Scorito Giro 2024

1 2 ... 99 ... 141 142
Elektrische fiets

Morgen lastige etappe om de daguitslag te voorspellen en dus te selecteren.

Voor nu heb ik het volgende staan.

1. Pogacar (c)
2. Majka
3. Molano
4. Thomas
5. Lopez (ook truipunten milan)
6. Pithie (gokje)
7. Arensman (volgens mij een cross verleden)
8. Rubio (Moet volgen voor AK, evt wisselen voor Tiberi?)
9. Lipowitz (groot ongewis hoe hij op gravel rijdt)

Arensman, Rubio, Lipowitz grootste twijfels. Heb nog Tiberi, Storer Pellizzari als klimmers. Tratnik en Ganna als evt aanvallers maar denk dat die kopman gaan ondersteunen en gaan sparen voor morgen de tijdrit.

Iemand argumenten om eventueel renneers te wisselen? 

kevinraar

heb voor morgen dit

pogacar

bjerg

uitenbroeks

lopez

lipowitz

lutsenko

vendrame

 

nog 2 pleken over

ganna

molano

rubio

storer

arensman

tibiri

o connor

Laatst gewijzigd
Niballie
kevinraar
#2452
heb voor morgen dit pogacar bjerg uitenbroeks lopez lipowitz lutsenko vendrame   nog 2...

Heb je maar 14 renners? 8 zekere Milanpunten kun je nog opstellen bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd
kevinraar

heb er nog 6 dat zijn sprinters heb geen milan

 

twijvel voor de laatste 2 plekken vooral tussen rubio storer o connor en molano

Laatst gewijzigd
Elektrische fiets
kevinraar
#2454
heb er nog 6 dat zijn sprinters heb geen milan   twijvel voor de laatste 2 plekken vooral tus...

Molano zou ik zeker doen. 

kevinraar

heb nu molano en rubio gedaan twijfel nog wel o connor en storer erin te doen dan moet dat wel voor lipowitz en vendrame

Appelflap64

Naast Pogi + 2 ploegmaten en Thomas wil ik graag de volgende vijf meenemen: Pithie, Vendrame, Sheffield, Lutsenko en J. Lopez (ook truipunten van Milan). 

Zouden jullie een van deze vijf inwisselen voor Bardet, O'Connor, Storer, Tiberi of Lipowitz? 

Daan De Jager

Ik weet niet of Pithie dit aankan  @appelflap64

BigMig
Elektrische fiets
#2455
Molano zou ik zeker doen. 

Ik liever Jip van Eurosport

Ragnar Lolbroek

Voor morgen: 

Pogacar (c)

Molano: teampunten pogy

Thomas

Lopez

Milan: truipunten 

Ganna: schopstoel 

Pithie

VPP

Bardet

Op de bank: Hirt, Storer, o Connor,  Lipowitz,  Arensman, Tiberi, de sprinters.

jenzrscl

De bookies zetten ganna na pogi, zou hij echt willen voor tijdrit? En mogen van de ploeg

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Waarom heeft iedereen Pithie in rit 1 was die ook nergens te bekennen 

Nederlandsche
Daan De Jager
#2462
Waarom heeft iedereen Pithie in rit 1 was die ook nergens te bekennen 

Dit is wel een ander parkoers dan rit 1 toch

Sjasfriet

Moeilijke etappekeuze voor de witte grintwegen.

Ik ga (met twijfel) voor 

Pogacar (c) , Molano (teampunten), triootje van Ineos Thomas, arensman, Sheffield, Milan (zekere puntjes), Lipowitz (als gokje), vendrame en mauri.

Twijfel nog over app, tiberi en Pithie en in mindere mate over Connor en Bardet voor het plekje van arensman. De rest komt niet echt in aanmerking denk ik. 

Morgen gaat er wss verschil gemaakt worden.

Aanklampen

Zat net mijn aantal nullen in de scores te tellen. In totaal 11 van de 45, waarvan 6 in etappe 1.. Erg pijnlijk. Vervolgens in de etappes erna nog 5, waarvan oa 2x DannyVPoppel. Die lijkt de weg een beetje kwijt..

Hoeveel nullen in de vijf daguitslagen tellen jullie?

Nederlandsche

Ik ga voor 

Pogacar (c)

Thomas

Bardet

Lutsenko

Milan (truipunten)

Molano (teampunten)

Majka (teampunten)

Pithie (nog grote twijfel)

Vansevenant

Bank:

Arensman, Zana, Lipowitz, Kooij. Is er iets wat voor deze mannen spreekt om ze nog in te wisselen voor een Pithie?

Jelmer van der Zee
Daan De Jager
#2462
Waarom heeft iedereen Pithie in rit 1 was die ook nergens te bekennen 

Omdat dit veel meer punchen is dan de heuvels in de eerste etappe. Alleen de eerste heuvel heeft 400 hoogtemeters, maar daarna "op-af-op-af". 

dephazz
Titivoeckler
#2444
Kijken naar Strade heeft m.i. niet veel zin. Parcours lijkt nauwelijks op strade. Veel minder lastig...

Eens, met dien verstande dat dit eigenlijk ook geen etappe voor de gc-mannen is. Bergje op het einde gaat het verschil niet maken, niet lang genoeg. Je ziet de bookies ook vooral gaan voor de puncheurs. Ik stel dan ook alleen gc-mannen op die truipunten binnenharken, aangevuld met puncheurs, aanvallers en sprinters+.

stefbeukers
Aanklampen
#2465
Zat net mijn aantal nullen in de scores te tellen. In totaal 11 van de 45, waarvan 6 in etappe 1.. E...

Tot nu toe 8 nulpunters, waarvan 5 in etappe 1 en daarna nog 2x Van Poppel. 

Desondanks op 97.1% na vandaag 

DennisdeMenniss

Morgen alle ballen op Flipje. Volste vertrouwen in een wederopstanding van 1 hele dag. Geloof niet dat de klassementsmannen zich morgen druk gaan maken de dag voor de tijdrit.

DennisdeMenniss

Vernon of Milan erin voor morgen?

Ben Nihilisty

Wat ik vooral bijzonder vind aan de prognoses voor morgen: Pogi wordt, redelijk logischerwijs uiteraard, als absolute topfavoriet bestempeld. Echter kiezen alle sites ervoor om vervolgens een blik vrijbuiters tot schaduwfavorieten te bombarderen. Sure, die zullen het echt wel proberen ook als Pogi gaat, maar in het scenario dat Pogacar wint zullen de andere AK mannen hoogstwaarschijnlijk veel van de plaatsen kort daarachter innemen. Kan je natuurlijk zeggen: of het wordt Pogacar als winnaar of het wordt niet Pogacar in welk geval wint er geen AK man, maar één van die vrijbuiters. Maar scoritotechnisch is dit denk ik wél belangrijk om mee te nemen voor je etappeselectie. 

D1986

Sta op dit moment redelijk 85%

Maar twijfel voor mrg ganna erin uijtdebroeks eruit

Deze heb ik nu erin

Pogi thomas bardet paret p milan

Molano majka vanseevenant

Bank evt arensman plapp

 

Elektrische fiets
Aanklampen
#2465
Zat net mijn aantal nullen in de scores te tellen. In totaal 11 van de 45, waarvan 6 in etappe 1.. E...

Ik zit op 12, waarvan 5 in de eerste en zit ook met v poppel. 92,8 procent (1183 punten)

kevinraar
Aanklampen
#2465
Zat net mijn aantal nullen in de scores te tellen. In totaal 11 van de 45, waarvan 6 in etappe 1.. E...

ik al 14 keer 

1 2 ... 99 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.