@nasibal en anderen.
De afgelopen dagen heb ik met veel interesse jullie betogen gelezen betreffende tactiek/keuzes in jullie selectie. Waarbij ik mij direct gerealiseerd heb dat ik voor de volgende grote ronde terug naar de tekentafel kan.
Ik zit nog wel met een vraag: Je mag je nooit door emoties ed laten leiden op spellen van Scorito, maar.... Hebben jullie ook renners op de befaamde "zwarte lijst" staan? Die, ondanks dat ze uit het voorwerk naar voren komen als een geschikte optie in je team, er niet in komen.
Denk aan Ewan (Niet alleen omdat die sprints laat lopen, maar ligt ook vaak op de grond), O'Connor en anderen.
Veel van jullie die de klassementmannen vooraan zien vandaag, maar dit lijkt me toch de perfecte rit voor vluchters èn voor Pogacar om het roze uit handen te geven (en morgen dus in zijn eigen kleding de tt kan rijden)..
Ik verwacht een man of 10 vooruit en het peloton dat het rustig aan doet, waardoor de sterkere sprinters die voor paars gaan ook nog wel eens kunnen gaan sprinten voor plek 11-20. Het heeft bovendien ook vrij weinig nut om Pogacar hier aan te vallen en de klassementmannen willen vast wat overhouden voor de tijdrit en bergrit van overmorgen. Denk ik ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.