Scorito Giro 2024

1 2 ... 105 ... 142 143
dephazz
Papa Bart
#2592
Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 1...

Ganna aan de leiding bij het eerste en tweede meetpunt, Pogačar blaast hem weg in de laatste 6,5 km. 

oli4g

Interessante interview met Pogi waar hij aangeeft morgen wrs tijd te verliezen op G. 

Daan De Jager
oli4g
#2602
Interessante interview met Pogi waar hij aangeeft morgen wrs tijd te verliezen op G. 

Bron ?

Wicked Wout
Papa Bart
#2592
Ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen tussen Ganna of Pogacar. Hoe technisch zijn die laatste 1...

Voor wat het waard is: https://www.cyclingnews.com/news/the-math-behind-a-time-trial-a-nerdy-preview-of-the-giro-ditalia-stage-7-time-trial/

oli4g
Daan De Jager
#2603
Bron ?

Vanaf minuut 2 ongeveer

Willempie94
oli4g
#2605
Vanaf minuut 2 ongeveer

Thanks voor het delen, hij legt de druk bij Thomas, maar gaat zelf echt wel proberen om een goede tijd neer te zetten. Geloof er niks van dat hij geen eerste wil worden vandaag.

Matjieu
Wicked Wout
#2604
Voor wat het waard is: https://www.cyclingnews.com/news/the-math-behind-a-time-trial-a-nerdy-preview...

Erg interessant artikel dit, dank voor het delen! Benieuwd hoe dicht ze met hun verwachting bij de waarheid zitten

zomaareens

Caruso hard gevallen? lijkt me zowiezo geen intentie meer aanwezig om hard te gaan rijde vandaag voor m

Jasperdewaal11

Die etappes zoals gister zijn toch altijd pijnlijk voor je score......🤪  enfin is kijken wat het TT team vandaag kan: 

  • Pogi (C)
  • Arensman
  • DFM
  • Sheffield
  • Tiberi
  • O'Connor
  • Bardet
  • Milan (trui p)
  • Molano (team p)

Aanklampen
zomaareens
#2608
Caruso hard gevallen? lijkt me zowiezo geen intentie meer aanwezig om hard te gaan rijde vandaag voo...

Hij lag er niet echt mooi bij. Barta was gevallen, en nog iemand van Wanty (wie was niet te zien). Geen Pellizarri overigens daarbij.

 

Je kan die val overigens heel makkelijk op Youtube terugvinden (iig hoe hij op de grond lag). 

Aanklampen
Jasperdewaal11
#2609
Die etappes zoals gister zijn toch altijd pijnlijk voor je score......🤪  enfin is kijken wat h...

Geen G? ik Heb zelf voor Bardet (bank), O'Conner en DFM: G., Maijka en Lutsenko. 10 punten voor zege zou normaal wel goed moeten komen, met 3x UAE en 3x Ineos. Misschien is het hebben van Sheffield nog wel interessanter dan GAnna aangezien ook in de tweede tijdrit Sheffield met de 10 punten van een overwinning van Ganna gaat lopen..

Gladiool

Ik zie dit al een paar keer langskomen, maar jullie weten dat er geen teampunten worden uitgedeeld voor een dagzege in een ITT?

Jasperdewaal11
Gladiool
#2612
Ik zie dit al een paar keer langskomen, maar jullie weten dat er geen teampunten worden uitgedeeld v...

Die worden er sinds deze Giro dus wel ;) 

encanto
Gladiool
#2612
Ik zie dit al een paar keer langskomen, maar jullie weten dat er geen teampunten worden uitgedeeld v...

Sinds dit jaar wel!

Gladiool

Verrek, ik zie het. Mea Culpa. Grote onzin wat mij betreft, dat wel. Maar okay, dan zeker iets om rekening mee te houden :)

Jasperdewaal11
Aanklampen
#2611
Geen G? ik Heb zelf voor Bardet (bank), O'Conner en DFM: G., Maijka en Lutsenko. 10 punten voor zege...

Nee ik heb geen G (tot mijn spijt) vorig jaar had ik hem wel maar vond 5M toch wel iets te en hoop(te) eigenlijk dat Arensman nog naar boven komt drijven en dat de 37-jarige toch eindelijk wel een keer gaat slijten. Desalniettemin gun ik het G wel, mooie kerel ! 

Dan ook het uitvallen met Girmay is bij mij dan wel zonde, leek goed in vorm en maar 19% gekozen. It's all in the game. 

Aanklampen
Jasperdewaal11
#2616
Nee ik heb geen G (tot mijn spijt) vorig jaar had ik hem wel maar vond 5M toch wel iets te en hoop(t...

Pure pech met Girmay..

Waar ik eigenlijk 'gek' van word, is dat EF schijnbaar Carr met een knieproblemen heeft laten starten... Beetje Deja-vu met Van Wilder in Spanje paar jaar geleden, die in eerste rit al gelijk uit koers wordt gehaald. Ik wil bijna heel EF op de zwarte lijst zetten, gekloot met Powless in het voorjaar... 

Woods die uitvalt vind ik dan niet echt pure pech. Die ligt er (veel te) vaak bij.. Niet echt handig op de fiets.

Aanklampen
Gladiool
#2612
Ik zie dit al een paar keer langskomen, maar jullie weten dat er geen teampunten worden uitgedeeld v...

Voor de record, dat wist ik dus wel ;-) Daarom Sheffield voor die prijs wellicht nog interessanter dan Ganna..

HaagseHaas
Aanklampen
#2610
Hij lag er niet echt mooi bij. Barta was gevallen, en nog iemand van Wanty (wie was niet te zien). G...

Pellizari niet gevallen, maar teveel met krachten gestrooid zegt hij in een interview.   " A very tough stage, I paid for the inexperience . I pushed too much at the beginning of the day and I paid the price at the end, I was done. I got too caught up in wanting to go on the run ."
Hij is nog wel wat van plan:

For the young Pellizzari, however, it becomes an opportunity to be able to show off without pressure: “ Tomorrow I won't push too much, with my thoughts on the Prati di Tivo stage, I know the uphill start on Saturday very well. I have now abandoned the ranking but it was not a goal ."  And what could be Pellizzari's objective? “ I want to try to do well in some mountain stages, let's see what the stages of the third week will be like, where there are the stages best suited to me. To also understand how I will feel in the last days of a Grand Tour .

https://www.inbici.net/tutti-gli-articoli/6-tappa-giro-ditalia-2024-giulio-pellizzari-inesperienza/

Jasperdewaal11
Aanklampen
#2617
Pure pech met Girmay.. Waar ik eigenlijk 'gek' van word, is dat EF schijnbaar Carr met een knieprob...

Dat wist ik eigenlijk niet als EF dat idd deed is dat super onprofessioneel !!  Ik had Powless in het klassierkerspel 🙈

Woods ligt er idd weleens bij. 

Gladiool

Vind de keuze vandaag tussen Ganna, Pogi en G wel een lastige als captain. Zie ze alledrie om verschillende redenen wel winnen.

@Aanklampen: Heb Sheffield ook en stond inderdaad al op voor vandaag. Als een INEOS wint een extra cadeautje met 4 man sterk vandaag :).

HaagseHaas

Ik ga eens gek doen en G captain maken denk ik.  Ik weet niet of Pogacar helemaal voluit gaat. Hij heeft toch al gezien dat hij in de bergen wel afstand kan nemen.

Laatst gewijzigd
jenzrscl
HaagseHaas
#2622
Ik ga eens gek doen en G captain maken denk ik.  Ik weet niet of Pogacar helemaal voluit gaat....

Pogi gaat vol gaan hoor. Waarom zou hij in godsnaam tijd willen verliezen op zijn directe concurrenten .. ;p 

BarryE1
Jasperdewaal11
#2616
Nee ik heb geen G (tot mijn spijt) vorig jaar had ik hem wel maar vond 5M toch wel iets te en hoop(t...

Anticiperen op wanneer bij iemand de sleet erop komt, is ook wel het moeilijkste wat er is. Met G is het een beetje hetzelfde als op de beurs. Als de trend positief is dan kun je wel speculeren op dat het een keer naar beneden, dat gaat vast ook een keer lukken maar over het algemeen loop je dan eerst een paar keer tegen de lamp. Dat was ook mijn gedachtegang bij het selecteren van G. Totdat ie echt tekenen van verval toont, neem ik hem gewoon mee en zeker in deze giro met de onzekere categorie eronder. Dit is overigens niet bedoeld als een 'zie je wel' maar meer als mijn leerervaring vanuit het verleden.  

Willempie94

Voor mij zeker pogi als cap, twijfel over m'n laatste plek; Fortunato of Hirt

Weet niet wie hier beter is

1 2 ... 105 ... 142 143

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.