Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 93 ... 111 112
goldone123

hij is ook echt een goede klimmer, dit flink wat potentie in als explosive printer/puncher/

Thurau
goldone123
#2301
hij is ook echt een goede klimmer, dit flink wat potentie in als explosive printer/puncher/

Met Zingle erbij kom je al op 25 renners voor 2025, flinke verjonging van het rennersbestand en ook niet zo veel ruimte voor verdere versterkingen als er nog jongens bijtekenen. Neem de broers bv, dan zit je al op 27. Klasse ook dat ze hun woorden waarmaken om een zeer groot deel van de ploeg zelf op te leiden. Lenny lijkt overigens defintief voor Bahrain te kiezen.

AWestie
MaGarin
#2299
Nee, ze geven dus juist geen actuele stand van zaken aan. Dan hadden ze ' ... currently has 8 riders...

De Nederlandse versie is inderdaad niet zo definitief opgeschreven, dus ik denk dat het een vertaaldingetje is. Gebeurt wel vaker op hun site merk ik.

Qua koppie lijkt Brennan echt sprekend op Pogacar, dus als hij maar een stukje van Tadejs overwinningen oppikt vind ik het al een succes.

Ik hoop wel echt dat de damesploeg een mooie aanwinst krijgt als Markus weggaat, want we kunnen niet alleen op La Vos steunen. Ik keek toevallig van de week nog naar het aandeel van de rensters in UCI-punten en daar is Riejanne ook gewoon zwaar van belang.

Yeez

Ik denk inderdaad meer de vertaling, dus niet zo letterlijk. De van dijkes wil de ploeg graag behouden, maar ik weet ook dat er andere aanbiedingen liggen met zeker ook financiele impulsen. Ik hoop echter dat ze blijven

MaGarin

Weet iemand wat er in godsnaam met van Empel aan de hand is? Ze verdwijnt al weken last-minute van alle startlijsten terwijl ze wel gewoon aan het trainen is.

 

Mentale issues die weer opspelen? 

Thurau
MaGarin
#2305
Weet iemand wat er in godsnaam met van Empel aan de hand is? Ze verdwijnt al weken last-minute van a...

Je hebt echt iets tegen haar he? Was in het veldritseizoen ook al duidelijk toen je haar na 1 niet gewonnen wedstrijd al naar de psychiater verwees om vervolgens toen ze Wereldkampioen werd niks te zeggen. Zoals eerder gezegd door mij en Laatste man, je blijft in al je gedaantes van Matxin tot Jachtluipaard en van Xevar tot MaGarin gewoon niks anders dan een onruststoker en voor wat betreft de mentale issues kunnen we die vraag ook aan jou stellen. Waardoor komt deze antipathie tegen de ploeg en waarom verander je van naam telkens hier?

Laatst gewijzigd
MaGarin
Thurau
#2306
Je hebt echt iets tegen haar he? Was in het veldritseizoen ook al duidelijk toen je haar na 1 niet g...

Kan je misschien proberen om ook maar één keertje een normale reactie te plaatsen? Ik stel gewoon een doodnormale vraag.

Wat moet ik nou weer met zo'n reactie vol leugens en waanbeelden van een geobsedeerde haattrol? Kijk eens in de spiegel, doe normaal en zoek hulp. Dit soort gedrag is écht niet gezond.

 

Laatst gewijzigd
Denewar

Ik vind het ook een vrij normale vraag.  Ben ook nieuwsgierig. Ik zie haar weinig wedstrjiden rijden. Kan zijn dat ze een lange break heeft, Misschien weet iemand het. 

Verder dus nav het interview met van Aert, dat die wrs niet 100% gaat zijn in de tour, denk ik dat dat helenaal ook voor Jonas gaat gelden. Jammer, Dit seizoen maar snel vergeten.

Met kooij, van Aert en Jonas naar de Vuelta en 10+ etappes winnen ;-)

 

AWestie

De enige zekerheid van Fem dit voorjaar is dat ze wat kwakkelt met haar gezondheid. Het dan meteen op het mentale vlak gooien vind ik wat speculatief, en daar maak je wel een terugkerend iets van @MaGarin. Is niet nodig. Net als dat de nog vaker terugkerende reactie op MaGarin niet nodig is en alleen maar vervuilend werkt.

MaGarin

Het is toch gewoon een feit en algemeen bekend dat van Empel het (iig in het verleden) mentaal lastig heeft (gehad). Heeft ze nota bene zelf ook nog over gesproken..

 

Wanneer ze vervolgens meermaals last-minute van startlijsten verdwijnt, terwijl ze op basis van social media en Strava wel gewoon traint en fysiek fit is, dan is het toch volkomen logisch dat de eerste gedachten uitgaan naar problemen op het mentale vlak? Ik vind het tamelijk vreemd hoe fel er op zo'n volkomen logische speculatie wordt gereageerd..

 

Wat betreft de vrouwenploeg, Henderson zou Markus achterna willen richting Trek. De leegloop die vorig seizoen al begon wordt wel heel ernstig als dat waar is..

 

Laatst gewijzigd
AWestie
MaGarin
#2310
Het is toch gewoon een feit en algemeen bekend dat van Empel het (iig in het verleden) mentaal lasti...

Daar zijn inderdaad wel een paar artikelen over geschreven, maar daar is (gelukkig) ook vaak een hele hoop niet gezegd. Oftewel: we weten ook een hele hoop niet rondom hoe ze nu precies mentaal in de wedstrijd zit. Volkomen logisch zou ik het dan niet noemen, maar het is een optie van veel opties.

Ik vind het trouwens niet vreemd dat er dan zo fel gereageerd wordt, want het gaat om mentaal welzijn van iemand. En kom op, je hebt een reputatie opgebouwd ondertussen.

Waar haal je het bericht van Henderson vandaan?

Thurau
Thurau
#2306
Je hebt echt iets tegen haar he? Was in het veldritseizoen ook al duidelijk toen je haar na 1 niet g...

Een doodnormale vraag? Van de man die renners bij naam beschuldigd van dopinggebruik hier op deze site. Iets wat zou moeten leiden tot een ban volgens de huisregels. Ik laat mij niet de les lezen door een troll als jou. Je haat richting met name Visma Lab en haar renners /rensters is al zo oud als de weg naar Rome. En elke keer weer verpakt onder het mom van: Ik stel alleen maar een vraag. Nee, jouw doel is om de boel op te stoken over de ruggen van rennners/ rensters en de serieuze posters op de site. Daar zul je me altijd op je weg vinden MaGarin/Xevar/ Jachtluipaard/Matxin. Trouwens daar herken je de echte troll vaak aan, die naamswijzigingen.

Laatst gewijzigd
MaGarin
AWestie
#2311
Daar zijn inderdaad wel een paar artikelen over geschreven, maar daar is (gelukkig) ook vaak een hel...

https://x.com/MatMitchell30/status/1793178915759944036

Yeez

@thurau eerst onder het uijtdebroeks bericht. Nu weer hier. Blijven ademen en rustig aan ;) probeer wat los te komen van die blinde vlek ;)

@awestie @magarin inderdaad een vrij normale vraag. Fem is iemand die, net als arensman bijvoorbeeld, wat zelfvertrouwen mist. Twijfelt snel aan zichzelf en heeft vaak het idee dat het met vorm/training niet goed zit. Meest in het oog springende voorbeeld is van brand die zei dat van empel na 11 overwinningen op rij dood en dood zenuwachtig aan de start stond van een x2o wedstrijd, omdat ze moeite had dat iedereen zou verwachten dat ze zou winnen.

 

hoe het nu verder met haar gaat geen idee. Apart dat ze nu van de startlijst is in london, terwijl ze wel traint...

Thurau
Yeez
#2314
@thurau eerst onder het uijtdebroeks bericht. Nu weer hier. Blijven ademen en rustig aan ;) probeer...

Eerst kijken naar je eigen blinde vlek Yeez, want kennelijk keur je MaGarin's modus operandi goed. Maar aardig dat je me zo goed volgt nu, Kraam is inderdaad ook een bekende troll die wat weerwerk verdient.

kelderfan
Yeez
#2314
@thurau eerst onder het uijtdebroeks bericht. Nu weer hier. Blijven ademen en rustig aan ;) probeer...

Kan het zijn dat Van Empel de London Classic overslaat om naar Catalunya af te reizen, want met drie sprintetappes is Veenhoven de vrouw van dienst. Dan is 't ook logisch dat Vigie erbij komt.

En ja ik probeer ook rustig te ademen als Turau voorbij snelt. Die is sneller als gedacht.

Yeez

@thurau je ziet spoken. Normale vraag, misschien wat overdreven taalgebruik, maar een normale vraag... blijf vooral doorgaan. Ik geniet van je obsessie. 

@kelderfan dat zou een optie kunnen zijn

AWestie

Affini had zijn snelle benen beter in de finishstraat kunnen gebruiken met een late uitval

kelderfan

Lemmen wordt 4e. vandaag in Noorwegen.

Cycling

Wat mij betreft hoeven alleen de Van Dijke's van de huidige selectie nog verlengd worden. Ook na vandaag zie ik geen enkele reden om bijvoorbeeld Koen Bouwman te verlengen. Hij teert nog steeds op zijn giro overwinningen. Er zijn betere kandidaten voor de laatste plekjes bij Visma-LaB 

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan
Laatst gewijzigd
Poeksel

Zo zie je maar, een renner is (bij sommige mensen) zo goed al zijn laatste resultaat (zo slecht deed hij het overigens niet).

Rawolf

Mocht na Markus ook Henderson weggaan word de vrouwenploeg wel een zorgenkindje. Vos wordt ook ooit oud. En dan blijft er echt weinig over hoor. 

 

 

Thurau
Poeksel
#2322
Zo zie je maar, een renner is (bij sommige mensen) zo goed al zijn laatste resultaat (zo slecht deed...

Deed hij ook niet maar Koen zit met een ander probleem, kennelijk wil hij toch wat meer voor eigen rekening rijden en daarnaast is hij in die rol te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Dat een renner als Lemmen hier weer goed rijdt is een compliment voor de scouting. Genoten van hem en ik hoop morgen dat hij op die klim het AK naar zijn hand zou kunnen zetten.

AWestie

De tweet die @MaGarin deelt is interessant maar moet je wel in zijn context zien: daar staat dat Lidl-Trek vorig jaar interesse had in Henderson. Een jaar voor einde contract, dat wel, maar die ploeg is samen met Red Bull vooral overal aan poppetjes aan het trekken. Geen idee of die interesse nog steeds zo stevig is.

1 2 ... 93 ... 111 112

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.