Scorito Giro 2024

1 2 ... 103 ... 141 142
Behatzailea
Reus
#2545
Waarom rijdt ineos dat gat dicht? Hele ploeg oproken voor narvaez?

Geen idee, maar Sheffield hoeven we morgen niet zo veel van te verwachten ben ik bang.

ditisdavid

Niemand mee in de vlucht, niemand die nog even een sprintje wil rijden vanuit de achtergrond, en Sheffield die zich behoorlijk oprookt een dag voor de tijdrit. Dat was geen beste etappe...

Behatzailea
stefbeukers
#2424
Hoop is uitgestelde teleurstelling...

Het was niet teleurstellend voor mijn scorito, maar wel erg jammer voor hem.

Carbon ros

Toch blij om een paar UAE's extra te hebben bij dit soort lastig voorspelbare ritten.

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Carbon ros
#2554
Toch blij om een paar UAE's extra te hebben bij dit soort lastig voorspelbare ritten.

Achteraf wel, maar halverwege de koers zag dat er ook niet fraai uit 😉

BigMig

Haha Plapp wat een gast: "just trying to be efficient and save a bit for tomorrow as well"

KV

Pithie mocht daar ook wel bijgezeten hebben als Askey en Paleni top 20 rijden. Die is jammer genoeg inderdaad niet goed. 

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Pellizari op 16 minuten vandaag, is die gevallen ofzo? 

kevinraar

108 punten gehaald gestegen van 25.3 naar  26.6 had alleen pogacar en lutsenko in de top 20 wel nog 2 ploeg genoten van pogacar 

Aanklampen

Wie ook wel opvalt is die Baudin van Decathlon.. Nu weer een mooie plek, 1e 4de en nog een top 20. Eigenlijk geen seconde op de radar gehad terwijl die toch wel goed reed in Baskenland.. 

 

Nog beter de uitslagen napluizen voor dat soort renners, heeft met APP, VPP en Bennie natuurlijk wel 3 grotere renners voor zich

Aanklampen
HaagseHaas
#2558
Pellizari op 16 minuten vandaag, is die gevallen ofzo? 

Wellicht lag die bij Caruso.. Mijn TV wilde uitschakkelen en ik kon niet zien wie er naast Barta en Caruso nog meer gevallen is.

HaagseHaas
Aanklampen
#2561
Wellicht lag die bij Caruso.. Mijn TV wilde uitschakkelen en ik kon niet zien wie er naast Barta en...

Ah ja, Caruso ook op dezelfde tijd. Helemaal gemist dat die was gevallen.

jenzrscl
Behatzailea
#2551
Geen idee, maar Sheffield hoeven we morgen niet zo veel van te verwachten ben ik bang.

Mooie training toch? Kan je zelfde van plapp en arensman zeggen he.. sheffield en arensman reden best indrukwekkend, vooral arensman deed berewerk op de stroken

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

uiitenbroeks

tiberi

lopez

lutsenko

ganna

bjerg

molano

arensman

 

bank

rubio

storer

o connor

v. paret paintre

6 sprinters

dephazz

Helaas geen bergtui voor Wielerflitsforumheld Vendrama vandaag. Hij zal het morgen vast goed doen in de tijdrit 👍

jenzrscl

Morgen 

Pogi

Thomas

Arensman

Ganna

Plapp

Tiberi

Martinez

Opvullers milan en molano

Ragnar Lolbroek

Prakdag. 10% naar beneden.

Voor morgen

Ganna(c)

Thomas

Arensman 

Pogacar

Tiberi

Vernon

Molano

Milan

Lopez

 

KV
dephazz
#2565
Helaas geen bergtui voor Wielerflitsforumheld Vendrama vandaag. Hij zal het morgen vast goed doen in...

Is dit de enige topic waarover je kan posten? 

Heb hem zelf niet, maar zat er toch maar mooi bij vandaag na zo'n gekke openingsfase en dit een rit waar je hem gewoon verwacht/opstelt. Top 5 zat er zeker in als peloton/Ineos het wat normaal aangepakt had (geen idee wat Ineos weer allemaal aan het doen was). 

Scratzz

Is deze tijdrit iets wat een type als Vernon aankan of is die klim te zwaar voor hem?

Daan De Jager

Bardet of milan opstellen?

KV
Daan De Jager
#2570
Bardet of milan opstellen?

Twijfel ik ook over. Verwacht Bardet wel rond plekje 16-17 (= Milan punten) dus vermoedelijk maakt het niet zoveel uit :-)

dephazz
KV
#2568
Is dit de enige topic waarover je kan posten?  Heb hem zelf niet, maar zat er toch maar mooi b...

Oh nee hoor, post over best veel zaken. En vindt het bijzonder dat dit ongeveer het enige forum ter wereld is dat hartstochtelijk fan is van Vendrama 😂

Niballie
kevinraar
#2564
mij team voor morgen pogacar uiitenbroeks tiberi lopez lutsenko ganna bjerg molano arensman...

O'Connor wel opstellen, Kevin!

kevinraar
Niballie
#2573
O'Connor wel opstellen, Kevin!

is o connor een goeie tijdrijder?voor wie dan?

Bozenik

Ik zou Lopez eruit doen Kevin. Zit voor mezelf nog te twijfelen tussen O'Connor en Lutsenko.

1 2 ... 103 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.