Profwielrennen en het Israëlisch-Palestijns conflict

1 2 ... 9 ... 19 20
Gesloten
kraamverlof
esims2.0
#200
Als Almere nu eens shirtsponsor wordt, dan is het hele probleem opgelost.

Welk probleem?

Raul Alcala
kraamverlof
#192
Maar even een mooi stukje video hier, wat een emotie: https://israelpremiertech.com/video-i-just-wo...

Prachtig kraampie!

Wheely

Is het een smakeloze grap om te zeggen dat ik in het kamp van Raul zit? 

Klootje Kriekeljon

Het dikke autisten die enkel zenden en niet ontvangentopic. Plaats hier al je doelredeneringen en onderbouw het met willekeurige linkjes die je achteraf op google vond... die je eigen inhoudelijke tekortkoming mbt het onderwerp camoufleren.  

Laatst gewijzigd
esims2.0
Wheely
#203
Is het een smakeloze grap om te zeggen dat ik in het kamp van Raul zit? 

Ik vond die 'grap' over queers en flatgebouwen in ieder geval zwaar over de grens.

En wat de opmerking van Klootje betreft: ik heb ook wel moeite met delen van links die geen onderbouwing zijn van een specifiek genoemde mening of feit. Maar "eigen tekortkoming camoufleren" en verder helemaal niet specifiek worden, waarmee je je eigen mening superieur acht, terwijl die door niemand te controleren valt, vind ik nog erger.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Lekker Klootje, dat vat het ongeveer wel samen ja.

esims2.0
Romāns Vainšteins
#206
Lekker Klootje, dat vat het ongeveer wel samen ja.

Stumper.

Wijsgeer

Is het eigenlijk antisemitisme als een Joodse renner een ster krijgt in de voorbeschouwing? Ik vraag dit voor een vriend.

esims2.0

Eén ster wel.

FDJ
Wijsgeer
#208
Is het eigenlijk antisemitisme als een Joodse renner een ster krijgt in de voorbeschouwing? Ik vraag...

Wat een trieste reactie weer. Hoelang mag deze man de boel nog verzieken hier. Hoog tijd voor de meldknop. Wijsgeer van Hout, je bent nu echt regelrecht door de ondergrens gezakt.

MaGarin
FDJ
#210
Wat een trieste reactie weer. Hoelang mag deze man de boel nog verzieken hier. Hoog tijd voor de mel...

Dus Wijsgeer mag geen flauw grapje maken over Joden en sterren, maar Raul mag wel niet erg grappig homofoob ´grapje´ maken over heel Gaza dat platgebombardeerd wordt? Hoe werkt deze logica?

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
FDJ
#210
Wat een trieste reactie weer. Hoelang mag deze man de boel nog verzieken hier. Hoog tijd voor de mel...

[QUOTE]Wat off topic, en morbide, maar dat is nu eenmaal het aard van het beestje. Links of rechtsom verdient dit topic toch wat luchtigheid. In de herhaling 

Queers for Palestine schijnen nu veilig naar Gaza af te kunnen reizen. Er zijn immers geen flatgebouwen meer om ze vanaf te gooien.[UNQUOTE]

Blijkbaar heb je een ontzettend eenzijdig gevoel voor humor, FDJ. Of gewoon gruwelijk de pik op mij, dat kan het ook zijn. Want ik zie dat je vooral de moeite neemt op op mij te reageren, het liefst met een persoonlijk aanval over hoe verschrikkelijk het allemaal is. Terwijl je het blijkbaar best vindt om queer Palestijnen van flats af te gooien. Maar persoonlijk vond ik mijn grapje veel geslaagder dan de poging tot humor hierboven, EN ook nog eens gerelateerd aan het wielrennen.

Luchtigheid is overduidelijk niet aan iedereen besteed!

Laatst gewijzigd
FDJ

En weer met je 2 accounts reageren. Wat ontzettend zielig ben je ook. Een grap over jodensterren noem ik geen grap en daar reageer ik op. Zeker niet omdat je gisteren met een van je accounts al aangaf dat je opkomend antisemitisme, dus het racistisch bejegenen van Joden, wel begreep. Je gaat structureel over de schreef. Kruipt vervolgens structureel in je slachtofferrol en komt er schijnbaar structureel mee weg.

esims2.0

Hier wordt echt wel met twee maten gemeten als het om over de schreef gaan gaat.

Ik ben er overigens ook niet voor als mensen onder twee namen reageren.

Wijsgeer
FDJ
#213
En weer met je 2 accounts reageren. Wat ontzettend zielig ben je ook. Een grap over jodensterren noe...

FDJ,

Voordat je Magarin en mij beschuldigd van het zijn van 1 en dezelfde persoon, moet je misschien maar gewoon eens vragen aan de redactie van WF of er ook maar enig verband is tussen onze IP adressen of andere inloggegevens. 

En dan weet ik het goed gemaakt: Als blijkt uit de gegevens dat MaGarin en ik 1 persoon zijn, dan verdwijnen zowel MaGarin (mits daarmee akkoord) als ik onmiddellijk van WF. Maar als er geen enkel verband bestaat qua inloggegevens etc, dan kras jij hier permanent op. Want ik ben die valse beschuldigingen van je wel een beetje zat.

MaGarin, ben jij ook akkoord met deze deal?

Raul Alcala

Even uitloggen en dan opnieuw als Magarin inloggen, en dan ja typen en op de reageer knop drukken, Wijsgeer 

Plank

Nee nee FDJ, je hebt het helemaal fout. Uit analyse van de ip-adressen blijkt dat het wel degelijk om twee verschillende personen gaat. Wijsgeer post elke dag vanop dezelfde locatie (Zwartschaap, een gehucht in Drenthe) en MaGarin blijkt een echte wereldreiziger te zijn die afgelopen week nog o.a. Mozambique, Albanië, IJsland, Ethiopië en Kazachstan heeft bezocht. Excuses zijn hier op zijn plaats. 

Laatst gewijzigd
esims2.0

IP-adressen zijn makkelijk te faken.

MaGarin
esims2.0
#218
IP-adressen zijn makkelijk te faken.

Vertel mij dan maar een betere manier waarmee ik kan bewijzen dat ik niet Wijsgeer/Wouter/whatever ben.

 

Raul, Kraamverlof en FDJ hebben ook exact dezelfde zienswijze en posten ook vlak na elkaar. Moet ik hun nu ook maar gaan beschuldigen van het zijn van één en dezelfde persoon dan?

Laatst gewijzigd
Plank
MaGarin
#219
Vertel mij dan maar een betere manier waarmee ik kan bewijzen dat ik niet Wijsgeer/Wouter/whatever b...

Samen in de chat wat vragen beantwoorden. Ik stel zondagvoormiddag voor, net na het weerbericht. 

Raul Alcala
MaGarin
#219
Vertel mij dan maar een betere manier waarmee ik kan bewijzen dat ik niet Wijsgeer/Wouter/whatever b...

Was wel grappig, een reactie van jou naar mij recent, die je alleen van de zwarte chat kon weten. Of interpreteren op Wouter z'n specifieke manier. Toen wist ik het écht zeker.

Het is van een ongekende treurigheid, enkel en alleen bedoeld om je gelijk te halen. Mag ik hopen. Je bent de overtreffende trap van wijsgeer, zonder blauw balkje aka enkelband.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
MaGarin
#219
Vertel mij dan maar een betere manier waarmee ik kan bewijzen dat ik niet Wijsgeer/Wouter/whatever b...

Maar ben je nu accoord of niet met je eigen deal?Alweer vergeten he, hahaha 

Raul Alcala
Wheely
#203
Is het een smakeloze grap om te zeggen dat ik in het kamp van Raul zit? 

De appeltaart en koffie zal je nog beter smaken, mocht je eens in Groningen Zuid aan komen kakken 

kraamverlof
MaGarin
#219
Vertel mij dan maar een betere manier waarmee ik kan bewijzen dat ik niet Wijsgeer/Wouter/whatever b...

Welke zienswijze?

Wheely
Raul Alcala
#223
De appeltaart en koffie zal je nog beter smaken, mocht je eens in Groningen Zuid aan komen kakken&nb...

Ik werp me graag op als een soort Cohen om thee mee te drinken. 

1 2 ... 9 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.