Scorito Giro 2024

1 2 ... 96 ... 141 142
Scoritop

Wat een leuke Giro tot nu toe! Kon helaas niet veel posten en lezen. 
Vandaag zal "gewoon" voor Fabio zijn toch? Dus het wordt hoogstwaarschijnlijk Andresen op de bank. 

Ik ben ook erg benieuwd naar de gravelrit van morgen 

Voorwiel

Vooraf vragen we ons vaak af hoeveel sprints er echt gaan komen. Maar tot dusver worden de sprintetappes gewoon verzilverd. UAE is wellicht bereid roze weg te geven, tegelijkertijd hoeven zij de last van roze ook niet continu te dragen door al het sprintploegen.

 

Lang verhaal kort, vandaag weer volle bak sprinten met de hele club (zelfs Fabio?!?).

Willempie94
Scoritop
#2376
Wat een leuke Giro tot nu toe! Kon helaas niet veel posten en lezen. Vandaag zal "gewoon" voor...

Daar twijfel ik over, ben er bang voor dat als ik lund bank hij juist punten gaat pakken

Aanklampen
oli4g
#2375
Gek, dan heeft hij het zelf aangepast op zijn insta

Denk dat de ploegleiding dat misschien heeft bepaald.. "het is gewoon voor jou Fabio".


Kans met Lund op top 5 is misschien groter, echter een goede Fabio heeft meer kans op een overwinning..

Aanklampen
Willempie94
#2378
Daar twijfel ik over, ben er bang voor dat als ik lund bank hij juist punten gaat pakken

Lang Lund gehad, echter dit soort twijfels hebben mij doen besluiten hem niet te nemen... Eerst 32 punten, vervolgens 0.. Opvuller Majka pakt 2x 14.. dus al bijna hetzelfde aantal

zomaareens

Ballerini weer sprinten vandaag? 

Nijmos

Niet zo blij met Ganna in de ploeg hier. Al 2x voor 0 punten opgesteld en niet op dag 1. Had gehoopt/verwacht dat er iets meer communicatie zou zijn en hij zich consistenter zou mengen.

RappeEddy
Nijmos
#2382
Niet zo blij met Ganna in de ploeg hier. Al 2x voor 0 punten opgesteld en niet op dag 1. Had gehoopt...

Zijn tijd komt nog, rustig aan

Scoritop
Willempie94
#2378
Daar twijfel ik over, ben er bang voor dat als ik lund bank hij juist punten gaat pakken

Als Lund lead out is moet hij doorsprinten en minimaal 14e worden. Anders had je idd een uae beter op kunnen stellen 

Willempie94
Aanklampen
#2380
Lang Lund gehad, echter dit soort twijfels hebben mij doen besluiten hem niet te nemen... Eerst 32 p...

Heb hem bewust meegenomen omdat ik verwacht dat Jakobsen er niet altijd bij zit en ook niet de hele giro uitrijd. 

Willempie94
Scoritop
#2384
Als Lund lead out is moet hij doorsprinten en minimaal 14e worden. Anders had je idd een uae beter o...

Uae staan er sws in:)

Ben Nihilisty

Jakobsen zal in dit veld echt niet zo snel naar een overwinning spurten, maar zéker niet in een etappe met zo'n hupje vlak voor de finish als gisteren. Snap daardoor persoonlijk zelfs niet zo goed dat de 'ouderwetse' ploegtactiek zo hoog in 't vaandel staat als je een jonge gozer hebt die heeft laten zien uitstekende sprints te kunnen rijden en met speels gemak een lastigere finish overleeft. Vandaag voor Jakobsen kan ik prima inkomen hoor, dus begrijp me niet verkeerd, maar zo'n etappe als gisteren: dan ga je met vier man lopen hengsten om Jakobsen nog in dat peloton terug te brengen om erachter te komen dat 'ie dan niet in staat is om nog een fatsoenlijke sprint af te werken. Laat plan A gewoon vallen en schakel over op Lund als Jakobsen aan 't elastiek hangt, zou ik zo zeggen. 

zomaareens

Jongens gaat Ballerini nu gewoon alle sprints rijden na zn 6e plaats gister? Of spelen ze toch Kanter?

Scoritop
zomaareens
#2388
Jongens gaat Ballerini nu gewoon alle sprints rijden na zn 6e plaats gister? Of spelen ze toch Kante...

Ja dat is de vraag. Zou zomaareens kunnen 😉

Daarom neem ik bijna nooit een sprinter waarvan er twee in een team zitten

Laatst gewijzigd
Reus
Ben Nihilisty
#2387
Jakobsen zal in dit veld echt niet zo snel naar een overwinning spurten, maar zéker niet in e...

DSM je weet wel. Dat ging vorig jaar ook de hele tijd onlogisch. 

Vwb Jakobsen heeft het idd iets dommigs. Tegen beter weten in. Het zal dan wel in een contract staan ofzo. 

Aanklampen
zomaareens
#2388
Jongens gaat Ballerini nu gewoon alle sprints rijden na zn 6e plaats gister? Of spelen ze toch Kante...

Ik weet niet wat je nu exact verwacht als antwoord te krijgen. Meer een vraag voor de ploegleiding of vlak voor start interviews afluisteren. Met mazzel komt Ballerini aan het woord.

 

inderdaad, dit risico (Ballerini sprint) heb je als je Kanter kiest 

Scratzz
Voorwiel
#2377
Vooraf vragen we ons vaak af hoeveel sprints er echt gaan komen. Maar tot dusver worden de sprinteta...

UAE gaat nu echt niet de roze trui weggeven. Morgen is de etappe met de gravelstroken, dan wil je juist jouw ploegleider zo ver mogelijk voorin hebben.

Pinot Grigio

Weer een dramatische dag zeg gister. Toch te weinig sprinters meegenomen, zo ongeveer iedereen die ik op het laatste moment uit mn selectie heb gedondert doet het goed. 

Na deze blamage maar weer naar de fles gegrepen... heel me kop eraf geschroeft. 

Na zo'n 10 bier begon het neusje te jeuken. Toen toch maar de locale apothekeren gebeld. Wa denkte komt ineens Laurens ten Dam aanzetten met mn kabouterpost.... godsamme die is ook diep gezonken maar goed toe maar. 

Helemaal naar de godnondeju gegaan met die meens en stoere praat over wie er vroeger beter was maar goed toe maar weer.  

Vanochtend toch maar ff HR gebeld dat deze jongen in zn nest blijft liggen werd niet op prijs gesteld. Of ik even naar hun kantoor kon komen wanneer ik op de zaak was aangekomen. 
Hele discussie met die mensen omdat ze vinden dat ik of bezopen op het werk aan kom of omdat ik de heledag op scorito zit ja en ook omdat ik er regelematig niet ben. 

Gezegd dat ze ook maar is moeten gaan genieten van t leven ipv heledag mensen op hum vingers tikken, moeimakers. De pijn van een slechte Giro op scorito begrijpen zulke mensen niet, doodongelukig word ik ervan en ja doe je wel eens domme dingen. Hierin zullen vele van jullie het met mij eens zijn lijkt me. 

Moraal van t verhaal Laurens ten Dam is sneller als dealer dan in de koers. 

Morgen geen bericht wat heb een festivalleke, en deze jongen moet vrijdag gewoon werken. Dus vrijdag zal ik wel weer lijk wit bij zitten. 

groetjessss

Astarloa
Pinot Grigio
#2393
Weer een dramatische dag zeg gister. Toch te weinig sprinters meegenomen, zo ongeveer iedereen die i...

Mensen die deze berichten leuk vinden?

zomaareens

zijn er mensen die Ganna zien meesprinten vandaag?

Daan van Dijk
Astarloa
#2394
Mensen die deze berichten leuk vinden?

O jazeker!

@Pinot Grigio keep up the good work!

In tijde als deze zijn dit soort berichten juist een welkom iets om de druk van het presteren eraf te halen. Beter dan al die nietsnutten die hier hun hele team gaan posten in de hoop dat iemand ze gaat helpen omdat ze zelf geen keuzes durven te maken.

Ik zou zeggen: lees de andere berichten ook eens en gun je zelf wat ontspanning.

Pinot Grigio
Astarloa
#2394
Mensen die deze berichten leuk vinden?

Jou eigen ma vind je niet eens leuk dus dan vallen deze mooie berichten wel mee toch? 

Scratzz
Astarloa
#2394
Mensen die deze berichten leuk vinden?

Nee.

Astarloa
Pinot Grigio
#2397
Jou eigen ma vind je niet eens leuk dus dan vallen deze mooie berichten wel mee toch? 

Ah kijk, kinderlijk lollig doen en dan op de teentjes getrapt zijn als het niet bevalt.

Robbert B.
Astarloa
#2394
Mensen die deze berichten leuk vinden?

Mijn humor (: ontspanning) is het ook niet.

Soms lees ik weliswaar een grappige frase, maar kort daarna vraag ik me af of er hallucinerende middelen in t spel zijn.... 

 

 

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 96 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.