Scorito Giro 2024

1 2 ... 95 ... 140 141
nasibal
Edd1e
#2350
Heb je geen pogi nasi?

Scherp. Heb ik wel, denk dat ik gisteravond aan de drugs zat en mauri én thomas er in geklikt heb ipv mauri óf Thomas. Vandaag na de deadline pas achter gekomen. 

Zure, maar vooral hele domme fout. Het kan ook mij gewoon overkomen helaas ;) ;) 

kevinraar

mij team voor morgen

merlier

kooij

molano

jakobsen

vendrame

pogacar

uitenbroeks

bjerg

van poppel

 

bank

dekker

ganna

 

Turbo T

Ik zou morgen Groves willen cappen, kwam vandaag nog dicht. Of is de finale niet zwaar genoeg?
Waar vind je trouwens info over de laatste km? Als die licht daalt of stijgt moet dit de keuze wat kunnen makkelijker maken :)

terre

Heb het helaas niet volledig kunnen volgen vandaag, ik zie wat reacties over van Poppel, wat heeft hij (voor stoms) gedaan?

 

 

Turbo T
terre
#2354
Heb het helaas niet volledig kunnen volgen vandaag, ik zie wat reacties over van Poppel, wat heeft h...

Hij heeft het gat naar Ganna willen toe rijden toen die aanging.

wielerwieler
terre
#2354
Heb het helaas niet volledig kunnen volgen vandaag, ik zie wat reacties over van Poppel, wat heeft h...

Ondernam een kansloze poging om weg te rijden uit het peloton op de laatste heuvel. Hij dacht dat 'ie Ganna was- die het al niet lukte.

Sjasfriet
Turbo T
#2355
Hij heeft het gat naar Ganna willen toe rijden toen die aanging.

Op zich leuk dat hij probeert, maar ik denk dat hij na (wat was het?) 200m z'n hele spaarrekening in de parkeermeter stak, dus zware overschatting van zichzelf. :p

Morgen revanche. Van Poppel als kopman! 

(Mopje)

Laatst gewijzigd
terre
wielerwieler
#2356
Ondernam een kansloze poging om weg te rijden uit het peloton op de laatste heuvel. Hij dacht dat 'i...

Ah, juist.. Thanks! 

Ragnar Lolbroek

Voor morgen

Milan (c)

Kooij

Pithie 

Van Poppel

Vernon

Kanter 

Andresen 

Molano

Pogacar

Bank: Ganna en de klimmers.

Titivoeckler

Er gingen vandaag toch best wat sprinters af op die eerste klim. Morgen toch nog wat lastigere klim op een soortgelijk moment in de koers. Zou het toch mooi vinden als bijv de trek, visma en alpecin mannen doortrekken en doorrijden om wat rappe mannen te lossen. Verwacht alleen een soortgelijk verloop als vandaag.

Canyon72

Slechte dag vandaag 😣. Gezakt van 96% naar 93%. Morgen toch zelfde ploeg opstellen met zelfde kopman Merlier 😁.

Aanklampen

Lonardi: "I had excellent feelings throughout the course, climb included. In the last kilometer I tried to position myself as best as possible, and in the end I achieved the team’s first top-10 in this Giro. But I’m not content…”

Pithie: "I had a nice sprint, unfortunately I was just stuck on the barriers, explained Laurence. I had really good legs and I hoped for more, but it was just not possible. I couldn’t make my effort”. 

BigMig
Aanklampen
#2362
Lonardi: "I had excellent feelings throughout the course, climb included. In the last kilometer I tr...

Merlier: "I'm just happy I'm still alive"

oli4g

Morgen Andresen toch maar weer opstellen.

 

Thomberg
Capra
#2320
Mijn vrouw verklaart mij altijd voor gek als ik de weken voor een grote ronde dagenlang bezig ben me...

Haha mijne ook! Dus heel herkenbaar inderdaad 

Thomberg
Edd1e
#2345
Op procyclingstats wordt gewoon 50 aangegeven.

Nee is wel een heuvelrit classificatie las ik 

Aanklampen

Las ook 25punten voor rit 5. Als Fabio erbij zit morgen sprint hij toch? Helling is veel verder voor de finish dus het zou moeten kunnen mits hij het eerste deel overleeft. Vandaag zag er heel moeizaam uit... LIjkt wel een reincarnatie van Kenny van Hummel...

CAI

Fabio kan ook voor andresen rijden toch. Als hij zelf zegt te focussen op etappe 11 hebben ze misschien wel een verdeling gemaakt ipv standaard Fabio. 

Niballie
oli4g
#2364
Morgen Andresen toch maar weer opstellen.  

Dit is nep hoor, jongens! Als je zélf gaat kijken op zijn insta gaat hij er morgen gewoon weer voor. Bovendien is etappe 11 met start bergop en is wat zou hij etappe 9 dan precies gaan doen? 

Kortom: laat je niet bij de neus nemen!

Laatst gewijzigd
dephazz
Turbo T
#2353
Ik zou morgen Groves willen cappen, kwam vandaag nog dicht. Of is de finale niet zwaar genoeg?Waar v...

Tegenwoordig moet je eerst een account toegewezen krijgen en reageren ze niet heel snel. Maar la flamme rouge is verreweg de beste website als het gaat om parcours:

https://www.la-flamme-rouge.eu/maps/viewtrack/548800

dephazz

Hier een algemeen overzichtsprofiel

 

dephazz

De middelste berg, Passo del Bracco, is 14,3 km aan 4,1%, wat  zwaar is voor een cat 3 berg. Als de break zich hier vormt, wordt het wat lastiger voor de sprintploegen om te controleren. De sprinters moeten het namelijk wel kunnen bijhouden. 

Liever wil je dan dat de break zich eerder heeft afgesplitst zodat het peloton deze klim in tempo kan afleggen en iedereen in de groep houden, waarna de achtervolging begint op de top.

Als het de break toch lukt om weg te komen zou uae er voor kunnen kiezen het roze tijdelijk weg te geven. Verder verwacht ik dat Alpecin, Visma en Trek het zo lastig als mogelijk gaan maken om de andere sprinters af te schudden.

Concluderend is een sprint het meest waarschijnlijke scenario, maar de ontsnapping heeft een grotere kans dan de laatste etappes.

Zal wel weer een gevecht worden tussen Merlier, Kooij en Milan waarbij Milan (inclusief zijn trein) het sterkste lijkt tot nu toe. 

dephazz

N.b. laatste bergje ligt op ca. 20km voor de finish. Daar gaat niets spannends gebeuren.

jenzrscl

Milan zou zich mss ook willen focussen op tussensprint zonder merlier he, zal vanaf nu ook wel daar aan denken

oli4g
Niballie
#2369
Dit is nep hoor, jongens! Als je zélf gaat kijken op zijn insta gaat hij er morgen gewoon wee...

Gek, dan heeft hij het zelf aangepast op zijn insta

1 2 ... 95 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.