Scorito Giro 2024

1 2 ... 109 ... 160 161
Georgeske

Blind Pogi als aanvoerder of hebben jullie hier een andere mening over?

pirazzi

Het is geloof ik al genoemd hier dat het aantal punten van Pogi in het berg klassement volgens Scorito 51, niet klopt. Dat moet 54 zijn. Over het kapitein maken van Pocagar dat zou ik vandaag niet doen want waarschijnlijk neemt hij een relatieve rustdag. Mauri Vansevenant is een alternatief.

dr klaas

Topdag gisteren iedereen presteert, maakt het vandaag wel lastig kan er met molano wel 14 opstellen eigenlijk.      2e etappe als referentie maar nemen ?

Georgeske
pirazzi
#2702
Het is geloof ik al genoemd hier dat het aantal punten van Pogi in het berg klassement volgens Scori...

Bardet of Storer goed alternatief?

NOAD1912

Zou APP stalorders hebben om O'Connor bij te staan of mag hij voor de vroege vlucht gaan.. dan is dit wel een etappe voor hem..

Plasbas

Twijfel zelf nog aan flipje, denk dat hij er morgen voor gaat.. iemand die het wel aandurft met hem vandaag?

ZK

Flip niet voor vandaag, zullen altijd groot aantal betere klimmers mee zijn

Scoritop

Weer zo'n etappe wat alle kanten uit kan gaan. M Zullen de AK mannen G niet gaan testen vandaag? Was gister erg slecht waardoor men bloed ruikt? 

Het ligt voor de hand voor de vluchters, maar verwacht ook een aanval van een paar AK mannen rond plek 6-10

Laatst gewijzigd
dawizz

Exit Laporte, toch door 14% gekozen...

John Bon

Tot nu was het nog niet fantastisch (rond 70%) maar dat had ik verwacht. 
Geen Merlier, bewust geen punchers maar enkel klimmende aanvallers, Dani Martinez niet genomen waarvan ik verwacht had dat hij een goede eerste week zou rijden maar erop reken dat hij er door zakt. 

Enkel Lipowitz en het verkiezen van Kooij boven Milan als sprintkopman heeft me punten gekost voorlopig. 

Vandaag Pogi (c), Lutsenko, Bardet, Thomas, O'connor, Storer, Lopez, Tiberi, Uijtdebroeks.
Even erover gedacht om Bardet kopman te maken maar voorlopig toch nog maar even op veilig spelen. 

Titivoeckler

Etappe leent zich voor de aanval, toch kan ik me niet voorstellen dat uae een grotere groep met mannen tussen plek 8-20 gaat laten rijden. Hebben toch bergop niet het team om dat goed onder controle te houden. Zal vast een groep gaan, maar vraag me af of dat de mannen zijn die op 'maar' 5 minuten staan

Sjasfriet
Scoritop
#2708
Weer zo'n etappe wat alle kanten uit kan gaan. M Zullen de AK mannen G niet gaan testen vandaag? Was...

G was zeer matig voor de klim (tot tussenpunt 2), maar op de klim verloor hij naar eigen zeggen te veel tijd door een te groot verzet (64-11/34). Je zou gaan denken met al z'n ervaring dat hij toch slimmer is. Ik maak me dus meer "zorgen" om z'n vlakke tijdrit gisteren dan om z'n klimcapaciteiten.

John Bon

Last minute beslist om Tiberi eruit te halen en te wisselen voor Fabbro. 

Als ik hem in ritten als dit al niet opstel wanneer dan wel. En Tiberi was bergop de minste van mijn klassementsrenners. Dus benieuwd 

ZK

Hoop start interviews beschikbaar, maar nog niet van storer. Iemand al wel interview gevonden?

Jasperdewaal11

Hier Pellizzari kopman, andiamo!

leonstar

Waar vind je die start interviews? 

ZK

Cycling Pro Net op YouTube

Scoritop

Laatste moment Pogi gecapt ipv Storer 

Willempie94
Scoritop
#2718
Laatste moment Pogi gecapt ipv Storer 

Op basis van informatie of je gevoel? Had de ronde van Nijmegen vanochtend gefietst, kon de updates niet bijhouden. Vandaag wel storer voor mij

Sjasfriet
Willempie94
#2719
Op basis van informatie of je gevoel? Had de ronde van Nijmegen vanochtend gefietst, kon de updates...

Wordt veel genoemd en zat al efkes mee, dus geen reden om je zorgen te maken over storer ;)

pirazzi

Bardet of Storer goed alternatief?
Ja, uiteindelijk toch Bardet kopman gemaakt.

Willempie94

Geef de vlucht niet zo veel kans meer, maarja je weet nooit hoe het loopt

Derde Bal

Ik snap eigenlijk niet goed waarom UAE de kopgroep zo strak houdt. Wil Pogi elke etappe winnen?

Aanklampen
Derde Bal
#2723
Ik snap eigenlijk niet goed waarom UAE de kopgroep zo strak houdt. Wil Pogi elke etappe winnen?

Volgens UAE niet, volgens alle andere ploegleiders wel.. beetje kannibaal achtste trekjes.. 

Matjieu

Zie het ook niet gebeuren voor de kopgroep op deze manier. Toch jammer van Storer als captain.

1 2 ... 109 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.