Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 27 ... 72 73
JS Koers
Nazgulsauron
#646
Stel, je hebt alle dure kopmannen, visma's en sprinters die je wilt, en wat leuke 750/500k's. Je heb...

haha ik zit met hetzelfde luxeprobleem. Ik denk dat ik nog ga kijken of ik nog moet gaan schuiven met een topper zoals MvdP of Pogacar, mocht bijvoorbeeld het schema van een van beiden wijzigen. Dan kan ik een kopman upgraden. Voor nu staan vooral de deelnemers met de meeste koersen erin, ik zie verder het verschil ook niet goed nu. 

 

jenzrscl

Wat met julian? Ik neig plots weer naar hem.. 

stefbeukers

Twee miljoen over voor een extraatje:

  • Kung, die ik nergens kopman maak
  • Welsford, die ik twee keer kopman (2e) maak

BigMig

Welsford dan

Rad

Welsford valt wel vies tegen in UAE Tour, en dat met van Poppel als loods..

ZK

Daniel Felipe Martinez in hele goede vorm, rijdt Strade, maar gaat hij ook in Ardennen rijden? Ik speur me suf op het wereldwijde web, maar kan het nog niet ontdekken. Zelfs in de diepste krochten niet. Is er een betere speurneus dan ik? Hij rijdt de Giro. Dan zou het kunnen dat hij tijdens Ardense drieluik op hoogtestage is. Aan de andere kant heeft hij alles in zich om voor de zege te gaan in Waalse Pijl en ook luik goede kans op podium. Nu hij echt als kopman gezien wordt, kan dit voor hem ook grote kans zijn. Vorig jaar was het ook zijn planning om heuvels te rijden, maar raakte hij geblesseerd. Wie o wie heeft al meer kunnen ontdekken?

ProScoritoManager

Het probleem in UAE is dat er door valpartijen nog geen enkele representatieve sprint heeft plaatsgevonden. Ik heb zojuist door flink te snijden in mijn sprintersgilde ~2 miljoen aan budget vrijgespeeld en daarvan mijn team leuk in de breedte bijgewerkt. Zou er ook nog een andere richting mee op kunnen en Pedersen vervangen voor de Lie (of Pidcock, maar sinds die nog maar 6 races op zijn programma heeft vind ik hem een stuk minder interessant).

Maja zul je zien dat vandaag en morgen Welsford opeens beide etappes pakt en de FOMO weer toeslaat. (Bedenk me terwijl ik het type dat morgen te laat is, maar u snapt mijn punt)

Morfin11

En dan toch weer twijfelen...

Wat is een betere combi volgens jullie?

Tratnik (4e Jumbo dus team punten en kans op eigen succes), Van Gils (5 heuvelwedstrijden met top10 kansen) en Ackerman ( 3x sprintkansen, afh van rolverdeling hofstetter en vorm)

Of

Mohoric ( puntenpakker, veel wedstrijden, wint niet veel, wel 2/3 kopman in SB), Van poppel (team punten met mogelijk hier en daar zelf een top10-20) en Mayrhofer (veel wedstrijden, dark horse / witte merel)

Tratnik zou evt nog wat heuvelwedstrijden kunnen meepikken. Bij optie 2 lever ik daar juist wat in.

What to do....

De Haai van Milheze

Weet er iemand meer over de Alpecin - Deceuninck persconferentie van 15.00? Wordt deze integraal inclusief voorbeschouwing uitgezonden bij de NOS of moeten we op zoek naar een exotische livestream?

ditisdavid

Rit 1 was absoluut wel een representatieve sprint, de val was in de laatste 500 meter rond plek 30 dus de mannen die daarachter zaten waren toch al lang en breed kansloos.

NielsH97

Dilemma:

Ganna + 1 miljoen (Trentin / Ballerini)

Hirschi + 1 miljoen (Trentin / Ballerini)

Madouas + 500k (opvuller)

Matthews + 1 miljoen 

Ganna heeft wel aardig wat kans in verschillende wedstrijden maar er is dus echt letterlijk niets bekend omtrent zijn programma.. Niet al te positief dus.

Hirschi zou voor mij vooral in BP en AGR eventueel 3de cap zijn, maar niet persé nodig met in BP de Lie, Zingle en van Gils. Teampunten in SB en LBL zijn wel zo goed als zeker. Mogelijk ook nog in WP.

Madouas rijdt zowel Vlaams als Ardennen klassiekers kans (meer wedstrijden)

Matthews.... ik wil er eigenlijk niet aan beginnen, valt op de een of andere manier toch vaak tegen.

Qtjelegend10
Rad
#655
Welsford valt wel vies tegen in UAE Tour, en dat met van Poppel als loods..

Zou wat beter naar de sprints kijken ipv alleen de scorebordjournalistiek..

mentsjov

Ganna rijdt alleen MSR. Daarna focus op Olympische Spelen en dus geen klassiekers.

Nijmos
mentsjov
#663
Ganna rijdt alleen MSR. Daarna focus op Olympische Spelen en dus geen klassiekers.

Bron?

hetismewat
Morfin11
#658
En dan toch weer twijfelen... Wat is een betere combi volgens jullie? Tratnik (4e Jumbo dus team p...

Van Tratnik weet ik wel zeker dat die niet de heuvelklassiekers gaat rijden. Die moet na het Vlaamse voorjaar nog de Giro en de Tour rijden.

Rempo Evenecoel
Masterw
#636
Iemand die Ackerman overweegt? Rijdt 3 koersen en zou daar toch ook wat moeten kunnnen. Echter laats...

de Kleijn > Ackermann

Thijssen > Ackermann

Laatst gewijzigd
NielsH97
mentsjov
#663
Ganna rijdt alleen MSR. Daarna focus op Olympische Spelen en dus geen klassiekers.

Wat ik heb gelezen (nieuws van november 2023) was dat hij MSR en PR zou rijden. Dan is het nog te weinig voor 1.5 miljoen.

Nijmos
Rempo Evenecoel
#666
de Kleijn > Ackermann Thijssen > Ackermann

Met dien verstande dat Ackermann grote kans heeft ook E-F te rijden en die twee die jij noemt daar niks te zoeken hebben.

Nijmos
NielsH97
#667
Wat ik heb gelezen (nieuws van november 2023) was dat hij MSR en PR zou rijden. Dan is het nog te we...

Daarom vraag ik ook om een bron. Ik heb gelezen dat hij GW en PR na MSR nog zou doen. Dat komt al in de buurt. Daarnaast is het ook wel fijn als iemand even meldt of hij iets nieuws of iets ouds weergeeft.

ditisdavid

De bron voor Ganna is zijn trainer.

Ackermann werd vorig jaar op 19 minuten gereden in Frankfurt, lijkt me sterk dat hij daar dit jaar gaat scoren.

mentsjov

Bron is Dario Cioni in Gazetta gisteren.

"His schedule: Tirreno, San Remo, Tour of the Alps, Giro. Big goal: Paris Olympics".

Gnoe

Volgens mij doet Israel niet mee aan EF dit jaar. 

JCG
ditisdavid
#670
De bron voor Ganna is zijn trainer. Ackermann werd vorig jaar op 19 minuten gereden in Frankfurt, l...

Zonder enige aanval is dit toch een beetje kort door de bocht? Ackermann werd al eens 5de in EF (weliswaar in een ander parcours maar toch). 

Hay
zomaareens
#638
Zit jorgenson niet op hoogtestage ofzo? Tijdens de waalse klassiekers?

Voor de Tour? Hoogtestages hebben toch het grootste effect als je dat een paar weken van te voren doet dacht ik. Overigens verder nauwelijks iets te vinden over concrete plannen van Jorgensen na PR, blijft dus een gok.

Nijmos
mentsjov
#671
Bron is Dario Cioni in Gazetta gisteren. "His schedule: Tirreno, San Remo, Tour of the Alps, Giro....

Merci, nuttig zo!!

1 2 ... 27 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.