Scorito Giro 2024

1 2 ... 112 ... 160 161
Matjieu

Kruipen trouwens langzaam richting de top 10 in de subleague-competitie :) 

Jopster

Na dramatisch begin kruipen we langzaam omhoog. 
vraagje hoeveel punten hebben mensen rond de 90% en rond de 95%.

Heb zo een gevoel dat alles zo dicht bij elkaar ligt. 

HZ57

Ging vandaag voor de aanvallers leek in her begin goed uit te pakken. Bardet gecapt. Resultaat 15% geduikelt naar 81%

KV
GoldenWallie
Veilige punten van Thomas of gokje van Pithie? Enig idee hoe het zit met de vorm van Pithie, had nog...

Als je morgen Pithie niet opstelt, kan je hem beter de rest van de Giro op de bank laten

Sjasfriet
Jopster
Na dramatisch begin kruipen we langzaam omhoog. vraagje hoeveel punten hebben mensen rond de 90...

1919 punten voor 93,8% (1e in onze subleague)

Het ligt allemaal super dicht bij elkaar, want ik heb 1821 punten voor 78% (al die teampunten maken toch een groot verschil, want met enkel de bekendmaking van de top 10 stond ik op 85% )

NielsH97

Morgen met de volgende mannen:

Pogacar

Majka

Molano

Kooij

Milan

Vendrame

Bauhaus

Andresen

Van Poppel

Qua procenten zijn dit geen zware klimmetjes.

Aanklampen
NielsH97
Morgen met de volgende mannen: Pogacar Majka Molano Kooij Milan Vendrame Bauhaus Andresen V...

Misschien die rit nog een keer nakijken. Gemiddelde % vertekenen.. 

Ted de la course

Vol op de vlucht gegokt met Storer als captain en Majka en Molano op de bank. Vol verloren ook dus helaas.

Wielrenfan3
Aanklampen
Misschien die rit nog een keer nakijken. Gemiddelde % vertekenen.. 

Niks mis met de opstelling als hij een sprint verwacht. Is maar net wat je denkt dat er gaat gebeuren.

DaLuca23

Als Groves de puntentrui wil dan zie ik Alpecin vandaag de koers wel controleren

Feld

Klopt! Maar Kooij pakt de etappe...

jenzrscl
DaLuca23
Als Groves de puntentrui wil dan zie ik Alpecin vandaag de koers wel controleren

Naja is maar 25 punten toch vandaag?  Kan net zo goed zijn dat ze spelen op quinten hermans. Dat ze niet rijden

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Is deze etappe niet enigszins te vergelijken met etappe 5. 
misschien dat de vlucht het wederom haalt, maar dit zullen waarschijnlijk niet veel renners zijn.

Hierna zullen de sprinters voor de ereplaatsen strijden, of mogelijk zelfs voor de overwinning.

Mijn opstelling ;

Pogacar

Groschartner

Majka

Martinez

Milan (C)

Kooij 

Bauhaus

Pithie

Andresen

bank o.a. van Poppel , Lonardi en Gaviria . 
Ik ben benieuwd of ik plek 5 in de wielerflits giro subleague kan consolideren.

Georgeske

Is dit ook geen rit van APP? Zien jullie hem wat betekenen vandaag?

Barrygoal
Georgeske
Is dit ook geen rit van APP? Zien jullie hem wat betekenen vandaag?

Lastig te zeggen. Als je naar zijn resultaten op PCS kijkt zou het kunnen. Maar wel vanuit de vlucht, en dat is zo lastig te voorspellen. 

Thomberg
Matjieu

Wij staan nog bovenaan, maar vandaag is wel een lastige om in te schatten!

Georgeske
Barrygoal
Lastig te zeggen. Als je naar zijn resultaten op PCS kijkt zou het kunnen. Maar wel vanuit de vlucht...

Het is hem of Andresen opstellen...

Nederlandsche

Zou dit geen etappe voor Vansevenant kunnen zijn vanuit de vlucht?

Hay
Jopster
Na dramatisch begin kruipen we langzaam omhoog. vraagje hoeveel punten hebben mensen rond de 90...

Snel door de stand scrollen, kijk bij deelnemer in Scorito cv bij wielrennen-Italia-2024. B.v. plaats 150, 2052 punten is 99,5 %. De verschillen onderling zijn natuurlijk ook vee kleiner dan in het Klassiekerspel.

Hay
KV
Als je morgen Pithie niet opstelt, kan je hem beter de rest van de Giro op de bank laten

Zeker, zo te zien aan de uitslagen heeft hij de laatste dagen wellicht wat gas terug genomen. Bij mij staat hij erin.

Astarloa

Zo te lezen willen Lidl Trek en Alpecin toch wel graag voor de winst gaan. Dus zou eerder kiezen voor je sterke sprinters en zekere punten. Twijfel zelf alleen nog over de zekere 8 van Uijtdebroeks of hoger plafond van Van Poppel of Vendrame.

Hay
Wielrenfan3
Niks mis met de opstelling als hij een sprint verwacht. Is maar net wat je denkt dat er gaat gebeure...

Ja, maar of Bauhaus er nog bij zit als het sprint wordt betwijfel ik. Heb hem ook maar voorlopig buiten de selectie voor vandaag. 

Hay
jenzrscl
Naja is maar 25 punten toch vandaag?  Kan net zo goed zijn dat ze spelen op quinten hermans. Da...

Als Groves voor de puntentrui wil gaan kan vandaag een dag zijn om het verschil te maken. Groves klimt wellicht nog iets beter dan Milan, kan me voorstellen dat Alpecin voor dit scenario gaat. Wordt wellicht moeilijk controleren met een of twee ploegen. Maar als er b.v. een kleine kopgroep weg rijdt, komt er uiteindelijk zeker steun van heel wat andere ploegen want met deze finale zijn er veel kanshebbers.

ditisdavid

Lastige etappe vandaag, sprint ligt voor de hand maar hoeveel sprinters gaan er nog bij zitten? Voorlopig Ganna, Bauhaus en de tot nu toe tegenvallende maar op papier voor deze rit zeer geschikte Pithie en Van Poppel erin staan, met Ewan, Schachmann en de truipunten van Uijtdebroeks en Thomas op het bankje.

martijncr
Matjieu

Leuk he! Verbroedert toch wel zo'n Flits-subleague. Wel moeilijk linken wie-wie nou precies is met al die verschillende nicknames :)

1 2 ... 112 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.