Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 95 ... 113 114
YogiBear

Jammer voor Van Aert. Werd een beetje weggeduwd en moest wat inhouden voor de laatste bocht. Al met al een goede rentree volgens mij.

YogiBear

Zesde plaats voor Brennan in de sprint in Keulen. Dat terwijl hij al ruim dertig kilometer voorop had gereden. Echt een sterke prestatie.

I Langof
YogiBear
#2351
Jammer voor Van Aert. Werd een beetje weggeduwd en moest wat inhouden voor de laatste bocht. Al met...

Ik ben tevreden met van Aert, maar ik hoopte op meer van Lemmen. Met uitzondering van de snelle mannen was er geen UCI TOP100-deelnemer.

Ik maak me ook zorgen om Koen. De eerste dag had hij op de slotklimetje geen tijd mogen verliezen.

Maillot à Pois
I Langof
#2353
Ik ben tevreden met van Aert, maar ik hoopte op meer van Lemmen. Met uitzondering van de snelle mann...

Lemmen eindigt tweede, dus jij verwachtte dat hij dit rondje ging winnen?

Dat vind ik een bizar hoge verwachting voor een renner die nog maar een half jaar op het hoogste niveau meerijdt.

Thurau
YogiBear
#2352
Zesde plaats voor Brennan in de sprint in Keulen. Dat terwijl hij al ruim dertig kilometer voorop ha...

Reed inderdaad erg sterk, na Wallonie weer een bewijs dat die overgang naar de WT meer dan logisch is. Piepjong en dan al zo veel in je mars hebben. Weer een briljantje.

Fanny

@Langof 

Quote: Ik maak me ook zorgen om Koen. De eerste dag had hij op de slotklimetje geen tijd mogen verliezen.

Niet vreemd, Het waren voor hem ook geen langlopende hoge bergen was hem beter past en er was geen ITT in deze ronde van slechts 4 dagen. 

Wel 2 etappes met (zeer) steile heuvels voor de punchers zoals bv Nys en Laurance.

Daarnaast was hij met flinke koorts ziek geworden op de laatste dag in Romandië in aanloop naar de Giro en heeft volgens zijn Strava ruim 1 week niet getraind.

Dus heeft hij nmm behoorlijk netjes gedaan met een 14e plek in het AK waar hij het vandaag nog wel even probeerde om te ontsnappen en om Van Aert en Lemmen mee te krijgen in de voorlaatste lokale ronde.

We weten ook niet of hij vrijuit mocht gaan in deze korte ronde in het mooie Noorwegen of dat hij moest knechten voor Lemmen en Van Aert.

kelderfan
Fanny
#2356
@Langof  Quote: Ik maak me ook zorgen om Koen. De eerste dag had hij op de slotklimetje geen t...

Ik maakte mij ook zorgen, maar ja hij heeft 't redelijk goed gedaan, gezien jouw uitleg. Na alle aanvallen van de ploeg in de laatste rit, had ik wel wat verwacht van o.a. Koen en Tijmen Graat op de laatste klim. Maar het zat er niet in. Gelukkig heeft Wout weer 't plezier in wielrennen teruggevonden. Naar eigen zeggen gelukkig zonder pijn.

Wat mij betreft tekent Koen bij.

kelderfan

De piepjonge Matthew Brennan is zeker een briljantje.

AWestie

Wat verwachten jullie dat Wout nu verder gaat doen? Kopmanschap in ZLM?

Ik hoop ook dat Kooij ook nog ergens zijn benen test voor het NK.

kelderfan
AWestie
#2359
Wat verwachten jullie dat Wout nu verder gaat doen? Kopmanschap in ZLM? Ik hoop ook dat Kooij ook n...

Ik dacht te hebben gelezen, dat hij nog een Belgische koers ging rijden in voorbereiding op. Nu de sterke Hagenes ook die kant op gaat, lijkt mij dat Wout de Baloise Belgium Tour gaat betwisten. Het is een tijd geleden, dat die koers op het programma heeft gestaan.

De ZLM zal wel een doel zijn van Kooij met Tim van Dijke en Affini.

Yeez

rust: tim van dijke, affini (kan nog zlm/belgie rijden), tratnik

vingegaard via training naar evt. de tour

gloag en hessmann (nog) niet inzetbaar

Laatst gewijzigd
AWestie
Yeez
#2361
rust: tim van dijke, affini (kan nog zlm/belgie rijden), tratnik vingegaard via training naar evt...

Thanks! Zuur dat Gloag nog niet Zwitserland kan rijden, dat was oorspronkelijk wel een beetje zijn houvast geloof ik?

Yeez

@awestie dit zijn de selecties waarvan ik denk dat het ongeveer gaat zijn. Gloag rijdt nog geen Zwitserland zei hij 2 weken geleden. Rijdt wel sowieso nog koersen dit jaar

kelderfan
Yeez
#2363
@awestie dit zijn de selecties waarvan ik denk dat het ongeveer gaat zijn. Gloag rijdt nog geen Zwit...

Maar hoe zit 't dan met Robert Gesink, want die is nog steeds out volgens PCS dan.

Robert

Gesink heeft de dag na zijn val op de tacx gezeten op zijn dakterras en later op de mountainbike. Laatste ongetwijfeld vanwege zijn breuk in de hand en dus een ander soort stuur.

Sinds ik een aantal dagen weer op de wielrenfiets. 

Conditioneel denk ik nog niet eens zoveel verloren en waarschijnlijk snel weer op pijl. 

 

De Zeboe van de Zoncolan

Nadat Vingegaard met zo'n beetje elke fietstourist op Mallorca op de foto is geweest, is hij van locatie veranderd. Hij is vandaag gespot op de Col de Semnoz.

Yeez
De Zeboe van de Zoncolan
#2366
Nadat Vingegaard met zo'n beetje elke fietstourist op Mallorca op de foto is geweest, is hij van loc...

Vlakbij de Zwitserse grens, waar hij sinds een half jaar een huis heeft (Zwitserland)

Yeez


bart is al gewijzigd. Geen Zwitserland, maar Dauphine.

Yeez

De ploeg geeft aan wf aan dat gloag volledig in training is, maar ze hem voorzichtig brengen. Rentree na de tour. Ik gok op een burgos of polen

Adrianus en Patrick

Gaat de selectie voor de Dauphine, ook naar de tour
Of schuiven we WvA, Jonas of Jantje T nog naar binnen?

Laporte en Kruijswijk op de wip in dat geval denk ik.

Rawolf

Kruijswijk op de wip?? Die rijd de tour wel 

kelderfan
Rawolf
#2371
Kruijswijk op de wip?? Die rijd de tour wel 

AUB niet want Steven Kruijswijk is een onmisbare klimknecht.

kelderfan

Zo alweer een developmentrennen uit de UK erbij. Elliot Rowe 17 jaar jong.

Yeez

Vingegaard zit sinds gisteren op hoogte in tignes. Zal daar wel blijven tot dat de tdf renners uit de Dauphine komen en daar nog 2 weken op hoogte gaan

Cen Morawec

Weet iemand welke wedstrijden Cian Uijdebroeks ga rijden. Ik hoop wel Dauphine 

1 2 ... 95 ... 113 114

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.