Scorito Giro 2024

1 2 ... 113 ... 160 161
Reus

Dit wordt toch gewoon sprinten? Het is een lange dalende lijn naar Napels. Snelheid relatief hoog dus de vluchters krijgen echt geen 5 minuten. 
Enige keus die gemaakt moet worden, Merlier. Overleeft die de 3 pukkels op het einde.

kevinraar

mij team voor vandaag

pogacar

o connor

uitenbroeks

bjerg

moloano

ganna

vendrame

kooij

van poppel

 

bank

tiberi

arensman

lopez

lutsenko

storer

rubio

merlier

jakobsen

dekker

v. paret paintre

 

Hay
martijncr
#2800
Leuk he! Verbroedert toch wel zo'n Flits-subleague. Wel moeilijk linken wie-wie nou precies is met a...

Ik doe mee als Ganadores, momenteel nummer 17.

kevinraar
Hay
#2803
Ik doe mee als Ganadores, momenteel nummer 17.

ik sta op plek 86 in de poule

martijncr

Ik zie jou Kevin idd een paar plekjes boven me staan, voor Ganadores heb ik een verrekijker nodig 

Astarloa

Ik sta 1e maar vandaag wordt een lastige. Van Poppel nog weinig resultaten laten zien en met Vendrame de vraag of hij het enkel vanuit de vlucht wil proberen om een etappe te winnen of vandaag meesprint voor een 12e plek of laat lopen.

Ton Pelo

Hopen dat er nog wat interviewtjes te voorschijn komen. Vansevenant, Bauhaus, van Poppel, Hermans en Ganna hebben allemaal al even op de bank gestaan, maar nog geen goed gevoel bij. En Om Pogi en Molano op te offeren in zo'n onzekere etappe lijkt me ook geen goed plan.

ditisdavid
Ton Pelo
#2807
Hopen dat er nog wat interviewtjes te voorschijn komen. Vansevenant, Bauhaus, van Poppel, Hermans en...

Interview met Van Poppel staat er al op, die lijkt er vandaag voor te willen gaan.

Mollemaaktmenietuit

Dat interview met Schachmann, tenenkormmend. Stelt géén één vraag over of hij vandaag kansen ziet. Alleen maar over pogi...

Astarloa
ditisdavid
#2808
Interview met Van Poppel staat er al op, die lijkt er vandaag voor te willen gaan.

Waar zie jij dit voorbij komen? Sites die ik volg zie ik er niks van terug.

ditisdavid
Astarloa
#2810
Waar zie jij dit voorbij komen? Sites die ik volg zie ik er niks van terug.

Op de gebruikelijke plek.

Astarloa
ditisdavid
#2811
Op de gebruikelijke plek.

Ok dankjewel, klinkt inderdaad hoopgevend dat hij in een gereduceerde sprint wel voor zijn kans gaat.

BigMig
ditisdavid
#2808
Interview met Van Poppel staat er al op, die lijkt er vandaag voor te willen gaan.

Fijn dat ze nu juist ook zo'n gast interviewen waar je qua dagopstelling nog twijfels over hebt. Daar heb je meer aan dan bijvoorbeeld die nietszeggende interviews met Juanpe.

Al die vragen over Pogi zijn wel een beetje irritant inderdaad, maar mooie professionele antwoorden van de renners

Edd1e

Narváez en Dainese op de bank, dat kunnen wat bankpuntjes worden vandaag..

Mollemaaktmenietuit

Iedereen denkt sprint, vervolgens De Marchi: 'its gonna be breakaway'

Matjieu

Nu nog Andresen en Hofstetter op de bank. Vansevenant erin mocht het voor de vlucht zijn. Twijfel om hem eruit te halen voor een van de twee sprinters nu veel ploegen aangeven te willen controleren.

Valvuillerdemoz

Vandaag Vansevenant, Sheffield, Dainese of Hofstetter. Drie daarvan mogen banken vandaag. Voorlopig Sheffield erin voor het geval het toch een vlucht gaat worden. 

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Geen Lutsenko meer

Willempie94

Lutsenko start niet vandaag

HaagseHaas
Hay
#2803
Ik doe mee als Ganadores, momenteel nummer 17.

Ik sta op 15.

kevinraar

zie nu dat lustenko niet meer meedoet gelukkig had ik hem niet opgesteld scheelt straks in de bergetappes heb er gelukkig 7 die het goed doen kan dat opvullen met 2 ploeggenoten van pogacar

DennisdeMenniss

Kooij vandaag als captain, gok op een uitgedunde peleton sprint. Laten we hopen dat Kooij hem wint, gun ik hem wel.

nasibal

@KV (was jij het? anders mea culpa ;) ) 

Ik weet heel goed dat éxact deze DNS niet te voorspellen was, maar mag ik toch heel even mijn momentje pakken? ;) Meneer weet toch altijd weer een manier te verzinnen om de scoritospelers teleur te stellen ;)

Ben Nihilisty

Haha ja wel een geval apart, die Lutsenko. Ik heb 'm ook even op de korrel gehad hoor, maar eigenlijk zou iedere naam met zijn kwaliteiten en vorm een blinde pick moeten zijn voor €1M. Maar voor der Luts gelden andere regels, die weet inderdaad vrijwel elke grote ronde z'n Scoritospeler teleur te stellen.

Willempie94
DennisdeMenniss
#2822
Kooij vandaag als captain, gok op een uitgedunde peleton sprint. Laten we hopen dat Kooij hem wint,...

Dat is een gedurfde gok zonder Laporte als leadout, ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen.

1 2 ... 113 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.