Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 28 ... 72 73
Hay
BramZola
#605
Wie zijn jullie kopmannen voor SB? Ik heb nu pogi en maduas maar mijn 3e kopman zou dan powles of Mv...

Denk dat Powless bij mij ook een van de kopmannen is.

NielsH97

Iemand die weet wat Madouas gaat doen na de kasseienklassiekers? Gaat hij nog BP - WP - LBL rijden?

KV

FDJ doet geen BP. Amstel, WP en LBL zal hij waarschijnlijk wel doen. 

Pom titcock

Alaphilippe + van Baarle / of Madouas + Jorgensen ?

Laatst gewijzigd
mentsjov

4 miljoen of 5 miljoen?

Pom titcock

4.5

Valvuillerdemoz
mentsjov
#680
4 miljoen of 5 miljoen?

Als het om Euro's gaat liever 5 miljoen. Als het om konijnenkeutels gaat liever wat minder.

JCG

Half uurtje jongens. Eindelijk de puzzel compleet maken met het programma van MVDP

NielsH97
Pom titcock
#679
Alaphilippe + van Baarle / of Madouas + Jorgensen ?

Madouas + Jorgenson 

NielsH97
KV
#678
FDJ doet geen BP. Amstel, WP en LBL zal hij waarschijnlijk wel doen. 

Dom, klopt! tot nu toe alleen AGR op zijn programma vandaar. Mocht hij ook LBL rijden is hij wel zeker interessant.

Plasbas

Ergens live stream van de persconferentie?

KV
Pom titcock
#633
Wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar helaas zijn die vinkjes al toegevoegd. Z'n pickrate zal...

Wat heeft ie dan op de laatste vraag geantwoord?

En is dit nu eigenlijk een echt of een fake bericht? Dacht dat ik gehoord had dat hij zijn titel in Milaan-Turijn ging verdedigen maar Nokere is op dezelfde dag...

Poule d'Or

SKA had knieproblemen in de winter en start met makkelijkere koersen (zie artikel IDL). Daar gaat helaas een streep door.

mike1995

Pogacar en jorgenson of pidcock en mohoric?

Rempo Evenecoel
mike1995
#689
Pogacar en jorgenson of pidcock en mohoric?

Hangt compleet van jouw kopman mogelijkheden af. Mocht je voldoende klasbakken voor SB en MSR hebben kan je pogi links laten liggen

JCG

Verslaggever AD over programma MVDP op Twitter: MSR, E3, GW, RVV, PR, AGR en LBL (LBL waarschijnlijk)! Kortom no brainer dus!

Edit: Zie Sporza: https://sporza.be/nl/2024/02/23/mathieu-van-der-poel-opent-zijn-voorjaar-in-milaan-sanremo-en-wil-doortrekken-tot-in-luik~1708696978147/ 

Laatst gewijzigd
Hay
JCG
#691
Verslaggever AD over programma MVDP op Twitter: MSR, E3, GW, RVV, PR, AGR en LBL (LBL waarschijnlijk...

Die kun je niet weglaten in jouw team

Nick P

De Kleijn 24e, is hij over zijn hoogtepunt?

Georgeske
JCG
#691
Verslaggever AD over programma MVDP op Twitter: MSR, E3, GW, RVV, PR, AGR en LBL (LBL waarschijnlijk...

Puzzelen kan terug beginnen dan. Pidcock of Pogacar eruit? Wat is jullie advies?

Wicked Wout

Mooi bericht van MvdP. Dan ben ik klaar 😀  (nu alleen nog afblijven)

ditisdavid

Nogal jammer dat Van der Poel niet nog een dagje wacht met zijn schema, dit aantal koersen was IMO te verwachten maar nu is er natuurlijk niemand meer zo gek om hem eruit te laten.

Imbatido

Geen Philipsen in de Scheldeprijs. 😄

NielsH97
Georgeske
#694
Puzzelen kan terug beginnen dan. Pidcock of Pogacar eruit? Wat is jullie advies?

Mijn advies is om te tellen hoeveel punten zij je opleveren. Zie Pogacar in de races die hij start wel eerder 1ste worden. Daarentegen een interview gelezen waarin hij bewust zijn wedstrijddagen wilt beperken tot aan de Giro. Zal dus wel bij SB MSR en LBL blijven.

Georgeske

SKA wordt ook wel interessant nu, toch? Zou Wellens eruit durven klikken voor hem!

NielsH97
Imbatido
#697
Geen Philipsen in de Scheldeprijs. 😄

Bron/Link?

1 2 ... 28 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.