Je kunt ook concluderen dat je gewoon niet goed genoeg hebt nagedacht wat ze gaan doen en hoe dat vertaalt naar scoritopunten. Ipv net die ene naam. Nasibal kiest met arensman app en geen dfm of cian tot nu toe niet bepaald perfect de namen maar staat tóch op koers voor goud. Ik denk dat de conclusie dus eerder is dat om consequent hoog te scoren juist gewoon een goede mix onvoldoende is. Dan scoor je alleen goed als je toevallig de juiste pakt.
Vandaag een korte en waarschijnlijk explosieve etappe. Ben benieuwd wat dit betekend qua kansen voor de vluchters.
Ik verwacht zelf een intense strijd om in de vlucht te zitten waardoor de eventuele kopgroep relatief weinig kilometers krijgt om een mooie voorsprong op te bouwen. Tel daar de onstopbare honger van Pogacar op en het kan zo maar een dag zijn voor het klassement.
Hoor graag als iemand dit totaal anders ziet
Ja true ish, mja heb ook niet voor niks een Bagioli en App en bij de bookies staat Sheffield er ook goed voor... kans op winnen is bij hen groter, kans top 10 is bij O Connor uiteraard groter. Vrij lastige keuze toch wel. Maar ga denk voor zekerheid
Terechte toevoeging, al gaande leert men! Heb overigens sowieso een beetje teveel last van het 'die doet het leuk (en is een new kid on the block) en is belachelijk goedkoop geprijsd' syndroom. Die móét dan gevoelsmatig m'n team in, zonder echt goed te kijken naar dit soort zaken als je net beschrijft. Schachmann is voor 500k ook belachelijk goed geprijsd, maar dat voelt dan als een zakelijke of zelfs saaie keuze (eigenlijk juist precies doordat je vrij zeker weet wat je aan hem hebt, zonder veel potentieel om daar ver overheen te gaan) en dat kost 'm dan in huize Nihilisty de kop.
Met die reden bewust niet voor Lutsenko gekozen. Dom om wel Kanter te nemen, maar dat is achteraf.
Zie een Merlier ook nog wel afstappen als die niet goed hersteld van die valpartij.
Is wel in de aanval geweest een paar etappes terug, zat er wel een kwartier voor, maar uiteindelijk niet in de definitieve kopgroep toen. Is niet dat hij echt niet mag aanvallen in ieder geval, maar heel doortastend is het nog niet. Is ook niet al te steil vandaag, zou hem moeten liggen. Ik stel hem wel op, verwacht er niet al te veel van, maar dit zijn toch de etappes waarom je hem hebt.
Volgens de bookies staat APP als 8/9de kanshebber met quote van 29.00 zelfde als Zana, en zn broertje VPP als 6de met 21.00, heb zo t idee dat Sheffield weer gaat vlammen of Nervaez ( die ik helaas neit heb) mja dan moet ik zekere puntjes van Majka eruithalen bijv.. vorige x ook spijt van toen hij 12de werd en Pogi de rit won.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.