hier gaat het volgens mij best aardig. Voor en tegen prima.

Figuren als Matxin/MaGarin/Xevar, Antoin, Badgio en kraamverlor (ui) zijn letterlijk alleen maar uit op afbreken. En als daar reactie op komt, redactie wil er helemaal niks aan doen, dan is de wereld te klein..

kelderfan

Om de discussie op gang te helpen. Bij wieller revue een artikel over het ruilen van de Giro met de Vuelta vanwege ook 't telkens terugkomende probleem bij de Giro met de bergritten (die herhaaldelijk moeten worden ingekort). De Giro wordt dan in september verreden. Dat lijkt mij een goede zaak.

AWestie

Die discussie heeft alleen best weinig met TVL te maken, behalve dat men pleit voor een betere wielerkalender.

Leukere discussie is bijna eerder hoe goed Wout het gaat doen in Noorwegen, en zelfs dat is niet heel moeilijk in te vullen denk ik

Poeksel

Nathan van Hooijdonk is vandaag co-commentator bij Eurosport. Gesprek is wat te lang om samen te vatten, maar hij heeft het naar zijn zin.

kelderfan

Gespot op Strava: 'Van Aert is klaar', klinkt het na zware periode wandelen, mountainbiken én Spaanse stage | Indeleiderstrui.nl.

Hierbij dus @AWestie. Alleen denk ik dat Wout de race gebruikt om wedstrijdritme op te doen. Wat dat betreft is het letten op Lemmen en Graat het verhaal.

Maar een eventuele wijziging van de kalender wat betreft de GT's is natuurlijk wel van belang voor 't team. De GT-mannen zijn meestal erg goed in de Vuelta en hoe gaat de teamleiding dat invullen.

 

kelderfan

Oh, ja 't Team heeft ook de Heistse Pijl toegevoegd aan het programma met nu wel Mick van Dijke.

kelderfan

Oh, je het is nog vroeg op de dag, maar Riejanne gaat de club verlaten. 

Aan de andere kant weer goed nieuws dat Matthieuw Brennan de grote mannen komt versterken in 2025. De broekies worden steeds jonger lijkt 't wel.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Brennan schuift door naar het world team volgend jaar! Mooi nieuws, groot talent. Heel benieuwd naar z'n prestaties 

Yeez

Kon niet uitblijven na zo'n debuutjaar bij de beloften. Lijkt op kooij zijn 1e jaae, maar iets meer klimmer nog... mooi nieuws

Thurau

Brennan stond al bij veel ploegen op de radar, beloon je die ontwikkeling niet is hij weg. Zeer compleet voor een sprinter. Erg goed nieuws voor hem en de ploeg.

MaGarin

"With Brennan on board, Team Visma | Lease a Bike will have eight riders from their own development team under contract in 2025."

 

Praat de ploeg hier per ongeluk zijn mond voorbij en is dit een indirecte bevestiging dat de broers van Dijke vertrekken? We zitten nu al op 8 namelijk..

Thurau

Nee, ze geven de actuele stand van zaken. En die is simpelweg dat de broers van Dijke nog niet vastliggen voor 2025. Uit dit persbericht over een andere renner het nieuws halen dat ze hier hun mond voorbij praten over de toekomst van de broers is wat mentale acrobatiek voor nodig. Lijkt mij dat er onderhandelingen lopen en de uitkomst horen we nog wel.

kelderfan
Thurau
#2297
Nee, ze geven de actuele stand van zaken. En die is simpelweg dat de broers van Dijke nog niet vastl...

Volgensmij ben jij de acrobaat. Kennelijk weet jij alles beter.

MaGarin

Nee, ze geven dus juist geen actuele stand van zaken aan. Dan hadden ze ' ... currently has 8 riders...' oid moeten schrijven. 'Will have' is heel definitief. Vandaar ook dat ik aansloeg op dat stukje tekst en het zo bijzonder vond. Weinig mentale acrobatiek voor nodig.

 

Maar goed, nou zijn de stukjes op de site, en zeker de Engelse vertalingen, vaak ook niet van een bijster hoog niveau dus grote kans dat ze het inderdaad niet zo definitief bedoelen als dat het er staat.

Thurau
kelderfan
#2298
Volgensmij ben jij de acrobaat. Kennelijk weet jij alles beter.

Lange teentjes weer.

1 2 ... 92 ... 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.