Scorito Giro 2024

1 2 ... 98 ... 141 142
Voorwiel

Sprintte Ewan zojuist voor een 5e plek? Kan iemand me knijpen?

NielsH97

Die Mikhels is na uitvallen van Girmay wel een leuke 500k pick voor de mensen die hem hebben.

Sjasfriet
DennisdeMenniss
#2425
Toch lekker voor de mensen die de verkeerde Thomas hebben aangeklikt 😂

Of hem op de bank hebben zitten in afwachting van de tijdrit.

Het had me zomaar kunnen overkomen, want hij stond even in m'n team.

nasibal

Wel een bijzonder zure dag dit om een significant betje op Ewan top 3 te hebben staan.. 

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik had 1-2-3-5 kunnen hebben als de vlucht was teruggepakt... maar nog steeds een goede dag.

Daan De Jager

Van Poppel is wel echt een miskoop

Ragnar Lolbroek
Daan De Jager
#2431
Van Poppel is wel echt een miskoop

Ik heb Danny al meer punten zien scoren als zogezegde leadout. 🤷‍♂️

Sepa Van de block

Martinez gevallen?

dephazz
dephazz
#2372
De middelste berg, Passo del Bracco, is 14,3 km aan 4,1%, wat  zwaar is voor een cat 3 berg. Al...

Gevoel toch wel goed over dat een break het wel eens kon gaan redden vanwege die lange klim einde eerste deel etappe. Wie er dan uiteindelijk in de break zit is vrij lastig te voorspellen. 

Wel veel hulde aan Benjamin Thomas die het al een paar jaar laat zien, zonder dat er echt een grote overwinning tegenover staat. Zeer verdiend gewonnen!

jenzrscl

Ah ik vind het heerlijk dat koplopers winnen

jenzrscl
Ragnar Lolbroek
#2432
Ik heb Danny al meer punten zien scoren als zogezegde leadout. 🤷‍♂️

Volgens mij mag danny nu babysitten op martinez

BramZola

Morge word weer een etappe met veel bankpunten, hoe pakken jullie zn etappe aan?

NielsH97

Gister Hofstetter op de bank en vandaag Kanter. Verkeerde keuzes...

dr klaas
BramZola
#2437
Morge word weer een etappe met veel bankpunten, hoe pakken jullie zn etappe aan?

Kijken wie er top 25 rijdt in strade afgelopen 3 jaar,  kijken naar 1e etappe en dan een mooi mixje maken met klassements toppers en Milan / UAE vullers.

Daan De Jager
dr klaas
#2439
Kijken wie er top 25 rijdt in strade afgelopen 3 jaar,  kijken naar 1e etappe en dan een mooi m...

Milan kan geen klimmen aan  van 8,4%

Nijmos

Bezuiniging van 3m op Merlier door Ewan te pakken lijkt opeens best goed te kunnen komen...

Daan De Jager

Twijfels voor plapp en bardet morgen zouden die top 20 kunnen rijden 

DennisdeMenniss

Jammer dat we geen 3 kopmannen mogen kiezen, anders had ik morgen gekozen voor Flipje, Vendrama en Bjerg. Als die nu 1,2 en 3, worden kan ik weer wat inlopen 😂

Titivoeckler

Kijken naar Strade heeft m.i. niet veel zin. Parcours lijkt nauwelijks op strade. Veel minder lastig, twee van de drie stroken liggen zo vroeg dat die geen doorslaggevende invloed hebben. Het zal meer voor de puncheurs en ak mannen zijn, vergelijkbaar met etappe 1 met dien verstande dat er een grote groep mee kan doen voor de prijzen (ook de heuvelrenners die de langere klimmen minder goed aankunnen). T.o.v. van etappe 1 een Sheffield, Zana en plapp)

Daan De Jager

Maar ipv wie stel je plapp op

lopez

oconner

lutsenko

rubio

Titivoeckler
Daan De Jager
#2445
Maar ipv wie stel je plapp op lopez oconner lutsenko rubio

Zet zelf Rubio bankie 

kevinraar

Welke 5 van deze renners morgen niet opstellen 

Pogacar

Uitenbroeks 

Tiberi 

Arensman

O connor 

Lopez

Rubio

Lutsenko

Storer

Lipowitz

V.paret paintre

Bjerg

Molano

Vendrame 

Laatst gewijzigd
NielsH97
kevinraar
#2447
Welke 5 van deze renners morgen niet opstellen  Pogacar Uitenbroeks  Tiberi  Aren...

VPP

Uijtdebroeks

O connor

Storer

Tiberi/Arensman

Als pogi de rit wint. Puur op explosiviteit maar neem vooral niks van mij aan want ik sta pas op 50%

jenzrscl

Ik hoop morgen echt op flipje! Het is hem zo gegund

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
1 2 ... 98 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.