Scorito Giro 2024

1 2 ... 121 ... 160 161
Willempie94
Scorriemorrie
#3000
Ik zit zwaar in dubio... moet ik gaan voor al mn klassementmannen + Majka? ( iets meer zekerheid)&nb...

Haha heel herkenbare struggle hier, heb zelf ook Zana, Storer, Fortunato, Hirt, Majka. Heb deze er nu allen in, wel ten kosten van Arensman & Molano.

Nijmos

Als je nu vandaag O Connor niet opstelt, had je hem nooit moeten selecteren natuurlijk.

NielsH97

Mijn gevoel is vandaag een klassementsdag. Gebasseerd op niks maar gewoon een onderbuikgevoel!

Nijmos
floda
#2998
Mijn streven is altijd zo hoog mogelijk te eindigen, maar dat lukt dus helaas niet altijd. Veel bron...

Je kunt ook concluderen dat je gewoon niet goed genoeg hebt nagedacht wat ze gaan doen en hoe dat vertaalt naar scoritopunten. Ipv net die ene naam. Nasibal kiest met arensman app en geen dfm of cian tot nu toe niet bepaald perfect de namen maar staat tóch op koers voor goud. Ik denk dat de conclusie dus eerder is dat om consequent hoog te scoren juist gewoon een goede mix onvoldoende is. Dan scoor je alleen goed als je toevallig de juiste pakt.

Nijmos
NielsH97
#3003
Mijn gevoel is vandaag een klassementsdag. Gebasseerd op niks maar gewoon een onderbuikgevoel!

Gebaseerd op van alles, misschien zonder dat je het zelf doorhebt.

DaLuca23

Vandaag een korte en waarschijnlijk explosieve etappe. Ben benieuwd wat dit betekend qua kansen voor de vluchters. 

Ik verwacht zelf een intense strijd om in de vlucht te zitten waardoor de eventuele kopgroep relatief weinig kilometers krijgt om een mooie voorsprong op te bouwen. Tel daar de onstopbare honger van Pogacar op en het kan zo maar een dag zijn voor het klassement.

Hoor graag als iemand dit totaal anders ziet

Aanklampen

DNS Max Kanter... Astana blijft Astana

Scorriemorrie
Nijmos
#3002
Als je nu vandaag O Connor niet opstelt, had je hem nooit moeten selecteren natuurlijk.

Ja true ish, mja heb ook niet voor niks een Bagioli en App en bij de bookies staat Sheffield er ook goed voor... kans op winnen is bij hen groter, kans top 10 is bij O Connor uiteraard groter. Vrij lastige keuze toch wel. Maar ga denk voor zekerheid 

Ben Nihilisty
Thomberg
#2984
Wat hierbij ook belangrijk is, is bedenken hoe duur je plekken zijn (en wanneer je iemand gaat opste...

Terechte toevoeging, al gaande leert men! Heb overigens sowieso een beetje teveel last van het 'die doet het leuk (en is een new kid on the block) en is belachelijk goedkoop geprijsd' syndroom. Die móét dan gevoelsmatig m'n team in, zonder echt goed te kijken naar dit soort zaken als je net beschrijft. Schachmann is voor 500k ook belachelijk goed geprijsd, maar dat voelt dan als een zakelijke of zelfs saaie keuze (eigenlijk juist precies doordat je vrij zeker weet wat je aan hem hebt, zonder veel potentieel om daar ver overheen te gaan) en dat kost 'm dan in huize Nihilisty de kop. 

Laatst gewijzigd
Baskeee

Kooij OUT :( 

Willempie94

Kooij, Kanter & Vernon out...... voor mij, maar voor bijna iedereen balen van Kooij!

 

Aanklampen

Vernon kwam zondag ook al niet vooruit, die was vast al ziek 

CAI
Baskeee
#3010
Kooij OUT :( 

Zonde voor die jongen. 

En voor veel scoritos. Al heeft bijna iedereen hem, dat scheelt. 

Aanklampen

Zijn vast teams die alle drie renners hadden.. dan mag je hopen dat je met 8/9 sprinters bent begonnen..

nu nog wachten op Merlier.. 

kwarc

Ai ai dat moet een vrij besmettelijk virus zijn, wat ontzettend jammer voor al die jonge gasten die er nu uit vliegen.

NielsH97

Pijnlijk, Kooij en Kanter kwijt..

NielsH97
Nijmos
#3005
Gebaseerd op van alles, misschien zonder dat je het zelf doorhebt.

Niet teveel verraden ;)

Aanklampen
NielsH97
#3016
Pijnlijk, Kooij en Kanter kwijt..

Astana als team mag bij mij wel keer op zwarte lijst... Altijd wat mee, Batistella die ziek uitviel na eten voedsel van een fan...  Altijd iets mee..

KV
Scorriemorrie
#3008
Ja true ish, mja heb ook niet voor niks een Bagioli en App en bij de bookies staat Sheffield er ook...

Bagioli?????

NielsH97
Aanklampen
#3018
Astana als team mag bij mij wel keer op zwarte lijst... Altijd wat mee, Batistella die ziek uitviel...

Met die reden bewust niet voor Lutsenko gekozen. Dom om wel Kanter te nemen, maar dat is achteraf.

Zie een Merlier ook nog wel afstappen als die niet goed hersteld van die valpartij.

Ragnar Lolbroek
Aanklampen
#3014
Zijn vast teams die alle drie renners hadden.. dan mag je hopen dat je met 8/9 sprinters bent begonn...

Ik had ze alle 3. Sprinters geliquideerd. Ik had er wel 8. 9 als we Ganna konden meetellen. Doet wel pijn zo. 😡

Valvuillerdemoz

APP wordt veel genoemd voor vandaag.  Maar heeft nog geen punt binnengehaald deze Giro. Is er een redenatie dat dat vandaag anders gaat zijn?

CAI
Valvuillerdemoz
#3022
APP wordt veel genoemd voor vandaag.  Maar heeft nog geen punt binnengehaald deze Giro. Is er e...

Is wel in de aanval geweest een paar etappes terug, zat er wel een kwartier voor, maar uiteindelijk niet in de definitieve kopgroep toen. Is niet dat hij echt niet mag aanvallen in ieder geval, maar heel doortastend is het nog niet. Is ook niet al te steil vandaag, zou hem moeten liggen. Ik stel hem wel op, verwacht er niet al te veel van, maar dit zijn toch de etappes waarom je hem hebt.

KV
Valvuillerdemoz
#3022
APP wordt veel genoemd voor vandaag.  Maar heeft nog geen punt binnengehaald deze Giro. Is er e...

Nu doe je hem wel tekort hoor. Hij heeft namelijk al 3 volledige scoritopunten verdiend.

Scorriemorrie

Volgens de bookies staat APP als 8/9de kanshebber met quote van 29.00 zelfde als Zana, en zn broertje VPP als 6de met 21.00, heb zo t idee dat Sheffield weer gaat vlammen of Nervaez ( die ik helaas neit heb) mja dan moet ik zekere puntjes van Majka eruithalen bijv.. vorige x ook spijt van toen hij 12de werd en Pogi de rit won. 

1 2 ... 121 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.