Scorito Giro 2024

1 2 ... 102 ... 141 142
D1986

Ik twijfel ook ganna erin of niet ....ivm tijdrit

Bozenik
Ninetytwo
#2525
Veel van jullie die de klassementmannen vooraan zien vandaag, maar dit lijkt me toch de perfecte rit...

In de laatste 5 km ligt nog een muurtje van 10%. Dat maakt dat ik de sprinters niet achter de vluchtgroep vooraan het peloton zie eindigen. Lijkt me sterk dat Pogacar daar rustig aan doet en anders heb je wel een type Tiberi die wat tijd goed wil proberen te maken. 

fedjo97

Speel vandaag de volgende negen:

Pogacar (cap), Majka, Molano, DFM, Milan, Groves, Vendrame, Zana & D. Bais.

Verwacht niet dat mannen als storer en fortunato veel ruimte krijgen van UAE, voelt wel dubbel om hen en lopez thuis te laten maar met het oog op de tijdrit zie ik het AK toch niet volle bank gaan.

martijncr
D1986
#2526
Ik twijfel ook ganna erin of niet ....ivm tijdrit

Ganna gaat vandaag sparen....

Filippo Ganna

'Vandaag is een dag waarop we Geraint Thomas in goede positie moeten houden. De gravel is niet doorslaggevend, het is de nervositeit in zijn geheel die dat wel gaat zijn. Veel wind is er ook. Voor ons gaat het om het klassement. Het kan zijn dat er ook iemand uit het klassement wegrijdt. Maar het is lastig te voorspellen, het wordt in ieder geval mooi voor de kijkers. De Giro is drie weken, ik ga vandaag zelf wat herstellen.'

kevinraar

21 procent heeft lipowitz opgesteld hadden nog niet gelezen dat die ziek is geworden niet meer meedoet

Niballie
HaagseHaas
#2522
Ik zie toch die gekke Van Poppel er wel voor aan om in de kopgroep te gaan zitten vandaag, maar ik h...

Ja hoor, daar gaat ie!

Sjasfriet
kevinraar
#2530
21 procent heeft lipowitz opgesteld hadden nog niet gelezen dat die ziek is geworden niet meer meedo...

Njah niet iedereen is zo actief bezig met het spelletje. Ik check bvb telkens een half uur voor de start op zo'n zaken, wat me geholpen heeft om lipo op de bank te zetten vandaag.

In mn minicompetitie heeft iedereen hem opgesteld, dus een leuk voordeeltje.

Turbo T
kevinraar
#2530
21 procent heeft lipowitz opgesteld hadden nog niet gelezen dat die ziek is geworden niet meer meedo...

Spijtig voor ons, maar vooral voor DFM en Bora: Schachman zal mogelijks ook minder vol gaan vandaag & morgen.. aangezien hij nu de luitenant wordt

Wielrenfan3
kevinraar
#2530
21 procent heeft lipowitz opgesteld hadden nog niet gelezen dat die ziek is geworden niet meer meedo...

Dus meer dan 40% van de mensen die hem gekocht hebben, stelde hem nog op. Kan je altijd winst op pakken door uur voor de start even laatste nieuws te lezen.

Valvuillerdemoz

Op Hemelvaartsdag wel wat anders te doen. Lipowits staat dus mooi in mijn team.vandaag!

Maar wat zijn dat ook voor voorspellingen op de woensdagavond. Daar staat Lipowits bij Scorito, bi jIDL, bij WF en Feltet gewoon met sterren genoteerd voor de etappe van vandaag. Die moeten toch allang weten dat hij wegens ziekte tijd heeft verloren dan. Hoe kan je anders een prognose doen? Alleen Harmen Lustig had hem er niet bij. Maar die site kijk ik nog maar eens per week.

Nijmos
Valvuillerdemoz
#2535
Op Hemelvaartsdag wel wat anders te doen. Lipowits staat dus mooi in mijn team.vandaag! Maar wat zi...

Tja.. het was simpelweg niet bekend. Als je wil winnen moet je even sochtends éèn website checken een halfuurtje voor de deadline. Leuk toch, dat het ook wat meer vergt dan de avond van tevoren de sterren van wf in je team klikken

Wielrenfan3
Valvuillerdemoz
#2535
Op Hemelvaartsdag wel wat anders te doen. Lipowits staat dus mooi in mijn team.vandaag! Maar wat zi...

Moeten we je eten ook nog voorkauwen 's avonds?

Valvuillerdemoz
Nijmos
#2536
Tja.. het was simpelweg niet bekend. Als je wil winnen moet je even sochtends éèn webs...

Ja helaas. Was bezig een potje padel te winnen. Dus websiteje checken zat er even niet in. En ja dan mis je er wel eens ééntje.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz
Wielrenfan3
#2537
Moeten we je eten ook nog voorkauwen 's avonds?

Jij hoeft helemaal niets voor te kauwen hoor.. 

Ik moet misschien mijn verwachtingen wat bijstellen over de basis onder de voorspellingen die worden gepresenteerd op de verschillende websites. En tijdens de Grandtours 's avonds gaan padellen ipv s ochtends.

Laatst gewijzigd
dephazz

Meine Gütte, Vendrama in de bocht 🥲

Ben benieuwd wanneer hij lek rijdt.

Papa Bart

Oei Plapp het bankje, had verwacht dat ze hem niet zouden laten rijden..

jenzrscl

Kopgroep mag voor blijven met plapp en flip in me team

floda

Gisteren tegen een vriend dat hij Groves mee moest nemen en dan zelf op laatste moment Groves eruit halen voor Sheffield.... 🙈

Berend

Hier Groves ook op de bank (maar die heeft zijn doel, punten al gehaald).

Alaflip en Vendrama wel mee.

Hup hup! :)

Reus

Waarom rijdt ineos dat gat dicht? Hele ploeg oproken voor narvaez?

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
Reus
#2545
Waarom rijdt ineos dat gat dicht? Hele ploeg oproken voor narvaez?

Ze hebben niemand van de kopgroep in hun scoritoteam.

Laatst gewijzigd
dephazz

Weet iemand waar Vendrama zit?

🤣🤣🤣

martijncr
Papa Bart
#2541
Oei Plapp het bankje, had verwacht dat ze hem niet zouden laten rijden..

Ja ik had Plapp met oog op morgen ook echt niet verwacht. Wordt zo te zien dikke bankpunten :(

BigMig
Reus
#2545
Waarom rijdt ineos dat gat dicht? Hele ploeg oproken voor narvaez?

Interessante tactiek ja...

jenzrscl

Heerlijke koers vandaag om te kijken! Scorito gewijs ook wel goed met flip en plapp

1 2 ... 102 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.