Scorito Giro 2024

1 2 ... 116 ... 160 161
Voorwiel

Vandaag gegokt op vlucht / sterke sprint met: Milan (c), Molano, v Poppel, Kanter, Ganna, Pogi, Ringel S, Vansevant en Sheffield. 

Kooij hierdoor gebankt (weet niet zeker wat hierbij de overweging was...).

 

Vraag; Is op twee paarden wedden wijs binnen Scorito? Is nu niet onverdienstelijk geweest, maar weet niet of dat altijd het geval is.

valowitz

Had de eerste 5 vandaag. 20% gestegen. Fijn om zo de rustdag in te gaan.

Jasperdewaal11

1,2,3 en 5 present dus waar het gister tegenzat qua keuzes was het vandaag veel beter. Jammer van de pech bij pithie alleen. 

Met 80% de rustdag in

DennisdeMenniss

Rondje met 303 punten, bijna 97% in de daguitslag, ruim 5% gestegen naar 95,5%. Lekker heur, ondanks dat ik voor mijn gevoel toch wat mis in mn selectie.. Gokken op wat voor etappe het wordt en welke kopman op te stellen gaat me voorlopig wel goed af 😂

Matjieu
Aanklampen
#2860
Ewan doet wat je van Ewan verwacht.... Laat weer eens lopen. Dainese wordt vanzelf meer competatief...

Dat weet ik, maar dacht dat die zelf ook wel zou beseffen dat Molano met Milan er nog bij waarschijnlijk niet ging winnen.

KV
Voorwiel
#2876
Vandaag gegokt op vlucht / sterke sprint met: Milan (c), Molano, v Poppel, Kanter, Ganna, Pogi, Ring...

Als je gokt op sterke sprinters en dan Kooij niet opstellen is dat gewoon een fout. Sheffield was toch een redelijke long shot voor vandaag. 

BigMig
Voorwiel
#2876
Vandaag gegokt op vlucht / sterke sprint met: Milan (c), Molano, v Poppel, Kanter, Ganna, Pogi, Ring...

Ik denk niet dat het gokken op 2 paarden slim is, maar het ligt ook aan welke renners je daarbij wel of niet opstelt. Stel je verwacht vandaag een vlucht en je stelt Vendrame en Velasco op, dan heb je renners die ook in het scenario van een gereduceerde sprint nog in de punten rijden. Stel het zou een vlucht zijn geworden die voor de etappezege streed, dan is de kans dat zowel Ganna als Sheffield als Vansevenant daarbij zitten niet zo groot. Ze allemaal opstellen lijkt dan ook niet zo slim. Als jij Sheffield bankt en hij wordt 2e vanuit de vlucht van de dag is dat jammer, maar je verliest er ten opzichte van andere spelers waarschijnlijk weinig op (zeker als jij op die plek bijvoorbeeld zekere trui/teampunten hebt opgesteld). Echter als jij Kooij bankt en het wordt een sprint, dan verlies je wel redelijk wat punten t.o.v. andere spelers. Gokken op 'het veiligste scenario' is dus denk ik beter dan gokken op twee scenario's, omdat je bij die laatste optie altijd inlevert.

ditisdavid

WMB hangt het heel erg af van wat de scenario's zijn of je op 2 paarden moet gokken. Als het ene scenario een sprint van 50 man is, dan heb je toch geen 9 renners voor dat scenario en kan je prima een aantal vluchters meenemen. Zelfs al is de sprint waarschijnlijker. Maar voor een rit als vandaag, waar in het ene scenario het merendeel van de sprinters nog steeds toptien kan rijden, heb je veel renners voor zo'n scenario en moet je dus (afhankelijk van hoeveel types Kittel je onder je sprinters hebt) niet of weinig op de vlucht inzetten, op het moment dat de sprint waarschijnlijker is.

Benzardi

Gisteren ging ik nog voor de vluchters, maar gelukkig kwam ik vermorgen tot inkeer en heb mijn sprinters opgesteld.

Hierdoor hebben we 263 puntjes bij elkaar gesprint en gestegen naar 92,2 %

 

Ik kan op de rustdag met mijn voetjes in het Giro water zitten. 😁  

Turbo T

Dinsdag korte etappe dus hopelijk wel eens de vlucht :)

De Tourminator

Jawel, 219 punten gemist door verkeerde opstelling, gelijk 20% gezakt. Blijkbaar zit het allemaal nogal bij elkaar. Morgen maar eens kijken wat ze willen de 2e week. 

jenzrscl

Ga rustdag in met 97% best tevreden

floda

Sta na 9 etappes op 99,5% en dat zonder DFM, waarmee ik denk ik 1 van de uitzonderingen in bekertjesland ben. Ook geen merlier, O'Connor en ganna. Tot nu toe zit er veel mee qua dagopstellingen/uitslagen. Nu maar hopen dat bardet nu wel weg mag rijden want anders wordt het in de bergetappes langzamerhand wel dun. Ook al houden storer fortunato en Rubio goed stand. 

 

kevinraar

251 punten gehaald 4 man in de top 8 gestegen van 53.2 naar 61.9

Benzardi
De Tourminator
#2886
Jawel, 219 punten gemist door verkeerde opstelling, gelijk 20% gezakt. Blijkbaar zit het allemaal no...

Je had beter in mijn wiel moeten zitten 😉

Nazgulsauron

99,2 bij de rustdag, alleen geen DFM en al drie klimmende uitvallers. Gaat dus zwaar worden om vast te houden, vooral in week-3. Moet nu al gaan kiezen tussen Milan, Sheffield en Vansevenant voor plek-9 in de bergen. Majka gaat wel wat compenseren hopelijk.

Thomberg
Voorwiel
#2876
Vandaag gegokt op vlucht / sterke sprint met: Milan (c), Molano, v Poppel, Kanter, Ganna, Pogi, Ring...

Het ligt er aan wat je als gokken op 2 paarden ziet. Ik hou er zelf van om dan vandaag renners te hebben die in 2 scenario's kunnen scoren. Sprint en aanval. Bijvoorbeeld Vendrame, Pithie en ik denk zelfs van Poppel vandaag. Zou er een grote groep wegrijden dan konden die mee zitten 

kevinraar

ik voor dinsdag dit team echt veel vertrouwen in

pogacar

uitenbroeks

tibiri

rubio

lopez

o connor

arensman

bjerg

molano

dr klaas

Vandaag  kon je echt verschil maken met je kopman, gelukkig geswitchd naar kooij. 

Lutsenko 1e uitvaller, dat valt niet tegen toch door 38% gepakt.  Gaat uitstekend voor mijn maatstaven. 

Aanklampen

Door de vele scenario's toch maar gekozen voor Mi een meest logisch scenario gezien de uitspraken van Lidl en Alpecin. Pakte bijna perfect uit afgezien van Pithie die pech had.. Begon op 33% na missers in 1e rit, nu boven 92% door weinig missers daarna..

Dinsdag zou een vluchtersrit MI moeten zijn, maar met Pogy weet je het nooit. Vraag is ook altijd hoeveel vluchters voor Pogy uit blijven. Vraagstuk is dus wie stel je op, MI niet wie je kopman maakt.

ditisdavid
oli4g
#2864
Thx David voor dat interview met van Poppel te linken, had hem eerst op de bank

Ik ben te goed voor deze wereld ;)

Bagagedrager

Het wordt een lange dag... 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Bagagedrager
#2897
Het wordt een lange dag... 

pff zeg dat wel, het is weer maandag, en geen giro vandaag om naar uit te kijken. Kan ik nog is goed over m'n opstelling van morgen nadenken..

dr klaas
Edd1e
#2870
Wel interessant dat de nummer 1 4 UAE renners heeft en standaard ze allemaal opstelt. Pakt wel wat b...

Heeft ook wel Narvaez  Thomas DFM Uitdebroek Merlier (en bv geen bardet / Arensman), maar ga het maar eens beter doen, als gemiddeld 16 punten voor Grosscharter sofar.  Maika 18 punten en Molano 23 punten.  

kwarc

Lijkt me de grootste vraag of Pogi zo doorgaat, of dat de vluchters veel meer ruimte gaan krijgen. Als berg- en teampunten afvallen bij Pogi zit je met 4 UAE wellicht wat hoog. Maar dat lijkt er vooralsnog niet op.

Het spelletje is overigens wel stuk leuker zonder er automatisch 3-4 UAE in te klikken.

1 2 ... 116 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.