Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 96 ... 121 122
IK

Jan Tratnik gaat op 5.6. naar Tignes (hoogtestage) en daarna direkt naar TdF. Bron: Jan Tratnik in interview met Val202 (vanaf ca. 32. min)

Yeez

Mmm kelderman dan geen tour? Of laporte? Of vingegaard? Of van aert? Veel vragen nog

mitchel_91

Of ze gaan wellicht met meer dan 8 op hoogte en gaan later een definitieve beslissing maken. Zeker gezien er hier en daar wat twijfels zijn. 

Yeez

Tratnik geeft zelf aan naar de tour te gaan. Zonder slag om de arm

Yeez
AWestie

Heerlijk, zo'n rookgordijn. De ploeg spreidt wel heerlijk haar kansen zo. Ze willen het liefst het oorspronkelijke team, want daar maken ze al maanden plannen en tactieken voor. En Van Aert is dan altijd een welkome bonus, maar voor wie? Voor bijna alle renners uit de selectie is wel wat te zeggen. Het puzzeltje daarna is denk ik ook minder ingewikkeld: Kelderman is de klimmende achtervang en degene voor wie Van Aert er bij komt is eerste reserve voor de polyvalente jongens.

En als het dan echt mis gaat kan er nog een jongen bijspringen die in Zwitserland goed was.

Laatst gewijzigd
Yeez

Van baarle doet weer de dubbel tour en vuelta meldt hij in zijn podcast

AWestie
Yeez
#2382
Van baarle doet weer de dubbel tour en vuelta meldt hij in zijn podcast

Die selectie zou je al rond kunnen noemen, als je de oorspronkelijke toezeggingen meetelt. 😅

Yeez

Er gaat nog veel geschoven worden vrees ik

mitchel_91

Ik verwacht dat van Aert zijn tijdrit ambitities voor de OS aan de kant geschoven heeft en zich volledig richt op de wegrit.

Mits alles positief blijft verlopen zie ik hem alsnog in de Tour starten. 

Yeez

Die tijdrit was sowieso onhaalbaar op dit parcours tegen mannen als ganna evenepoel en tarling

kelderfan

Oei wat lees ik nou. Rookgordijnen en ambities die aan de kant worden geschoven. 

Hopelijk zijn onze toppers Vingegaard en Van Aert optijd klaar (100%) voor de TdF, maar ook de ondersteuning, want Poggi kan alleen verslagen worden met een compleet (dus 100%) Jumbo foei, natuurlijk Visma | LaB of wordt 't nu Noorwegen | Denemarken achttal met toch Tratnik en Van Baarle.   

tdola

Als ik de podcast luister

Zeker tour:

Van baarle, kuss, benoot, jorgensen. Denk ook tratnik maar hoor ik niet direct.

Twijfel: vingegaard en van aert

Wrs kruijswijk (als vingegaard fit).

Mgl kelderman en laporte.

Op de achterhand/alternatieve opties

Kooij (dan wellicht gesink). Uijtdebroeks 

Longshot bouwman, tulett

 

Mijn Vuelta dan:

Vingegaard, kuss, kruijswijk, van baarle,tulett, kelderman, gesink. Mgl bouwman/van aert/uijtdebroeks/Hagenes/m. Van dijke.

AWestie
tdola
#2388
Als ik de podcast luister Zeker tour: Van baarle, kuss, benoot, jorgensen. Denk ook tratnik maar h...

Kruijswijk is ook gewoon zeker, alleen zijn rol niet.

Je Vueltateam snap ik niet helemaal: 7 namen vast en dus 5 namen voor 1 plek? Maak hem dan even helemaal rond ;)

kelderfan

In de Vredeskoers doet Morten Aalling Nortoft van zich spreken, want hij wint de 1e. rit in die koers.

Robert

Als ik de podcast beluister kom ik voor de Tour op

Vingegaard, Kuss, Kelderman, Kruijswijk, Jorgensen, van Baarle, Benoot, van aert

tenzij Vingegaard en van Aert het niet halen. Dan komen nog andere namen in beeld Kooij, Tullet, Bouwman, Gesink, Laporte, Cian, etc.

Denk dat laporte niet rijdt als van aert meedoet. Dan hebben ze van ronde geruild.

Tratnik niks over gehoord. Aangezien hij naar BORA gaat en al een grote ronde heeft gereden zou ik voor een ander kiezen die volgend jaar ook onder contract staat.

Yeez

Dauphine is dus: jorgenson van baarle Kruijswijk kuss benoot lemmen en bouwman. Geen laporte. Kan 2 dingen betekenen. Laporte rijdt andere koersen en geen tour, of gaat net als tratnik v aert en vingegaard ook naar tignes om niet zonder hoogte naar de tour te gaan. Interessant dit ;)

kelderfan

Ik denk, dat Laporte een andere route gaat rijden. ZLM en Baloise zie ik voorbij flitsen.

T80JZ

Vandaag elders op Wielerflits: Vingegaard liet toen al weten dat hij in Christophe Laporte een meer dan bekwame helper ziet om hem door de hectische etappes te loodsen. Vooral in de gravelrit zou de Europese kampioen van goud waard kunnen zijn, dacht de Deen.

Ze zullen er alles aan doen om Laporte fit te krijgen. Pogacar en zijn maatje Van der Poel willen in de gravelrit oorlog gaan maken en dus kan Jonas, als hij meedoet, in die rit alle hulp goed gebruiken. 

kelderfan
Robert
#2391
Als ik de podcast beluister kom ik voor de Tour op Vingegaard, Kuss, Kelderman, Kruijswijk, Jorgens...

Dat zou ook mijn ploegje zijn met Kelderman erbij; maar uit die hoek nog geen nieuws.

Fanny

@ Yeez

Hoe kom je aan die wijsheid mbt de opstelling in de Dauphiné.

Lemmen en Bouwman worden nl in de Tour de Suisse genoemd vlgs Procyclingstats.

Dat lijkt mij beter kloppen.

Laatst gewijzigd
Yeez

@fanny de voorlopige startlijst die zojuist bekend is gemaakt via de aso. Die is altijd recent van de aso. Pcs weet net zoveel als wij. Plus lemmen gaf op strava al aan de dauphine te doen

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Lemmen en Bouwman doen inderdaad de Dauphine.

 

PCS geeft Lemmen trouwens zowel voor de Dauphine als voor Zwitserland, dat geeft wel aan dat ze het daar ook niet weten. 

Laatst gewijzigd
IK
Robert
#2391
Als ik de podcast beluister kom ik voor de Tour op Vingegaard, Kuss, Kelderman, Kruijswijk, Jorgens...

Tratnik heeft voor een paar dagen in een interview aangegeven, dat er op 5.6. naar Tignes gaat en daarna direct naar de Tour. Het zou me erg verbazen, in het geval dat dat niet zo komt. Meestal houdt TVL zich aan afspraken, toch?

AWestie

TVL houdt vooral voor de Tour zo'n 10 renners (en nu iets meer) in het zicht om topfit te zijn. Dan is op hoogte gaan voor Tratnik niet heel gek.

1 2 ... 96 ... 121 122

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.