Scorito Giro 2024

1 2 ... 104 ... 141 142
Niballie
kevinraar
#2574
is o connor een goeie tijdrijder?voor wie dan?

Lopez of Cian. 

Sjasfriet

Vandaag een baaldag met enkel punten voor Pogi en Thomas en bij uitbreiding voor Molano en Milan.

Tiberi op de bank (maar goed: plekje 19).

Pithie komt op de strafbank samen met Van Poppelwitz en Vendrame: tjah, na vorig jaar dacht ik hem toch nooit meer te nemen en wat doet ondergetekende? Juist ja.

Voor morgen wel een aardig teampje:

Pogi (c), Thomas, Arensman, Sheffield, Tiberi, Connor, Bardet, Milan en Molano als opvullers.

pirazzi

O' Connor is geen goede tijdrijder, Uijtdebroeks gaat het net zo goed of beter doen en staat bovendien eerste in het jongerenklassement.

ZK
pirazzi
#2578
O' Connor is geen goede tijdrijder, Uijtdebroeks gaat het net zo goed of beter doen en staat bovendi...

Dan zou ik toch eens beter onderzoek doen, O Connor kan in dit deelnemersveld gewoon top 20 rijden, Cian niet.

Aanklampen
dephazz
#2572
Oh nee hoor, post over best veel zaken. En vindt het bijzonder dat dit ongeveer het enige forum ter...

Je lijkt wel geobsedeerd door Andrea V. Die bergtrui opmerking slaat eigenlijk nergens op.

Heb hem niet omdat ik meer zekere sprinters wilde. Bij een normaal sprintveld met de helft aan sprinters zie ik hem gewoon rond p10.

Wel een goede renner voor de vlucht, wint genoeg en verslaat daarbij goede renners. 

Niballie
pirazzi
#2578
O' Connor is geen goede tijdrijder, Uijtdebroeks gaat het net zo goed of beter doen en staat bovendi...

Klopt, maar je moet Kevin ook nog wat geven om zelf over na te denken. Anders kunnen we net zo goed elke dag zijn opstelling maken hier.

kevinraar

lopez heeft zekere punten van milan

pirazzi

Ja, van de drie Lopez, O' Connor en Uijtdebroeks is Lopez dan de aangewezen bankzitter.

DennisdeMenniss

Wat zei ik nou gisteren, alle ballen op Flipje, bijna gewonnen haha. Na een slechte start toch een schamele 23% gestegen naar 80%. Gelukkig komen er nog genoeg dagen aan om wat te stijgen, laten we beginnen met morgen. Gelukkig hebben Sheffield en Plapp zich aardig uit de naad gereden dus daar verwacht ik niet veel van. Had zelf Flipje ook opgenomen in mn team voor morgen.. maar twijfel nu om toch Bardet er maar in te fietsen voor hem. Wat zouden jullie doen? Bardet of Flipje? Voor de tijdrit speciaal Bjerg meegenomen en die heeft volgens mij aardig gespaard vandaag gezien de plek waarop hij binnen kwam. Teampie voor morgen:

Pogi

Thomas 

Arensman

Bjerg

O Connor

Vernon

Tiberi

Molano

Flipje/Bardet...

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Vandaag gestegen naar 94% dankzij Flipje.
Voor morgen heb ik heb geen Ganna, maar toch een aardige tijdritploeg met 3 Ineosrijders om toch wat punten te pakken als Ganna wint, wat ik overigens niet verwacht.  Hoop wel dat Sheffield en RingelS er voor gaan.

Pogacar (c), Thomas, Sheffield, Grosschartner, Martinez, Tiberi, Arensman.
Molano voor teampunten en Milan als opvulling.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Hepburn, Foss, Tratnik alledrie goed gespaard vandaag

fedjo97

Wat verwachten de kenners van Tobias Foss morgen?

Matjieu
dephazz
#2572
Oh nee hoor, post over best veel zaken. En vindt het bijzonder dat dit ongeveer het enige forum ter...

Heeft vaak genoeg z'n punten voor mij opgeleverd om fan te zijn :)

Aanklampen
fedjo97
#2587
Wat verwachten de kenners van Tobias Foss morgen?

Heb je hem vandaag zien fietsen? Dan weet je MI vrij veel..

Benzardi

Auw,auw.............................. auw, Plappie vandaag gebankt, deze stomme move kost mij 4,1%.

Hierdoor ben ik gezakt naar 79%. Morgen geen Ganna, dus alle ballen op Pogi.

 

O ja klein vraagje............... kan Uijtdebroeks een beetje tijdrijden?

Uijdebroeks hihihihihihihi😎

Behatzailea
DennisdeMenniss
#2584
Wat zei ik nou gisteren, alle ballen op Flipje, bijna gewonnen haha. Na een slechte start toch een s...

Heb precies dezelfde twijfel. Maar Alaphilippe heeft zich vandaag wel echt moeten leegrijden volgens mij.

Papa Bart

Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 10K? Op basis van etappe 1 zou  Ganna niet teveel verliezen, als het maar recht toe recht aan is, en hij begint bijna zeker met een voorgift aan die 10K..... Anderen die er niet uitkomen?

Vandaag was zowel een goede als baaldag. Flink gestegen, maar Flip niet gecapt, en Plapp op de bank, bij elkaar zo maar 75 punten misgelopen...

 

 

RappeEddy

Bardet of Storer morgen als laatste man? Beide geen TT talentjes.. 

Berend

Morgen hopelijk lekker scoren met Pogacar, 4x INEOS (Thomas, Sheffield, Arensman, Ganna), Tiberi, Molano (teampunten) en Vernon (dark horse?). Da's 8 man.

Dan heb ik nog 1 plekje voor Lutsenko, Milan of Bardet... 

Zal wel niet al te veel gaan uitmaken, Lutsenko hoogste plafond, Milan zeker van 8 punten.

HeldS
Papa Bart
#2592
Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 1...

Bij twijfel altijd Pogi

HaagseHaas
Berend
#2594
Morgen hopelijk lekker scoren met Pogacar, 4x INEOS (Thomas, Sheffield, Arensman, Ganna), Tiberi, Mo...

Ja, jij gaat wel scoren.  Ik zou Lutsenko doen. Oogt scherp en als hij wil kan hij wel verrassen in een tijdrit. Die gaat echt wel 10e ofzo worden, en misschien wel hoger.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Voor Vernon is het veulste lang. Eruit halen en Lutsenko én Milan opstellen. 

Wielrenfan3
Papa Bart
#2592
Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 1...

Ik zou ze allebei opstellen

Berend

Hmm, dank. Denk dat ik toch maar voor Lutsenko ga en Vernon er ook in laat ;)

dr klaas

Pff vendrame cap en op de bank plapp, frustrerend.  200 plus bankpunten, wel 8 man in de top 15 hoppa 

1 2 ... 104 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.