Scorito Giro 2024

1 2 ... 122 ... 160 161
BigMig
Willempie94
Kooij, Kanter & Vernon out...... voor mij, maar voor bijna iedereen balen van Kooij!  

Time for Vendrame to step up!

floda

@ nijmos, sta nu op 99,5% dus voorlopig lijk ik nog wel goed te hebben nagedacht. Mijn punt was meer dat hoeveel scenario's je ook meeneemt er in de praktijk altijd wel aantal zaken zich voordoen die je niet hebt ingecalculeerd. 

Bagagedrager
BigMig
Time for Vendrame to step up!

Vergeet Hofstetter niet!

BigMig
Bagagedrager
Vergeet Hofstetter niet!

Maar die ging toch al voor elke UCI-punt sprinten toch?

de Brabantse Wal

En misschien gaat Pithie nu ook een keertje top-10 finishen deze ronde, het kan dus nog allemaal goed komen.. 

Bagagedrager
BigMig
Maar die ging toch al voor elke UCI-punt sprinten toch?

Dat klopt! Al leek het dat ze in etappe 3 toch echt voor Vernon gingen 

Willempie94
Bagagedrager
Dat klopt! Al leek het dat ze in etappe 3 toch echt voor Vernon gingen 

nu niet meer^^

Eddix

De pech voor Visma zet zich voort, volgens mij hebben ze vorig jaar bij het winnen van de drie grote rondes, een dealtje gesloten met de duivel, en die komt nu inlossen...

Willempie94
Eddix
De pech voor Visma zet zich voort, volgens mij hebben ze vorig jaar bij het winnen van de drie grote...

Ik hoop oprecht dat het uitdiebroek bespaart blijft...

DennisdeMenniss

Mmm, had zo de hoop dat ik met alleen de uitvalbeurt van Lipo de hele Giro door zou komen. Wishful thinking haha. Kooij is jammer voor iedereen, Vernon doet wel pijn, mede omdat ik hem had meegenomen voor de vlakke tijdrit. Voordeel, elke sprintersrit weer lekker puzzelen voor een goede opstelling, love it :)

kwarc

Ik zie zelf de ontsnapping het wederom niet halen. Ook omdat een Zana, Storer, Barder toch nog te kort staan. Hoop wel op een mooie kopgroep die het kan uitzingen.

Er komt ook slechter weer aan, waardoor UAE nu misschien nog keertje willen toeslaan om later makkelijker behoudender te kunnen rijden. 🔮

Fiore24

Gaat lekker zo al 4 man afgestapt.

Carr, Lipowitz, Kooij en Vernon

De Keuzestress neemt hierdoor wel wat af gelukkig

Frits

Krijg steeds meer het gevoel dat dit een GC dag wordt, inderdaad onderbuik. En zo verdwijnt APP naar het bankje (ondanks zijn expres (?) opgelopen achterstand van zaterdag) voor Arensman. 

RappeEddy
kwarc
Ik zie zelf de ontsnapping het wederom niet halen. Ook omdat een Zana, Storer, Barder toch nog te ko...

Ik hoop dat Bardet nu wel ruimte krijgt, want 5 min achter op DFM en Thomas, dus die gaan niet 1,2,3 rijden verwacht ik

dr klaas

Balen kooij eruit, scoritowise worden je budgetsprinters wel  wat meer waard. Hup v poppel hh en vendram ;). Vandaag weer voor het klassement, morgen sprinten. Scheelt wel dat er geen 2/3 zware ritten na elkaar zitten. Ongunstig voor de vluchters.

Casselt

Twijfel over het laatste plekjes van vandaag. APP of Hirt?

APP heeft tot nu toe nauwelijks punten binnen gebracht al zat hij wel een keer leuk in de vlucht. Hirt goed in de berg etappes voor wat puntjes staat 10 in AK. Denk dat het met Hirt wel goed zit.

Nog suggesties?

Valvuillerdemoz
KV
Nu doe je hem wel tekort hoor. Hij heeft namelijk al 3 volledige scoritopunten verdiend.

Nou, ok, klein beetje credits voor APPie dan. Maar dat was dan nog omdat Baudin toen punten had vanwege het Jongerentrui-klassement. 

Guido Benzo

Serieuze twijfel nog. 

AK voor vandaag: Pog, Thomas, O'Conner & Tiberi.
Aanvallers voor vandaag: Bardet, Lopez, Plapp, Zana & Pelizzari. 

Bank: Hirt & Arensman. Voor Hirt heb ik niet veel schrik gaat (denk ik) gewoon volgen. Arensman stond er lang in tegenover Plapp/Lopez of Pelizzari. En hier heb ik wel wat schrik. Lijkt me een klim voor Plapp, dus net een streepje voor en erin. Lopez last aan de knie, maar met rustdag weet je nooit. En als er aanvallers bijzitten gaat Pelizzari toch eens mee?

Maar dan zit ik met Arensman, die eerste ritten mag je negeren, man is een diesel. Staat nu toch al plots in top 10, gaat zijn benen teruggevonden hebben en heeft JK punten. Zal ook bij de toppers blijven en dan schat ik net Pog, Thomas, Tiberi & O'Conner iets hoger in voor vandaag. Maar met Ineos weet je nooit. 

Frits

Waarom zou Bardet vandaag een grote kans hebben? Staat te kort voor GC, laten ze niet gaan en klimt (momenteel) slechter dan een Pogacar, Thomas, Arensman etc. 

En in principe geldt dat toch ook voor Storer en Zana?

Laatst gewijzigd
Willempie94
Frits
Waarom zou Bardet vandaag een grote kans hebben? Staat te kort voor GC, laten ze niet gaan en klimt...

7, 7,5 minuut, die mogen wel in de vlucht toch lijkt me? Van UAE verwacht ik wel. maar de vraag is wat de andere teams daarvan vinden..

TimTornTeut

Nog in dubio over Valter, Sheffield of Juanpe. Valter en Juanpe natuurlijk nog wat teampunten, maar Sheffield wordt toch ook wel als outsider genoemd hier en daar. 

Frits
Willempie94
7, 7,5 minuut, die mogen wel in de vlucht toch lijkt me? Van UAE verwacht ik wel. maar de vraag is w...

Exact, degene die nu in de top 10 staan willen daar wel in blijven toch. Laten die zo'n Bardet/Storer/Zana wel gaan?
Ben mezelf aan het indekken om toch Arensman erin te fiesten voor een van de drie. 

Jasperdewaal11

Hier gewoon voor het AK:

• Pogi (c)
  • DFM
  • O'Connor
  • Arensman
  • Bardet
  • Rubio
  • Tiberi
  • Storer
  • Molano

Scorriemorrie
KV
Bagioli?????

Ja, staat ook redelijk hoog bij bookies + is aanvaller en wanneer moet je m anders opstellen ? ;) weet dat ik in herhalingval maar t blijft een lastige keuze tussen AK + Majka of paar AK en wat aanvallers, procentueel gezien wat meer risico, toch baal je als je 1 vd aanvallers in je team hebt die in kopgroep zit en jij hebt m op de bank, ben er veels te veel mee bezig merk ik haha en dat voor iemand die zn gouden bekertjes haalt met voetbal normaliter 

floda

Zo herkenbaar allemaal, loop al een dag over wel of niet sheffield erin, wat nog extra gevoed wordt door al die websites die hem dan op lijstje met outsiders zetten. Terwijl ik hem echt alleen maar voor de tijdritten en potentiele teampunten heb meegenomen. 

1 2 ... 122 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.