Scorito Giro 2024

1 2 ... 100 ... 141 142
Sjasfriet
kevinraar
#2475
ik al 14 keer 

8 nulpunters - 79% 

Dus minder nulpunters, maar wel lager in de ranking. Dus zegt zeker niet alles ;)

Ook al 100% correcte captain pick (telkens eerste over de meet van m'n team), maar wel 9 plekjes met minder dan 10 punten ook, dus daar wringt wel een serieus schoentje.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Lager zeker niet ik sta op 25 procent 

Ton Pelo

Iemand die nog een soortgelijke etappe in een eerdere grote ronde kan herinneren waar het naar de AK mannen is gegaan?

dephazz
DennisdeMenniss
#2471
Vernon of Milan erin voor morgen?

Milan. Vernon heeft van de tijdritten zijn hoofddoel gemaakt. Wil daarom mogelijk energie sparen. En Milan wil zoveel mogelijk sprintpunten pakken.

Daan De Jager

Als pogacar even gas geeft op dat laatste klimmetje hebben een Pithie enz niks meer te vertellen dus morgen gewoon ak mannen mee plus vendrame

KV
Daan De Jager
#2480
Als pogacar even gas geeft op dat laatste klimmetje hebben een Pithie enz niks meer te vertellen dus...

Wel als er een groep van 10 man met Pithie 5min voor Pogi het klimmetje bereikt. 

Jan Janssens

Met alle respect maar in een rit zoals morgen ga je toch niet Milan zetten voor de schamele 8 puntjes? Daarmee gaje het verschil echt niet maken hoor. Zoals al gezegd als Pogi topfavoriet is zijn de andere AK mannen daar niet veel achter.. 😉

Laatst gewijzigd
CAI

Pogi mag wel favoriet zijn, maar de kans dat hij wint is nog altijd niet groot. Gaat in principe gewoon een aanvaller zijn, en daar kunnen er nog een hoop achteraan komen voordat pogi over de streep komt. Ik weet niet of een o'connor oid top 15 gaat rijden, dan zijn 8 opvulpunten ook acceptabel. Die ene renner hoeft het verschil ook niet te maken. 

Laatst gewijzigd
Arne Riis
Jan Janssens
#2482
Met alle respect maar in een rit zoals morgen ga je toch niet Milan zetten voor de schamele 8 puntje...

Tja. 6 plekken voor avonturiers, waarvan er waarschijnlijk 4 niet meezitten en een 3e en een 9e wordt. 40+26=66.

6x teampunten (pogi reken ik niet mee, die neemt iedereen wel mee)x 3x UAE à 14, nr 1 en 2 puntenklassement (14 punten) en Thomas (8 punten): 64. Zonder eventuele etappepunten of teampunten of van een winnaar.

Ofrewel: lood om oud ijzer. Het ene scenario met zekerheid, het andere met een flinke marge omhoog en omlaag.

Nederlandsche

Etappe voor Van Poppel morgen of toch te zwaar?

dr klaas
Titivoeckler
#2444
Kijken naar Strade heeft m.i. niet veel zin. Parcours lijkt nauwelijks op strade. Veel minder lastig...

Zana sheffield laporte vendrame bardet valter pogi allen top 22 in strade dit jaar

Willempie94

Het zal vooral afhangen van UAE, gaan die verdedigen of vinden ze het prima..

Berend

Lastige rit morgen, maar des te leuker en ik kijk er naar uit.

Ik heb het "luxe-probleem" dat ik Milan en Molano (die ik beiden heb) niet kan/hoef op te stellen. Dus kan een goeie dag worden...

Ik stel nu deze 8 helden op:

- Pogacar (C), Thomas, Alaphilippe, Lutsenko, Vendrama, Pithie, Sheffield & Vansevenant.

Dan heb ik nog 1 plekje over voor iemand van:

- Ganna, Lipowitz, Bardet, Groves, Milan, Molano   (en in nog mindere mate Arensman, Tiberi)

 

Van die lijst heb ik toch het meeste vertrouwen in Ganna (alhoewel tijdrit de dag erna) en Lipowitz.

Groves staat nog redelijk hoog bij de bookies, maar die durf ik eigenlijk ook niet aan. 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ik twijfel over Zana, heeft maar iets meer dan 2 minuten.. is te weinig denk ik voor uae om hem te laten gaan toch, wat denken jullie?

NielsH97

Iemand die weet of Lipowitz opzettelijk heeft laten lopen vandaag? Vrij gek om in een rit als vandaag tijd te verliezen als AK man. Hij was tenslotte bergop een van de toppers. 

Niballie
NielsH97
#2490
Iemand die weet of Lipowitz opzettelijk heeft laten lopen vandaag? Vrij gek om in een rit als vandaa...

Ach ja, hij is geen kopman.

floda

Nu komen 2 dagen waar ik niet echt team voor heb. 2 tijdrijders te kort dus opvulpunten en voor de mini strade kom ik al helemaal tekort. Nou ja, wie zien wel wat de schade is. Tot nu toe op 98 dus valt mee

Wielrenfan3
floda
#2492
Nu komen 2 dagen waar ik niet echt team voor heb. 2 tijdrijders te kort dus opvulpunten en voor de m...

Heb je geen aanvallers of UAE? Meeste hier hebben juist teveel opties en waarschijnlijke bankpunten.

Nijmos

Ik zie hier veel mensen die Lopez opstellen. Kan hij dit goed? Of is het op basis van de teampuntjes?

Turbo T

Belangrijk voor de AK is dat ze veilig de tricky etappe doorkomen. Is dus echt moeilijk te voorspellen. Feit is dat als je voor het peloton rijdt er minder kanden zijn op valpartijen.

Er zijn echter weinig kansen in de heuvels voor de aanvallers, dus het is goed mogelijk dat er een groep daar nog voor zal rijden. Enkele namen zoals Vendrame, Flip, Zana, De Marchi, Hermans, Fortunato, Honoré, Piganzoli, Valter, Mauri & vooral Narvaez verwacht ik hier wel (Ik heb het na zijn van in GW zelf niet aangedurfd deze mee te nemen jammer genoeg)

dephazz
Turbo T
#2495
Belangrijk voor de AK is dat ze veilig de tricky etappe doorkomen. Is dus echt moeilijk te voorspell...

Hear hear, dit lijkt me ook een logische veronderstelling. Zie je links en rechts ook wel terug in de interviews, niet per se een rit voor de GC-mannen. 

GCN-interview met Pogi:

Ben Nihilisty
Nijmos
#2494
Ik zie hier veel mensen die Lopez opstellen. Kan hij dit goed? Of is het op basis van de teampuntjes...

Kan 'm voor anderen niet beantwoorden, maar voor mezelf: ja, vooral de zekere teampunten van Milan wat z'n minimum dus vormt. Mocht het tussen de klassementsmannen gaan, is er prima kans dat hij er ook tussen bungelt en dus een interessante naam om te selecteren met het oog op het onzekere etappeverloop. 

HaagseHaas

Ik denk een grote groep van 15 tot 20 vroeg in de aanval die uiteindelijk in verschillende groepjes zal breken. De klassementsrenners blijven daar veilig achter en zullen niet veel punten gaan halen. Wordt een loterij dus.  Ik neem toch Pogi, Thomas, Martinez en een UAE voor wat veilige puntjes. Hopen dat Pogi het roze niet laat lopen. Verder Alaphillipe, Pithie, Bagioli (ik weet het, is niet in vorm maar je kan hopen), Sheffield en Van Sevenant voor de gok. Met Flipje als kopman. 

Ik heb ook nog Oldani, maar die reed gister bij de dokterswagen, weet iemand waar hij last van heeft? 

Laatst gewijzigd
Frits

Waarom staat Milan zo laag in de odds? Wordt er verwacht dat die zoiets kan? Ligt het aan z'n vorm? 

Nog nooit Strade gereden, kan enigszins wel punchen. Krijg ineens FOMO dat die bij mij op de bank zit.

martijncr

Ik heb Trentin onder andere voor deze rit meegenomen en ga 'm dus cappen. Giga gok, maar hoop dat ie in de vlucht zit vandaag. Vansevenant en Vendrame mogen daar wat mij betreft ook in zitten :) 

Voor mij nog interessante extra gokjes zijn Pellizari en Pithie. Als het een grote groep is die vooruit blijft, heb je weinig aan de GC mannen, dus neig naar weinig GC plekken die geen trui- of teampunten opleveren. Bungel nu op plek 74 in ons Flitsforum, daar moet verandering in komen! 

1 2 ... 100 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.