Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 23 ... 72 73
ProScoritoManager

Ja en als Pogi dan ook nog de Scheldeprijs gaat rijden en wint dan sta je helemaal mooi in je hemd na zo'n wissel!!1!

dr klaas
Basementman
#543
Ik zie regelmatig reacties langskomen die aangeven 4 of 5 sprinters mee te nemen. Waarom? Van de 16...

De optie blessure ?  Een kopman reserve is belangrijker dan de numero 14-16 in de Omloop of de Ronde. 

Valvuillerdemoz
KV
#548
Hoe kom je erbij dat hij de Ronde zou rijden? Misschien een heuveltje extra, maar daar zal het toch...

Excuus, ik bedoel natuurlijk de Ronde van Catalonië. 

Maar hij gaat toch wel iets meer rijden dat wat er nu op pcs achter zijn naam staat?

Pom titcock
Valvuillerdemoz
#553
Excuus, ik bedoel natuurlijk de Ronde van Catalonië.  Maar hij gaat toch wel iets meer ri...

Als je dat denkt zou ik hem nemen ;-)

dr klaas
HaagseHaas
#549
Iemand een idee wat Ballerini gaat rijden? Is maar 1 miljoen en scoorde vorig jaar toch goed. 

PR staat er op, dus verwacht dat hij wel in de kasseikern van Astana zit, heb hem zelf ook.

Georgeske

Jorgenson of Tratnik?

Frits

Patat of friet?

Georgeske
Frits
#557
Patat of friet?

Altijd friet 😊

Willempie94

Oww hellup, heb helemaal geen tijd gehad om alles rustig uit te zoeken, nja morgen maar even programma vd poel afwachten en dan savonds er maar wat van maken.

#puuropbasisvangevoel^^

jan derksen
Georgeske
#556
Jorgenson of Tratnik?

Affini

Frits

Ik heb overigens beide niet, ga met WvA en Laporte verder.

Hommeles

Dat Pogi nog een ritje of twee extra pakt is niet zo'n heel onrealistisch scenario. Gebeurde vorig jaar ook.

Sjonge Jonge
Hommeles
#562
Dat Pogi nog een ritje of twee extra pakt is niet zo'n heel onrealistisch scenario. Gebeurde vorig j...

Maar toen reed hij niet de Giro en de Tour

dr klaas
Willempie94
#559
Oww hellup, heb helemaal geen tijd gehad om alles rustig uit te zoeken, nja morgen maar even program...

Tijd zat, scorito, pcs,  een affligem triple met podcastje op de achtergrond, en desnoods wielerorakelen. 

Ben Nihilisty

Op de hoop dat de betere zoekers hier een antwoord hebben: op papier vind ik de meest interessante 1.5m optie eigenlijk SKA, maar die rijdt vrijwel niks als ik PDC en Scorito mag geloven. Klopt dit, en zo ja: waarom? Heb m'n best gedaan, maar kan het niet vinden zowel op het wereldwijde web als op dit forum niet - los van z'n blessure eind vorig seizoen, maar de eerste klassieker is juist de enige waar die wel genoteerd staat. Fin, ik kom er niet uit

Harkie27
Ben Nihilisty
#565
Op de hoop dat de betere zoekers hier een antwoord hebben: op papier vind ik de meest interessante 1...

Voor de Ronde staan er nu twee namen van Alpecin op PCS, terwijl ze toch echt met zeven gaan starten. Dan lijkt het me dus dat hij er nog bijkomt. Hetzelfde geldt voor de andere koersen.

zomaareens

to wellens or not to wellens

Punct
zomaareens
#567
to wellens or not to wellens

Nimmer

NielsH97

Mathieu zou San Remo, E3, Gent Wevelgem en zelfs LBL gaan rijden. Via een niet te traceren bron, Ik vertrouw het in iedergeval nog niet. Afwachten tot morgen!

Benoot zou toch wel wat last hebben van zijn val, kan een erg dure miskoop worden op die manier!

NielsH97
Ben Nihilisty
#565
Op de hoop dat de betere zoekers hier een antwoord hebben: op papier vind ik de meest interessante 1...

Cosnefroy is in vorm en rijdt waarschijnlijk Strade, San Remo, BP, WP, AGR en LBL

Ben Nihilisty
NielsH97
#570
Cosnefroy is in vorm en rijdt waarschijnlijk Strade, San Remo, BP, WP, AGR en LBL

Goed punt, solide alternatief inderdaad. En wellicht dat de openbaring van MvdP morgen ook iets meer helderheid over SKA verschaft

Korovic

Ik zie hier veel vragen voor bij komen waarom je sprinters zou meenemen aangezien er maar 2 zijn. Of waarom je pogi, de lie wissel zou toepassen (terwijl er ook nog twijfel is over de lie's vorm) en de lie heeft normaal gesproken echt geen kans in MSR en is in ieder geval geen captain materiaal daar. Dit is een captainspel. Stel ik neem welsford extra Schelde en jij hebt Meeus die 14 en 15de word Brugge en Schelde. *2.5 cap. = 78 punten. Welsford word vierde en derde in die 2 x 2.5 = 225, oke Meeus krijgt 10 extra voor die derde plek, maar je snapt het punt. Het verschil is substantieel. Daarom moet je overal 3 caps hebben. Ik zag ook een excel sheet voor bij komen waar heel veel races waren. Is allemaal leuk, maar geen wout, Mathieu, Pidcock, pedersen etc. Is gewoon bij voorbaat al kansloos. Ook de discussie over MvP al rijd Mathieu er 4 en eindigt die 4* top 3 gaat die zo'n beetje iedereen outperformen en op zijn minst top 7 punten klassement eindigen. Een of andere pauper die 2* 13de en een x 16dd word al heb je daar 5 van gaat dat nooit compenseren. En dan heb ik nog niet eens het captain voordeel meegenomen. Mathieu die je miss 4* x 3 Capt gaat indien die 4 rijd. (Laten we zeggen 2* 1ste, x tweede, derde) = 1050!!! Voor 4 races. Stel jou x3 captain word daar 2* vijfde, x tweede en x vierde = 288 x 3 is 864. Die scheelt dus al 200 punten en ben ik van gunstig scenario uitgegaan (laten we zeggen Pedersen ipv van de poel). Alleen degene die van der Poel hebben en pedersen zullen die dan x2.5 maken. Etc kopmannen zijn echt belangrijk in dit spel, de factor weegt zwaar. Kwaliteit boven kwantiteit. Wat heb je er ook aan om 18 mensen in RVV te hebben, waarvan er wss 10 geen punten rijden. Dan kan je beter de sprinter of heuvel man hebben die ook kans punten heeft. (En misschien captain materiaal is)

Valvuillerdemoz

Was wel fan van Cosnefroy, tot ik hoorde hoe de Fransen zijn naam uitspraken. Dat vond ik best wel wat sneu klinken. Of was dat Herbert Dijkstra. Of moet ik dat helemaal niet mee laten wegen?

Ben Nihilisty
Valvuillerdemoz
#573
Was wel fan van Cosnefroy, tot ik hoorde hoe de Fransen zijn naam uitspraken. Dat vond ik best wel w...

Herbert Dijkstra is wat dat betreft wel een beetje de Frank Snoeks onder de wielercommentatoren, dus goed mogelijk dat hij het was. Voor de liefhebbers: Snoeks heb ik Kim Källstrom consequent Shellstreum horen noemen; 'zo doen de Zweden dat immers ook'.

ProScoritoManager
Valvuillerdemoz
#573
Was wel fan van Cosnefroy, tot ik hoorde hoe de Fransen zijn naam uitspraken. Dat vond ik best wel w...

Ik neem aan dat je Pogi dan ook nooit neemt of je hebt het geluk dat je Boogerd nooit zijn naam hebt horen verkrachten. 

1 2 ... 23 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.