Hij lag er niet echt mooi bij. Barta was gevallen, en nog iemand van Wanty (wie was niet te zien). Geen Pellizarri overigens daarbij.
Je kan die val overigens heel makkelijk op Youtube terugvinden (iig hoe hij op de grond lag).
Geen G? ik Heb zelf voor Bardet (bank), O'Conner en DFM: G., Maijka en Lutsenko. 10 punten voor zege zou normaal wel goed moeten komen, met 3x UAE en 3x Ineos. Misschien is het hebben van Sheffield nog wel interessanter dan GAnna aangezien ook in de tweede tijdrit Sheffield met de 10 punten van een overwinning van Ganna gaat lopen..
Nee ik heb geen G (tot mijn spijt) vorig jaar had ik hem wel maar vond 5M toch wel iets te en hoop(te) eigenlijk dat Arensman nog naar boven komt drijven en dat de 37-jarige toch eindelijk wel een keer gaat slijten. Desalniettemin gun ik het G wel, mooie kerel !
Dan ook het uitvallen met Girmay is bij mij dan wel zonde, leek goed in vorm en maar 19% gekozen. It's all in the game.
Pure pech met Girmay..
Waar ik eigenlijk 'gek' van word, is dat EF schijnbaar Carr met een knieproblemen heeft laten starten... Beetje Deja-vu met Van Wilder in Spanje paar jaar geleden, die in eerste rit al gelijk uit koers wordt gehaald. Ik wil bijna heel EF op de zwarte lijst zetten, gekloot met Powless in het voorjaar...
Woods die uitvalt vind ik dan niet echt pure pech. Die ligt er (veel te) vaak bij.. Niet echt handig op de fiets.
Pellizari niet gevallen, maar teveel met krachten gestrooid zegt hij in een interview. " A very tough stage, I paid for the inexperience . I pushed too much at the beginning of the day and I paid the price at the end, I was done. I got too caught up in wanting to go on the run ."
Hij is nog wel wat van plan:
For the young Pellizzari, however, it becomes an opportunity to be able to show off without pressure: “ Tomorrow I won't push too much, with my thoughts on the Prati di Tivo stage, I know the uphill start on Saturday very well. I have now abandoned the ranking but it was not a goal ." And what could be Pellizzari's objective? “ I want to try to do well in some mountain stages, let's see what the stages of the third week will be like, where there are the stages best suited to me. To also understand how I will feel in the last days of a Grand Tour .
https://www.inbici.net/tutti-gli-articoli/6-tappa-giro-ditalia-2024-giulio-pellizzari-inesperienza/
Anticiperen op wanneer bij iemand de sleet erop komt, is ook wel het moeilijkste wat er is. Met G is het een beetje hetzelfde als op de beurs. Als de trend positief is dan kun je wel speculeren op dat het een keer naar beneden, dat gaat vast ook een keer lukken maar over het algemeen loop je dan eerst een paar keer tegen de lamp. Dat was ook mijn gedachtegang bij het selecteren van G. Totdat ie echt tekenen van verval toont, neem ik hem gewoon mee en zeker in deze giro met de onzekere categorie eronder. Dit is overigens niet bedoeld als een 'zie je wel' maar meer als mijn leerervaring vanuit het verleden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.