Scorito Giro 2024

1 2 ... 94 ... 140 141
nasibal
Jasperdewaal11
#2325
Dat snap ik maar uiteindelijk is die conclusie pas definitief te maken richting het einde niet ?

Uiteindelijk geldt dat voor elke conclusie toch? 

Dat het regent kan je ook pas constateren als de eerste druppels uit de lucht komen, toch was Piet Paulusma er altijd dondersgoed in om je vóór dat moment al gewaarschuwd te hebben ;)

Jasperdewaal11

Nah goed ik ben iig blij dat ik voor 8 sprinters ben gegaan want nu met Girmay eruit hou ik iig nog wat over.  En als het sprintveld uitgedund wordt komen er ook weer andere namen bovendrijven.

Reus

Nu komen de mooiste reacties. Nu Girmay uitvalt. "Zie je wel dat je een extra sprinter moet hebben!"

dr klaas

Balen voor de girmay pickkers.   Vendrame wel 20e vandaag. 

 

dephazz
dephazz
#2283
Die komen er allemaal heelhuids over, want dit is een klimmetje van niets en ze hebben allen een goe...

Ganna goed voorspeld 😬 Hopelijk redt hij het 

KV

Gaviria musthave!

nasibal

Gav gaat lekker tot nu toe ja. Van poppel is een flapdrol. 

KV
nasibal
#2332
Gav gaat lekker tot nu toe ja. Van poppel is een flapdrol. 

Jammer genoeg heb ik zijn 1,5m zwarte lijst vriendje gekozen. 

En wat wou Danny inderdaad doen zeg?!

nasibal

Jip vandaag ook echt weer een must have hoor! Ook mét geluid. 

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Ik vond Groves iets te iffy na zijn dramatische klassiekerspel voor die prijs. Ik vrees dat hij het wel waard gaat zijn :/.

zomaareens

Ballerini gebankt na gister... maar die was vandaag aan de beurt blijkbaar.. en prima invorm.. als je hier 6 kunt rijden..

BigMig

SprintVendrame in de punten!

Sjasfriet

Thomas een puntje meer dan vendrame, dus het kan effectief zo ook. :) ook al is het maar een puntje. Het kan zomaar verschil maken. Al had van Poppel beter op het bankje gezeten ipv vendrame. Morgen mag hij daar even gaan nadenken over z'n gedrag. :p

oli4g

Morgen 25 punten voor paars aan de meet, moet al gek lopen dat Milan hem kwijtspeelt. 

Ben Nihilisty

Klopt het dat DFM achter het peloton is gefinisht? Heb 't niet kunnen zien, maar zie dat die op 1.30 wordt gegeven

Titivoeckler
Ben Nihilisty
#2340
Klopt het dat DFM achter het peloton is gefinisht? Heb 't niet kunnen zien, maar zie dat die op 1.30...

Die had pech binnen de laatste 3 km, dus zal dezelfde tijd krijgen

BigMig

"mechanical" binnen de laatste 3 km, zou dus nog aangepast moeten worden

Capra
Reus
#2321
Ah, en vraagt ze dan ook steeds "wil jij die pakketjes even wegbrengen, want je zit toch alleen maar...

Hoe kan je nou 4 uur achter elkaar naar dat fietsen kijken??

En als ik zeg dat we om 13u thuis moeten zijn volgt een diepe zucht🤣🤣

Ben Nihilisty

Ah thanks voor de reacties, scheelt dat weer!

Edd1e
oli4g
#2339
Morgen 25 punten voor paars aan de meet, moet al gek lopen dat Milan hem kwijtspeelt. 

Op procyclingstats wordt gewoon 50 aangegeven.

jenzrscl

Wat bezielde van poppel zeg.. ben je sprintkopman doe je dan dit.. 

kevinraar

dramatische dag alleen kooij merlier en vendrame in de punten 175 punten weer gezakt van 37.1 naar 26.8 snel de bergen maar weer in

jenzrscl
kevinraar
#2347
dramatische dag alleen kooij merlier en vendrame in de punten 175 punten weer gezakt van 37.1 naar 2...

Heb je geen milan kevin?:o

kevinraar

heb ik niet

Edd1e

Heb je geen pogi nasi?

1 2 ... 94 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.