Scorito Giro 2024

1 2 ... 97 ... 141 142
oli4g
zomaareens
#2395
zijn er mensen die Ganna zien meesprinten vandaag?

denk eerder Narvaez vandaag

Pom titcock
Pinot Grigio
#2393
Weer een dramatische dag zeg gister. Toch te weinig sprinters meegenomen, zo ongeveer iedereen die i...

@Pinot Grigio Geheime liefde morgen? Kijken we samen laatste uurtje koers

zomaareens
oli4g
#2401
denk eerder Narvaez vandaag

huh?

Pim Todcock

Hostetter blijft gigantisch hoog (beter gezegd laag) staan in de odds, zelfs na een 19e en 14e plek. Niet dat je er iets aan hebt qua punten, maar toch schat ik zijn kans hoger in dan Valter of Geraint Thomas (zij het diep in de marge).

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Pim Todcock
#2404
Hostetter blijft gigantisch hoog (beter gezegd laag) staan in de odds, zelfs na een 19e en 14e plek....

Waar kijk jij dan? Bij Toto taxeren hem in als iemand die ver achter het peloton binnekomt met een odd van 501. Dat slaat echt nergens op, staat tussen klimknechten. De kans dat hij wint is waarschijnlijk ergens tussen 0,5 en 1,5% maar best een gokje waard met een euro 😁

Remco Van den Akker
NOAD1912
#2405
Waar kijk jij dan? Bij Toto taxeren hem in als iemand die ver achter het peloton binnekomt met een o...

Dit bedoelt hij ook met hoog, de odd is hoog.

Sjasfriet

Op papier lijkt het me dat alle sprinters er wel nog zullen aanhangen vandaag. Behalve Jakobsen dan mss , want die geeft toch echt weer geen goeie indruk.

Zelfs gisteren was zo goed als iedereen mee en met nog een redelijke afstand na de laatste "klim" zal het wel lukken. Een vluchtersgroep die op die eerste lange klim wegrijdt zal mijns inziens wel gemakkelijk gecontroleerd kunnen worden met de lange vlakke tussenstukken...

 

Pim Todcock
NOAD1912
#2405
Waar kijk jij dan? Bij Toto taxeren hem in als iemand die ver achter het peloton binnekomt met een o...

Sorry, dat bedoel ik inderdaad. Twee keer in de top20 en dan tussen de compleet kanslozen in de lijst.

Aanklampen

Storer was gisteren ook gestuiterd... 'skin' verloren..

Aanklampen

Ewan rijdt niet door in de sprint, Ewen mag niet doorrijden zodra ie in een kopgroep zit... Beetje genant...

Capra
Aanklampen
#2410
Ewan rijdt niet door in de sprint, Ewen mag niet doorrijden zodra ie in een kopgroep zit... Beetje g...

Het klinkt of je hier verbaasd over bent? :-)

oli4g
zomaareens
#2388
Jongens gaat Ballerini nu gewoon alle sprints rijden na zn 6e plaats gister? Of spelen ze toch Kante...

Kanter vandaag - maar daar heb je nu niets meer aan

Aanklampen
Capra
#2411
Het klinkt of je hier verbaasd over bent? :-)

hahaha... Ewen C die meespringt en dan zich terug moet laten zakken, die zag ik niet aankomen..

Ewan die beetje freewheelt, dat is net zo als witte sneeuw of natte regen.. die 2 dingen horen bij elkaar...

nasibal

Sneeuw kan ook geel zijn. 

Michielenwaaier

Die Jakobsen... Vandaag Andresen op de bank gelaten omdat het een relatief makkelijke sprintetappe is. Maar ik zie Jakobsen niet meer meesprinten nu hij zo vroeg lost op de Passo

Aanklampen
Michielenwaaier
#2415
Die Jakobsen... Vandaag Andresen op de bank gelaten omdat het een relatief makkelijke sprintetappe i...

Vraag me wel af wie straks nog 115km zo hard doorrijdt om hem niet terug te laten komen (tussen de auto's). Zichtbaar Resulaat met alleen Fabio eraf is beperkt.. Oldani bij de doktor..... Ook niet helemaal fit.

Achteraan hangen ook Lonardi, Pithie (had pech) en Ewan.. Walscheid heeft wel een heel sterk elastiek...

 

EDIT: nu Merlier ook lost ga je wellicht ook Trek zien, en Visma, om Merlier het sowieso lastig te maken...

Laatst gewijzigd
Remco Van den Akker
Aanklampen
#2416
Vraag me wel af wie straks nog 115km zo hard doorrijdt om hem niet terug te laten komen (tussen de a...

Merlier is er ook vanaf

Pim Todcock

Dan heb je dus ook meer ploegen om het dicht te rijden en met SQS normaal gesproken een ploeg die dat wel kan.

Aanklampen
Pim Todcock
#2418
Dan heb je dus ook meer ploegen om het dicht te rijden en met SQS normaal gesproken een ploeg die da...

en er al weer bij....  Ewan, Lonardi, Gav en Merlier.. 

KissMyAce2.0

Is dit de live chat?

DennisdeMenniss
KissMyAce2.0
#2420
Is dit de live chat?

Schijnbaar.. wel makkelijk 😂😂

DennisdeMenniss

Iemand al iets opgevangen wie er morgen wil gaan aanvallen? Of wordt het een Pogi/Pithie sprint etappe? 

Behatzailea
DennisdeMenniss
#2422
Iemand al iets opgevangen wie er morgen wil gaan aanvallen? Of wordt het een Pogi/Pithie sprint etap...

Ik hoop eigenlijk op Alaphilippe. Met de nadruk op "ik hoop".

stefbeukers
Behatzailea
#2423
Ik hoop eigenlijk op Alaphilippe. Met de nadruk op "ik hoop".

Hoop is uitgestelde teleurstelling...

DennisdeMenniss

Toch lekker voor de mensen die de verkeerde Thomas hebben aangeklikt 😂

1 2 ... 97 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.