Vooraf vragen we ons vaak af hoeveel sprints er echt gaan komen. Maar tot dusver worden de sprintetappes gewoon verzilverd. UAE is wellicht bereid roze weg te geven, tegelijkertijd hoeven zij de last van roze ook niet continu te dragen door al het sprintploegen.
Lang verhaal kort, vandaag weer volle bak sprinten met de hele club (zelfs Fabio?!?).
Jakobsen zal in dit veld echt niet zo snel naar een overwinning spurten, maar zéker niet in een etappe met zo'n hupje vlak voor de finish als gisteren. Snap daardoor persoonlijk zelfs niet zo goed dat de 'ouderwetse' ploegtactiek zo hoog in 't vaandel staat als je een jonge gozer hebt die heeft laten zien uitstekende sprints te kunnen rijden en met speels gemak een lastigere finish overleeft. Vandaag voor Jakobsen kan ik prima inkomen hoor, dus begrijp me niet verkeerd, maar zo'n etappe als gisteren: dan ga je met vier man lopen hengsten om Jakobsen nog in dat peloton terug te brengen om erachter te komen dat 'ie dan niet in staat is om nog een fatsoenlijke sprint af te werken. Laat plan A gewoon vallen en schakel over op Lund als Jakobsen aan 't elastiek hangt, zou ik zo zeggen.
Ik weet niet wat je nu exact verwacht als antwoord te krijgen. Meer een vraag voor de ploegleiding of vlak voor start interviews afluisteren. Met mazzel komt Ballerini aan het woord.
inderdaad, dit risico (Ballerini sprint) heb je als je Kanter kiest
Weer een dramatische dag zeg gister. Toch te weinig sprinters meegenomen, zo ongeveer iedereen die ik op het laatste moment uit mn selectie heb gedondert doet het goed.
Na deze blamage maar weer naar de fles gegrepen... heel me kop eraf geschroeft.
Na zo'n 10 bier begon het neusje te jeuken. Toen toch maar de locale apothekeren gebeld. Wa denkte komt ineens Laurens ten Dam aanzetten met mn kabouterpost.... godsamme die is ook diep gezonken maar goed toe maar.
Helemaal naar de godnondeju gegaan met die meens en stoere praat over wie er vroeger beter was maar goed toe maar weer.
Vanochtend toch maar ff HR gebeld dat deze jongen in zn nest blijft liggen werd niet op prijs gesteld. Of ik even naar hun kantoor kon komen wanneer ik op de zaak was aangekomen.
Hele discussie met die mensen omdat ze vinden dat ik of bezopen op het werk aan kom of omdat ik de heledag op scorito zit ja en ook omdat ik er regelematig niet ben.
Gezegd dat ze ook maar is moeten gaan genieten van t leven ipv heledag mensen op hum vingers tikken, moeimakers. De pijn van een slechte Giro op scorito begrijpen zulke mensen niet, doodongelukig word ik ervan en ja doe je wel eens domme dingen. Hierin zullen vele van jullie het met mij eens zijn lijkt me.
Moraal van t verhaal Laurens ten Dam is sneller als dealer dan in de koers.
Morgen geen bericht wat heb een festivalleke, en deze jongen moet vrijdag gewoon werken. Dus vrijdag zal ik wel weer lijk wit bij zitten.
groetjessss
O jazeker!
@Pinot Grigio keep up the good work!
In tijde als deze zijn dit soort berichten juist een welkom iets om de druk van het presteren eraf te halen. Beter dan al die nietsnutten die hier hun hele team gaan posten in de hoop dat iemand ze gaat helpen omdat ze zelf geen keuzes durven te maken.
Ik zou zeggen: lees de andere berichten ook eens en gun je zelf wat ontspanning.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.