Scorito Giro 2024

1 2 ... 101 ... 141 142
Punchbox

Is er duidelijkheid over wat Ganna wil gaan doen deze etappe? Gaat hij sparen voor de tijdrit morgen of toch wat proberen uit te halen? Staat erg hoog bij de bookies namelijk 

Hay
martijncr
#2500
Ik heb Trentin onder andere voor deze rit meegenomen en ga 'm dus cappen. Giga gok, maar hoop dat ie...

Pithie schijnt nog wat last te hebben van zijn knie, ik heb hem buiten mijn team gelaten.

Hay
Turbo T
#2495
Belangrijk voor de AK is dat ze veilig de tricky etappe doorkomen. Is dus echt moeilijk te voorspell...

Schachmann en Vansevenant lijken me dan nog grotere kanshebbers.

RappeEddy

Bardet of Pithie? 
zana of Ganna? 
lastige laatste keuzes

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

nog  2 plekjes over voor

o'conner

bardet

pellizari

plapp

 

martijncr
Hay
#2502
Pithie schijnt nog wat last te hebben van zijn knie, ik heb hem buiten mijn team gelaten.

Ah, dit is fijne info waarom ik zo graag hier lees en soms bijdraag :) Heb je ook een bron? 

Ton Pelo
martijncr
#2506
Ah, dit is fijne info waarom ik zo graag hier lees en soms bijdraag :) Heb je ook een bron? 

https://www.wielerflits.nl/nieuws/laurence-pithie-nog-niet-verlost-van-knieklachten-hopelijk-gaat-het-elke-dag-beter/

JesperRenrad

Maar bij Sporza zegt Pithie er zin in te hebben en dat dit hem moet liggen...

https://sporza.be/nl/2024/05/08/wat-mogen-we-verwachten-van-de-mini-strade-bianche-in-de-giro-veel-nervositeit-en-een-slopende-dag~1715176235674/

Kiest u maar :)

martijncr

Nah Jesper, zo overtuigend vind ik Pithie niet bij Sporza haha. Ik ga toch voor Ton's bron. Want knieklachten zijn erg bepalend wel. Hopelijk de goede gok!

dephazz

Conci gaat vandaag winnen jongens, mark my words.

DaLuca23

Artikel op IDL staat ook dat die knieklachten een gevolg zijn van zijn valpartij in PR. Bijzonder dat Groupama-FDJ zo'n jonge gast dan toch naar de Giro stuurt en niet in bescherming neemt.

wielerwieler

Alle ballen op Hermans! Dit zijn de ritten waar ik hem voor heb meegenomen.

DaLuca23

@nasibal en anderen.

De afgelopen dagen heb ik met veel interesse jullie betogen gelezen betreffende tactiek/keuzes in jullie selectie. Waarbij ik mij direct gerealiseerd heb dat ik voor de volgende grote ronde terug naar de tekentafel kan.

Ik zit nog wel met een vraag: Je mag je nooit door emoties ed laten leiden op spellen van Scorito, maar.... Hebben jullie ook renners op de befaamde "zwarte lijst" staan? Die, ondanks dat ze uit het voorwerk naar voren komen als een geschikte optie in je team, er niet in komen. 

Denk aan Ewan (Niet alleen omdat die sprints laat lopen, maar ligt ook vaak op de grond), O'Connor en anderen.

Mollemaaktmenietuit

Lipo tijd verloren omdat die ziek was, abandon lees ik net. 

kevinraar

eerste uitvaller lipowitz wie erin doen heb keuze uit ganna o connor storer arensman en tibiri ik neig naar storer

BrackenRidgeCycling
kevinraar
#2515
eerste uitvaller lipowitz wie erin doen heb keuze uit ganna o connor storer arensman en tibiri ik ne...

ik heb nu 4 uitvallers, ik zou storer doen

 

NielsH97

Mijn team vandaag:

Pogacar

Molano

Majka

O'Connor

APP

Vendrame

Tiberi

Bardet

Uijtdebroeks

Bank kanshebbers:

Milan

Arensman

Plapp

Storer

Kooij

Wie erin/eruit volgens jullie?

jenzrscl

Schachmann ze kansen zullen nu wel flink zakken vandaag nu lipo out is.. zal hij mogen babysitten, 

-Wielerfan

Mijn laatste twijfel..

Lopez of Milan ? 

Wie zouden jullie kiezen en waarom? Alvast bedankt!

Ton Pelo
-Wielerfan
#2519
Mijn laatste twijfel.. Lopez of Milan ?  Wie zouden jullie kiezen en waarom? Alvast bedankt!

Milan 8 zekere punten en Lopez 6 zekere punten met kans op top 20 als de AK mannen wel doortrekken. Dan zou ik voor Lopez gaan.

Sjasfriet
BrackenRidgeCycling
#2516
ik heb nu 4 uitvallers, ik zou storer doen  

Respect voor je openbare outing.

HaagseHaas

Ik zie toch die gekke Van Poppel er wel voor aan om in de kopgroep te gaan zitten vandaag, maar ik heb geen plekje meer in mn team. 

-Wielerfan
Ton Pelo
#2520
Milan 8 zekere punten en Lopez 6 zekere punten met kans op top 20 als de AK mannen wel doortrekken....

Bedankt

dephazz
wielerwieler
#2512
Alle ballen op Hermans! Dit zijn de ritten waar ik hem voor heb meegenomen.

Oeh, dat is ook een kanshebber idd. Denk dat de winnaar bij dit clubje zit:

Narvaez, Pithie, Conci, Hermans, Vansevenant. 

Ninetytwo

Veel van jullie die de klassementmannen vooraan zien vandaag, maar dit lijkt me toch de perfecte rit voor vluchters èn voor Pogacar om het roze uit handen te geven (en morgen dus in zijn eigen kleding de tt kan rijden)..

Ik verwacht een man of 10 vooruit en het peloton dat het rustig aan doet, waardoor de sterkere sprinters die voor paars gaan ook nog wel eens kunnen gaan sprinten voor plek 11-20. Het heeft bovendien ook vrij weinig nut om Pogacar hier aan te vallen en de klassementmannen willen vast wat overhouden voor de tijdrit en bergrit van overmorgen. Denk ik ;)

1 2 ... 101 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.