Scorito Giro 2024

1 2 ... 110 ... 160 161
Turbo T

Ik heb Pogger wel gecapt vandaag, maar het was wel leuker geweest als een vlucht de kans kreeg hier. Alst zo doorgaat worden ze zelfs nog gegrepen vóór de klim..

Ecko

Met Storer, Bardet, Narvaez en VPP in m'n team mogen ze van mij ook vooruit blijven. Lijkt helaas niet te gebeuren😕

nasibal

Vandaag één van m'n eigen regels (stick to the gameplan, alleen gokken als er reden toe is) in de wind geslagen en het ziet er naar uit dat het me duur komt te staan. 

Voorafgaande aan de Giro deze etappe als AK etappe ingeschat en mn selectie zo vorm gegeven dat ik hier zonder veel moeite Molano en Oliveira kon inpassen. Door de ITT van APP en Mauri gister (waar ze zeker niet rustig aan gedaan hebben) kwam echter de hoop bij mij dat ze vandaag nog een gooi naar het roze zouden willen doen. 

Incasseren en lesje leren vandaag: Stick to the draaiboek!

Voorwiel

Na de introductie hier op het forum, ook formeel Ringel S met drie S'en gezien onderin in beeld.

John Bon
John Bon
#2713
Last minute beslist om Tiberi eruit te halen en te wisselen voor Fabbro. Als ik hem in ritten a...

topkeuze geweest 

nasibal

Majka gaat na de etappe van vandaag ongetwijfeld een paar doodsbedreigingen van scoritospelers in zn insta krijgen. 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Pff, verkeerde keuzes gemaakt, duur grapje. Vrije val naar beneden gemaakt vandaag in de procentjes

Punchen of verzuipen
nasibal
#2728
Vandaag één van m'n eigen regels (stick to the gameplan, alleen gokken als er reden to...

Hierzo precies hetzelfde, toch maar APP en Vansevenant erin geklikt vanmorgen in plaats van Molano en Arensman. Doet pijn.

ZK

Wat duurt uitslag 11 t/m 20 toch weer lang zeg... Wel prima uitslag met juiste cap, blijf ondanks zeer smal ak team op 99.9% voorlopig

Laatst gewijzigd
NielsH97

6 renners in de top 10 maar geen Thomas, Martinez en Rubio doet toch wel pijn. Dan Majka die nog even finaal laat lopen.. Bardet en Plapp 0 punters vandaag.

Morgen een rit voor Kooij, Milan etc of is dit te zwaar?

floda

toch mijn 2e uae man moeten opstellen ipv bardet. Dacht ook dat het ak dag zou worden maar durfde bardet na zijn ok tijdrit niet te banken. Verder met majka fortunato en storer ok gescoord.
Maar 1 echt verkeerde keus tot nu toe en dat is bardet ipv dfm voor het begin van de giro. Zelf hier posten dat een goede dfm het verschil gaat maken en dan niet durven....

blijf de hele giro al zo tussen de 95-98% hangen. Dus ploeg is ok, maar net niet goed genoeg. (Of mijn dagopstellingen niet 😀) 

Sjasfriet
NielsH97
#2735
6 renners in de top 10 maar geen Thomas, Martinez en Rubio doet toch wel pijn. Dan Majka die nog eve...

Vansevenant en app stellen teleur vandaag. Maar wel mooi gestegen naar 85% (al komt de rest vd top 20 er nog bij). Storer lijkt een leuke pick. Jammer dat hij niet voorop blijft en ook jammer dat de dure Bardet moet afhaken. Had beter molano toch opgesteld.

KV
nasibal
#2728
Vandaag één van m'n eigen regels (stick to the gameplan, alleen gokken als er reden to...

Je kan natuurlijk een grand tour niet 100% op voorhand uittekenen. Soms moet je wat aanpassen volgens de verwachtingen. Een vlucht zonder Bardet had het vandaag ook gewoon gehaald volgens mij. 

jenzrscl

Schrijf morgen maar op fillipoo ganna

ZK

Ganna pas weer bij TT

Willempie94
Willempie94
#2732
Pff, verkeerde keuzes gemaakt, duur grapje. Vrije val naar beneden gemaakt vandaag in de procentjes

Valt toch iets mee gelukkig, zonder pogi als cap, geen Majka & Molano toch nog maar gezakt naar 95,9

Jasperdewaal11

Gokje Pellizzari als captain en JP Lopez opstellen ipv Rubio is toch een duur grapje!  

Altijd wat bij die suppose to be vluchters etappes.......😮‍💨

Upside blijft DFM en dat Arensman er doorheen komt.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Majka 42 punten vandaag. Dat is echt wel een belangrijke pion om in je team te hebben. 

 

Martinez/Thomas mis ik dan weer.

HaagseHaas

Pff, geen schade.   Ik had half aanvallers/half AKs.  Helaas Tiberi eruit gehaald voor Pelizzari. Maar nog wel Pogi als cap, Thomas, Martinez, Arensman, Rubio, Storer allemaal in de top 10 en wat teampuntjes van RingelS. 

Gestegen naar 98%.

Papa Bart

Zoals gisteren zelf reeds voorspeld, ga ik bij onvoorspelbare etappes nat, in tegenstelling tot Nasibal heb ik vanochtend ook vrij veel omgegooid, maar waardoor de dreun wel een licht tikkie op de wang bleef. Het kan verkeren. 

voor morgen hetzelfde, ik voorspel dat deze onvoorspelbare rit niet te voorspellen is, en dus wordt Vendrama van stal gehaald. Ik vermoed dat ook Flip wel weer ff komt kijken of er wat te halen valt. Ik zie eigenlijk geen kans voor de sprinters, en denk dat de vlucht vooruit blijft want het is toch wel een venijnige opéénvolging van etterige puistjes in de finale.

ZK

Met zoveel sterke sprinters en een makkelijk te controleren eerste 3/4 van etappe, zal dit toch voor sterke sprinters zijn lijkt mij?

DennisdeMenniss
floda
#2736
toch mijn 2e uae man moeten opstellen ipv bardet. Dacht ook dat het ak dag zou worden maar durfde ba...

Jup, hier idemdito.. inmiddels gestegen naar 90,2%. Mede door het maximale uit mn caps en teamopstelling te halen.. vandaag Molano voor Bardet had 22 puntjes gescheeld.. verder allen in de top 20. Aan de andere kant had Bardet ook kunnen winnen als ze met een groepje weg waren gebleven dus ergens is het lood om oud ijzer. Bardet ipv DFM is wel de grootste pain the bips tot op heden. Morgen Pithie dagje?

Laatst gewijzigd
HaagseHaas
Papa Bart
#2745
Zoals gisteren zelf reeds voorspeld, ga ik bij onvoorspelbare etappes nat, in tegenstelling tot Nasi...

Maar als het klein groepje vluchters is, wie kan er nog sprinten voor plek 5.....

jenzrscl
ZK
#2740
Ganna pas weer bij TT

Nou weet niet hoor, maandag rustdag, vandaag ook bij de eersten gelost :p als hij zinnen erop zet

ZK
jenzrscl
#2749
Nou weet niet hoor, maandag rustdag, vandaag ook bij de eersten gelost :p als hij zinnen erop zet

Hoop doet leven, opstellen dan maar! 🙃

1 2 ... 110 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.