Vandaag een baaldag met enkel punten voor Pogi en Thomas en bij uitbreiding voor Molano en Milan.
Tiberi op de bank (maar goed: plekje 19).
Pithie komt op de strafbank samen met Van Poppelwitz en Vendrame: tjah, na vorig jaar dacht ik hem toch nooit meer te nemen en wat doet ondergetekende? Juist ja.
Voor morgen wel een aardig teampje:
Pogi (c), Thomas, Arensman, Sheffield, Tiberi, Connor, Bardet, Milan en Molano als opvullers.
Je lijkt wel geobsedeerd door Andrea V. Die bergtrui opmerking slaat eigenlijk nergens op.
Heb hem niet omdat ik meer zekere sprinters wilde. Bij een normaal sprintveld met de helft aan sprinters zie ik hem gewoon rond p10.
Wel een goede renner voor de vlucht, wint genoeg en verslaat daarbij goede renners.
Wat zei ik nou gisteren, alle ballen op Flipje, bijna gewonnen haha. Na een slechte start toch een schamele 23% gestegen naar 80%. Gelukkig komen er nog genoeg dagen aan om wat te stijgen, laten we beginnen met morgen. Gelukkig hebben Sheffield en Plapp zich aardig uit de naad gereden dus daar verwacht ik niet veel van. Had zelf Flipje ook opgenomen in mn team voor morgen.. maar twijfel nu om toch Bardet er maar in te fietsen voor hem. Wat zouden jullie doen? Bardet of Flipje? Voor de tijdrit speciaal Bjerg meegenomen en die heeft volgens mij aardig gespaard vandaag gezien de plek waarop hij binnen kwam. Teampie voor morgen:
Pogi
Thomas
Arensman
Bjerg
O Connor
Vernon
Tiberi
Molano
Flipje/Bardet...
Vandaag gestegen naar 94% dankzij Flipje.
Voor morgen heb ik heb geen Ganna, maar toch een aardige tijdritploeg met 3 Ineosrijders om toch wat punten te pakken als Ganna wint, wat ik overigens niet verwacht. Hoop wel dat Sheffield en RingelS er voor gaan.
Pogacar (c), Thomas, Sheffield, Grosschartner, Martinez, Tiberi, Arensman.
Molano voor teampunten en Milan als opvulling.
Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 10K? Op basis van etappe 1 zou Ganna niet teveel verliezen, als het maar recht toe recht aan is, en hij begint bijna zeker met een voorgift aan die 10K..... Anderen die er niet uitkomen?
Vandaag was zowel een goede als baaldag. Flink gestegen, maar Flip niet gecapt, en Plapp op de bank, bij elkaar zo maar 75 punten misgelopen...
Morgen hopelijk lekker scoren met Pogacar, 4x INEOS (Thomas, Sheffield, Arensman, Ganna), Tiberi, Molano (teampunten) en Vernon (dark horse?). Da's 8 man.
Dan heb ik nog 1 plekje voor Lutsenko, Milan of Bardet...
Zal wel niet al te veel gaan uitmaken, Lutsenko hoogste plafond, Milan zeker van 8 punten.
Ja, jij gaat wel scoren. Ik zou Lutsenko doen. Oogt scherp en als hij wil kan hij wel verrassen in een tijdrit. Die gaat echt wel 10e ofzo worden, en misschien wel hoger.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.