Scorito Giro 2024

1 2 ... 10 ... 100 101
NielsH97

Romandie afwachten om te kijken wat verstandig is qua Plapp/Dunbar.

Lopez is voor mij geen optie, heeft nog nooit echt iets gepresteerd in grote rondes behalve vroege vlucht. Ik verwacht weinig vluchters die ritten winnen.

floda

Plapp vind ik een slap aftreksel van skjelmose. Leuk voor rondje van een week met niet te lange bergetappes, maar verder uit de buurt blijven zeker voor die prijs. en of die boven dunbar eindigt heeft meer met de vorm van dunbar te maken vrees ik. 

Ben wel erg benieuwd naar plannen jumbo. Want zowel tratnik als bouwman in vrije rol zijn wel interessant. Maar eens kijken in romandie of tratnik beetje hersteld is. 

John Bon
NielsH97
#226
Romandie afwachten om te kijken wat verstandig is qua Plapp/Dunbar. Lopez is voor mij geen optie, h...

Ik verwacht het omgekeerde. Veel ritten voor vluchters. Ik kan me niet voorstellen dat de ploegen zomaar Pogi gaan naar de finish brengen en dan zien hoe hij ze allemaal slaag heeft in sprint/laatste klim. 

Bozenik

Het kan best dat ze zich van Pogacar na een tijdje niet meer zoveel aantrekken. Zoals Bahrein afgelopen Vuelta ook vol op kop ging rijden om Landa te laten stijgen in het klassement terwijl hij het nooit kon winnen van de Jumbo's. Sowieso wordt er in de derde week vaak ook voor de andere ereplaatsen gereden en gezien de verwachte dominantie van Pogacar zou dat wel eens eerder kunnen zijn.

@Eddix: Lopez doet niet meer mee voor de jongerentrui.

DaLuca23
floda
#227
Plapp vind ik een slap aftreksel van skjelmose. Leuk voor rondje van een week met niet te lange berg...

Ik ben inderdaad ook geinteresseerd naar Tratnik in Romandië. Was in de Algarve meer dan prima bergop en met dit prijsje een vrij risicoloze pick. Het zou mij ook verbazen als ze hem en Bouwman direct helemaal gaan opofferen voor Cian. Zo overtuigend is hij dit jaar nog niet.

ZK
Eddix
#225
Nou bij deze ook mijn betoog over mijn huidige selectie. Ik neem buiten Kooij momenteel geen Visma r...

..

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
floda
#227
Plapp vind ik een slap aftreksel van skjelmose. Leuk voor rondje van een week met niet te lange berg...

Zeker voor die prijs? Ik zou eerlijk gezegd zeggen dat zijn prijs hem juist wél interessant(er) maakt. 

martijncr
Eddix
#225
Nou bij deze ook mijn betoog over mijn huidige selectie. Ik neem buiten Kooij momenteel geen Visma r...

Hele fijne uiteenzetting! Nagenoeg alles wat je zegt, bevestigt mijn gevoel of ideeen ook. Heb alleen zo weinig info of duiding bij de hype rondom Vernon? Praat iedereen elkaar na of heb ik een vlammend indrukwekkend betoog gemist?

Blusgast

Wat zou caruso kunnen?

ZK

Zo te lezen in interview na zijn zege gaat Kanter ook naar de Giro, zal wel 1m worden. Gaviria en Ewan zijn beter. 0,5 was kanter vorig jaar, dus 0,5 of 0,75 zou kunnen, maar na deze zege in een C-deelnemersveld zal hij toch wel 1m zijn.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

En van Poppel maar weer mee sprinten omdat Welsford niet in de buurt was. Die Danny heeft toch wel vaak een sprintkopman die niet thuis geeft...

Valvuillerdemoz
ZK
#235
Zo te lezen in interview na zijn zege gaat Kanter ook naar de Giro, zal wel 1m worden. Gaviria en Ew...

Als dit de eerste ketchup uit de fles is, kan 1 mln best een goeie prijs zijn voor Kanter 

Jasperdewaal11

Die Welshford neem ik alvast niet

ditisdavid
Valvuillerdemoz
#236
En van Poppel maar weer mee sprinten omdat Welsford niet in de buurt was. Die Danny heeft toch wel v...

En Jakobsen wordt even op 9 minuten gereden. Voorlopige conclusie van Turkije: allebei ver van wegblijven.

lochem

En Pozzovivo ? Het blijft een Italiaan....

berggie1987

Komt er nog een goedkoop Cofidis en arkea sprintertje bij? 

lochem
ditisdavid
#239
En Jakobsen wordt even op 9 minuten gereden. Voorlopige conclusie van Turkije: allebei ver van wegbl...

Welke dan wel van de volgende, als Welsford en Jakobsen wegvallen: Dainese, Girmay, Pithie, Ewan, Hayter ? Wie van de 5 ?

lochem

Kanter direct toegevoegd...........haha.

Bozenik
Blusgast
#234
Wat zou caruso kunnen?

Welkom! Alles onder controle bij de brandweer? :) En wat zijn je eigen verwachtingen van hem?

@ZK: Kanter was inderdaad 500k, maar reed toen nog bij Gaviria in de ploeg. Ze zullen hem nu wel 1 miljoen maken ja.

NielsH97
lochem
#240
En Pozzovivo ? Het blijft een Italiaan....

Die kan zeker gaan verrassen ja. Mocht hij de Giro uitrijden kan hij top 10 rijden.

NielsH97

Mijn sprintteam staat met de renners die meedoen op dit moment. 8 pure sprinters waarbij Ganna mogelijk nog weleens mee kan sprinten. Op AK gebied nog veel knopen door te hakken

NielsH97
lochem
#242
Welke dan wel van de volgende, als Welsford en Jakobsen wegvallen: Dainese, Girmay, Pithie, Ewan, Ha...

Ik neem er 3 zeker van dit groepje.

Blusgast
Bozenik
#244
Welkom! Alles onder controle bij de brandweer? :) En wat zijn je eigen verwachtingen van hem? @ZK:...

Haha ja alles goed bij de brandweer idd

Zelf vind ik die caruso niet zo goed bij catalonie was tiberi ook hoger geeindigd. Maar ben benieuwd of die misschien beter is in roemandie

lochem

Welke drie dan Niels ?

 

NielsH97
lochem
#249
Welke drie dan Niels ?  

Girmay sla ik over en Hayter vandaag eruit geklikt

1 2 ... 10 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.