Vandaag één van m'n eigen regels (stick to the gameplan, alleen gokken als er reden toe is) in de wind geslagen en het ziet er naar uit dat het me duur komt te staan.
Voorafgaande aan de Giro deze etappe als AK etappe ingeschat en mn selectie zo vorm gegeven dat ik hier zonder veel moeite Molano en Oliveira kon inpassen. Door de ITT van APP en Mauri gister (waar ze zeker niet rustig aan gedaan hebben) kwam echter de hoop bij mij dat ze vandaag nog een gooi naar het roze zouden willen doen.
Incasseren en lesje leren vandaag: Stick to the draaiboek!
toch mijn 2e uae man moeten opstellen ipv bardet. Dacht ook dat het ak dag zou worden maar durfde bardet na zijn ok tijdrit niet te banken. Verder met majka fortunato en storer ok gescoord.
Maar 1 echt verkeerde keus tot nu toe en dat is bardet ipv dfm voor het begin van de giro. Zelf hier posten dat een goede dfm het verschil gaat maken en dan niet durven....
blijf de hele giro al zo tussen de 95-98% hangen. Dus ploeg is ok, maar net niet goed genoeg. (Of mijn dagopstellingen niet 😀)
Vansevenant en app stellen teleur vandaag. Maar wel mooi gestegen naar 85% (al komt de rest vd top 20 er nog bij). Storer lijkt een leuke pick. Jammer dat hij niet voorop blijft en ook jammer dat de dure Bardet moet afhaken. Had beter molano toch opgesteld.
Zoals gisteren zelf reeds voorspeld, ga ik bij onvoorspelbare etappes nat, in tegenstelling tot Nasibal heb ik vanochtend ook vrij veel omgegooid, maar waardoor de dreun wel een licht tikkie op de wang bleef. Het kan verkeren.
voor morgen hetzelfde, ik voorspel dat deze onvoorspelbare rit niet te voorspellen is, en dus wordt Vendrama van stal gehaald. Ik vermoed dat ook Flip wel weer ff komt kijken of er wat te halen valt. Ik zie eigenlijk geen kans voor de sprinters, en denk dat de vlucht vooruit blijft want het is toch wel een venijnige opéénvolging van etterige puistjes in de finale.
Jup, hier idemdito.. inmiddels gestegen naar 90,2%. Mede door het maximale uit mn caps en teamopstelling te halen.. vandaag Molano voor Bardet had 22 puntjes gescheeld.. verder allen in de top 20. Aan de andere kant had Bardet ook kunnen winnen als ze met een groepje weg waren gebleven dus ergens is het lood om oud ijzer. Bardet ipv DFM is wel de grootste pain the bips tot op heden. Morgen Pithie dagje?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.