Volledig eens maar dit was niet het enige argument voor mij. die 5m vond ik er ook echt inhakken. Ik wilde bijvb perse DFM er nu ook inhebben als verschilmaker omdat die niet veel gekozen ging worden. Maar goed voorlopig is G de betere keuze maar ben benieuwd naar de 3e week.
De kans dat zowel Ganna als Pogi vandaag top 3 rijdt is levensgroot dus de onderlinge kopmankeuze levert max 10 puntjes winst/verlies op. Ik zou me daar niet al te druk om maken.
Mijn ploeg voor vandaag ziet er redelijk solide uit, met Pogacar (c), Thomas, Sheffield, DFM, Tiberi, O'Connor, Schachmann + Molano. Op plek 9 een gokje op Broek Uit, ik kon daar ook Milan of Bardet opstellen maar ik heb wel vertrouwen in een puike tijdrit van onze olijke jongeling.
Nu hopen dat het morgen een dagje wordt voor klassementsmannen/klimmers die inmiddels al een eindje op achterstand staan.. Bardet/Zana/Arensman/Storer. Die gaan in ieder geval allemaal mee morgen. Tevens grote kans dat Pogi morgen de genadeklap uit gaat delen en de rest van de Giro achteruit naar de meet fietst.
Iedereen zal ruimte krijgen van uae, maar Bora en Ineos gaan toch ook al aan plaatsbehoud beginnen denken, dus mensen die binnen de 2 minuten staan van dnf en g gaan nog niet veel ruimte krijgen vrees ik.
Zana, fortunato, Rubio, storer, Bardet, Lopez lijken me een beetje de vooruitgeschoven pionnen om morgen hun kans te wagen.
Een goede dag voor Papa Bart! Als het maar voorspelbaar is kan deze ouwe dus nog wel ff mee kennelijk, maar stel dat dat waar is dan wordt het morgen weer drama natuurlijk.
Weet je wat, nu we het er toch over hebben: ik stel Drama maar meteen op ook want éénieder roept dat het morgen voor de aanvallers is.
Maar is dat wel zo? Overmorgen is het rustdag, dus het kan best zijn dat een aantal top 5 pretendenten er over denkt om er nog ff een snok aan te geven. En dat lokt dan weer een reactie uit natuurlijk waardoor het hele zootje Prati di Tivo binnen dendert, en de aanvallers ergens halverwege de klip tegen een dun sparretje leunend zich afvragen WTF er gebeurt is...
Iemand een zinnige prognose?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.