Scorito Giro 2024

1 2 ... 106 ... 142 143
Gladiool

Ik zou dan voor zekere punten kiezen als je ze nog op de bank hebt. Fortunato zal sowieso niet in de punten rijden, Hirt lijkt me ook heel sterk.

Hay
Willempie94
#2625
Voor mij zeker pogi als cap, twijfel over m'n laatste plek; Fortunato of Hirt Weet niet wie hier be...

Kun je wellicht nog beter een opvuller kiezen. Ik zie beide niet in de buurt van de top 20 komen.

Jasperdewaal11
BarryE1
#2624
Anticiperen op wanneer bij iemand de sleet erop komt, is ook wel het moeilijkste wat er is. Met G is...

Volledig eens maar dit was niet het enige argument voor mij. die 5m vond ik er ook echt inhakken. Ik wilde bijvb perse DFM er nu ook inhebben als verschilmaker omdat die niet veel gekozen ging worden. Maar goed voorlopig is G de betere keuze maar ben benieuwd naar de 3e week. 

Willempie94
Hay
#2627
Kun je wellicht nog beter een opvuller kiezen. Ik zie beide niet in de buurt van de top 20 komen.

Yes eens, maar die staan er in:) gaat om laatste plekje. Thanks in elk geval:)

jenzrscl

Flip of geen flip vandaag? 

LdR
Wicked Wout
#2604
Voor wat het waard is: https://www.cyclingnews.com/news/the-math-behind-a-time-trial-a-nerdy-preview...

Wat een gaaf artikel! Dank voor het delen!

Papa Bart

@Wicked Wout, dank voor dat artikel, maar de conclusie is dat de uitslag ook wetenschappelijk niet is te voorspellen.😬 

De startvolgorde doet er ook toe, omdat Pogi exact kan zien wat Ganna deed in zijn rit en dus daarop kan sturen en anticiperen.

zullen ze nog van fietsen wisselen? 

 

Gladiool

Het zal Pogi een biet zijn als Ganna wint vandaag, die gaat zich daar echt niet op aanpassen.

Guido Maltempi

De kans dat zowel Ganna als Pogi vandaag top 3 rijdt is levensgroot dus de onderlinge kopmankeuze levert max 10 puntjes winst/verlies op. Ik zou me daar niet al te druk om maken.

Mijn ploeg voor vandaag ziet er redelijk solide uit, met Pogacar (c), Thomas, Sheffield, DFM, Tiberi, O'Connor, Schachmann + Molano. Op plek 9 een gokje op Broek Uit, ik kon daar ook Milan of Bardet opstellen maar ik heb wel vertrouwen in een puike tijdrit van onze olijke jongeling.

Smarty
Gladiool
#2626
Ik zou dan voor zekere punten kiezen als je ze nog op de bank hebt. Fortunato zal sowieso niet in de...

Op PCS zie ik dat Hirt totaal geen kwaliteiten heeft in het TT-en.

Scratzz

Kun je ergens ook de tussentijden volgen?

Wicked Wout
Scratzz
#2636
Kun je ergens ook de tussentijden volgen?

Als je in het liveblog van scorito op het tabblad 'koers' klikt, zie je de tussentijden bij de meetpunten.

Berend

PCS heeft ook wel een prima LiveStats pagina:

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2024/stage-7/live

ditisdavid

1, 2, 3, 5, 6, 10 en twee teamgenoten van Pogacar. Meer hiervan graag!

DennisdeMenniss
Guido Maltempi
#2634
De kans dat zowel Ganna als Pogi vandaag top 3 rijdt is levensgroot dus de onderlinge kopmankeuze le...

Prima dagje voor jou ofnie haha

HaagseHaas

Mooie dag vandaag voor mij ook, gestegen naar 97,5%.

pirazzi

Tevreden met Pogacar kopman en Uijtdebroeks evenveel punten als Groves zou hebben gekregen.

DennisdeMenniss

Nu hopen dat het morgen een dagje wordt voor klassementsmannen/klimmers die inmiddels al een eindje op achterstand staan..  Bardet/Zana/Arensman/Storer. Die gaan in ieder geval allemaal mee morgen. Tevens grote kans dat Pogi morgen de genadeklap uit gaat delen en de rest van de Giro achteruit naar de meet fietst. 

Plasbas

Morgen een lastiger te voorspellen etappe.. vanaf welke plek krijgen de renners wat ruimte om weg te mogen rijden denken jullie? 

Sjasfriet
Plasbas
#2644
Morgen een lastiger te voorspellen etappe.. vanaf welke plek krijgen de renners wat ruimte om weg te...

Iedereen zal ruimte krijgen van uae, maar Bora en Ineos gaan toch ook al aan plaatsbehoud beginnen denken, dus mensen die binnen de 2 minuten staan van dnf en g gaan nog niet veel ruimte krijgen vrees ik.

Zana, fortunato, Rubio, storer, Bardet, Lopez lijken me een beetje de vooruitgeschoven pionnen om morgen hun kans te wagen.

Guido Maltempi
DennisdeMenniss
#2640
Prima dagje voor jou ofnie haha

Zeker! 7 man bij de eerste 11 en zelfs Cian pakt nog wat puntjes mee. Gestegen naar 98.7%, in de Giro moet je nooit te vroeg juichen maar de voortekenen zijn goed.

Jasperdewaal11

328p vandaag dus prima. Blij dat Arensman herstel toont en Sheffield bevestigd.

jenzrscl

Morgen mauri time

 

Prima dag vandaag, 97.8 nu

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Een goede dag voor Papa Bart! Als het maar voorspelbaar is kan deze ouwe dus nog wel ff mee kennelijk, maar stel dat dat waar is dan wordt het morgen weer drama natuurlijk.

Weet je wat, nu we het er toch over hebben: ik stel Drama maar meteen op ook want éénieder roept dat het morgen voor de aanvallers is.

Maar is dat wel zo? Overmorgen is het rustdag, dus het kan best zijn dat een aantal top 5 pretendenten er over denkt om er nog ff een snok aan te geven. En dat lokt dan weer een reactie uit natuurlijk waardoor het hele zootje Prati di Tivo binnen dendert, en de aanvallers ergens halverwege de klip tegen een dun sparretje leunend zich afvragen WTF er gebeurt is...

Iemand een zinnige prognose?

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Pellizari mee morgen of toch Lopez ?

1 2 ... 106 ... 142 143

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.