Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 70 71 72 73
dr klaas
Kanarie
#1749
De Lie kon je op voorhand dan al beter later inbrengen als je die nodig hebt voor BP en EF. Dat was...

Tja, ik had de Lie ook als kopman in de Omloop bijvoorbeeld,  maar voor BP en EF was hij wel een potentiële nummer 1 kopman. 

JW
Gruttepi3r
#1750
Nee die had ik daar ook niet verwacht. Wordt er ook vanuit gegaan dat er de perfecte kopman gekozen...

Laporte heeft al zijn 248 punten in de eerste 3 koersen behaald. Ideaal dus om in te wisselen voor Philipsen, die zijn punten pas vanaf de 4e koers behaald heeft. Maar inderdaad, bij het dreamteam wordt uitgegaan van de best mogelijke kopmannen. Vandaar dat een Van Poppel en Abrahamsen een goede kans maken om hierin opgenomen te worden, omdat ze een goedkope 3e kopman en 2e kopman zijn in BDP & DDV, die je hier anders tekort komt.

Pim Todcock

Pogacar zeker verbaast me eerlijk gezegd wel lichtelijk. Bij LBL had je Van Gils en Vd Poel die sws wel in het team stonden en met Bardet erbij voor weinig flink punten.

Bij Strade dezelfde Van Gils en Skujins, die sws in het team zou staan, en Pidcock die goedkoper en beter is dan Pogi overal.

Bij MSR Philipsen die er sws in staat en Pedersen en Matthews, die je bij BP nodig hebt.

Maar ws heb je zoveel geld over dat je alle winnaars moet hebben.

JW
Pim Todcock
#1753
Pogacar zeker verbaast me eerlijk gezegd wel lichtelijk. Bij LBL had je Van Gils en Vd Poel die sws...

Alle namen die je noemde, op Bardet na, staan er inderdaad in. Pogi uiteindelijk ook  omdat je voldoende budget hebt en je maar 20 plekjes te vergeven hebt. Bardet neemt eigenlijk te veel 'ruimte' in beslag voor slechts één keer een 2e plek, voor een koers waar je met Pogi, MvdP & MvG voldoende kopmannen hebt.

dr klaas

@JW EF volgt nog, als daar een Hirschi en Axel Laurance of Mozzato top 5 rijden, kan je ideale team waarschijnlijk weer op de schop. Wel een leuke ingewikkelde puzzle lijkt me, de kans om zowel de postcode als de staatsloterij te winnen is groter als het ideale team met dito kopmannen te kiezen.

JW
dr klaas
#1755
@JW EF volgt nog, als daar een Hirschi en Axel Laurance of Mozzato top 5 rijden, kan je ideale team...

Hirschi & Mozzato staat er nu ook nog in en bij een mooi resultaat, blijven die er uiteraard in. Ik ben alleen bang dat ik voor Wærenskjold nog een plekje moet inruimen (mits hij iets presteert in EF).

ivo001

Vandaag had ik de top 4 in mijn team, helaas zit de koers niet in het klassiekerspel 😅

DaLuca23
ivo001
#1757
Vandaag had ik de top 4 in mijn team, helaas zit de koers niet in het klassiekerspel 😅

Bij mij de eerste drie 🤣. Al geeft het wel wat vertrouwen richting woensdag!

Milaan-San Barto

Haha hier meer mensen die Zingle er al uit gegooid hebben? Zie hem weer naar de 2e plek sprinten dus ben bang dat die man me wel eens een gouden bekertje kan kosten...

Aanklampen

Ik snap niet hoe mensen Zingle en Sheehan (ander voorbeeld) eruit gooien? Heb je echt geen renners die sowieso niet meer meedoen (blessure) of niets te zoeken hebben in EF (zoals Groenewegen, Bennett etc)?

Zingle is MI een favoriet voor een top 5. Zal met UAE met alleen kleppers heel hard gekoerst worden, en kan MI daarom nooit een sprint worden. 

Zelf benieuwd of Powless dan toch nog met een beetje vorm aan de start staat.

dr klaas

Kennen ze de Lie niet alsnog erin fietsen ? Zoals ooit de planning was, Samen met Powless toch de 2 onderpresteerders van mij teampje.        

Hay

Ja, als je Zingle in je team had lijkt het onwaarschijnlijk dat je hem moest wisselen. Zelf heb ik van Gestel als laatste er uit gehaald omdat die 100% zeker geen EF rijdt (Total start daar niet). Daarom ook nog Powless er in gehouden.

Vollebakkoers
Aanklampen
#1760
Ik snap niet hoe mensen Zingle en Sheehan (ander voorbeeld) eruit gooien? Heb je echt geen renners d...

Ik wilde mijn laatste wissel gaan doen voor de AGR en had op dat moment niemand meer in mijn team waarvan ik 100% zeker wist dat hij niets meer gingen rijden. Ik heb gelukkig een goede keuze gemaakt en Zingle gehouden, maar ik kan me zo maar voorstellen dat je hem dan wisselt gezien zijn waardeloze voorjaar...

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb Sheehan er wel uitgehaald, maar verwacht niet echt dat hij op dit EF parcours heel goed ging eindigen. Nu enkel Van Gils, Powless en Zingle aan de start, dus verwacht geen wonderen.

Nazgulsauron

Zingle's ploeg zou niet rijden. Leek me een legitieme reden indertijd :P

Aanklampen

Had niet gezien dat Cofidis hier bij is gekomen. dat is dan wel redelijk logisch.

 

sheehan deed het toch goed in Tours? Dan kan ie heuvels best goed aan

 

Milaan-San Barto

Idd achter had ik v Gestel moeten wisselen, maar omdat ik ging wisselen voor de heuvels was er verder weinig alternatief. Zo'n beetje t hele peleton kon nog aan de start verschijnen. 

Tuurlijk was t ook wel ff lekker die 0-punter d'r uit te gooien, hoop dat hij die lijn doortrekt haha...

Valvuillerdemoz

Mijn hemel! Twee man aan de start in EF die ik eruit gewisseld heb..Hoe kan dat Cofidis met Zingle hier nu opeens aan de start staan. Daar stond een dik rood kruis doorheen voor deze race. En Powles; Tja, gelukkig was Matthews een meer dan prima vervanging. Nu maar zien of Paulus nog wat klaarspeelt. 

Overmorgen van start met precies drie man. Van Gils (1e), Hirschi 2e en Rex (3e) Sta op 74,5%. Het gouden bekertje lijkt nu toch wel definitief uit zicht. Hoofdschuldige die ik kan aanwijzen is De Lie.

Vollebakkoers

Het was overigens al wel een tijdje bekend dat Cofidis deze koers zou rijden, stond al een tijdje op de website van Eschborn-Frankfurt dacht ik.

Fallguy
Valvuillerdemoz
#1768
Mijn hemel! Twee man aan de start in EF die ik eruit gewisseld heb..Hoe kan dat Cofidis met Zingle h...

Ik heb zingle die staat er al maanden op voor eschb-frank

Sjonge Jonge
Fallguy
#1770
Ik heb zingle die staat er al maanden op voor eschb-frank

Waar staat die er al maanden op voor Eschborn Frankfurt?

BVG

Poga
Thomas
Arensman
Bardet
Oconnor
Tiberi
Lopez
ParetPeintre (A)
Ganna
Milan
Kooij
Molano
Pithie
Hofstetter
Zana
van Poppel
Lamperti
Walscheid
Andresen
Lipowitz

You' re welcome :)

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
BVG
#1772
PogaThomasArensmanBardetOconnorTiberiLopezParetPeintre (A)GannaMilanKooijMolanoPithieHofstetterZanav...

Kom je niet ver mee in klassiekerspel, ik vermoed dat je hiermee eindigt op zo'n 9,6%

BVG
Sjonge Jonge
#1773
Kom je niet ver mee in klassiekerspel, ik vermoed dat je hiermee eindigt op zo'n 9,6%

Oops my bad

Fallguy
Sjonge Jonge
#1771
Waar staat die er al maanden op voor Eschborn Frankfurt?

Pcs

1 2 ... 70 71 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.