Scorito Giro 2024

1 2 ... 123 ... 160 161
RVB112

Molano, plapp of zana?

Willempie94
Frits
#3047
Exact, degene die nu in de top 10 staan willen daar wel in blijven toch. Laten die zo'n Bardet/Store...

haha, heb hem er vooralsnog nu uit, maar herken je twijfel...

Willempie94

Mayrhofer er ook uit..

kwarc
RVB112
#3051
Molano, plapp of zana?

Molano, als je verwacht dat Pogacar de rit wint, wat meest waarschijnlijk lijkt.

DennisdeMenniss

Als Arensman vandaag nou even 2e wordt achter Pogacar en 3 minuten pakt op de concurrentie heb ik voor de rest van de sprintetappes een prima aanvulling 😂 Anders wordt het roeien met de riemen die we hebben..

Ragnar Lolbroek

Heute!!

Pogacar (c)

Thomas 

Arensman 

O Connor 

Bardet 

Tiberi

VPP

Storer 

Lopez 

Bank: Hirt & co

Frits

We zijn eruit, APP gaat niet mee. Nog niks laten zien. Dus tip voor jullie, die gaat punten pakken vandaag.

Aanklampen

De manier om nullen te scoren is vasthouden aan renners die nog niet goede vorm of benen hebben laten zien.. beter een keer zien dat iemand meezit zodat hij voor een volgende etappe ook kanshebber wordt 

Scorriemorrie

Lopez, Molano Sheffield of APP? Mn laatste bericht hierover haha 

Karperdrol

Hier ook Kooij en Vernon...balen.

Voor vandaag Hirt en Juanpe op het bankje. verder gewoon de AK mannen gevuld met UAE, Storer en Bardet. 

Blundy

Ik was van plan om te professionaliseren😏 en vandaag voor t eerst voor de etappe de interviews op cycling pro te kijken, maar de deadline is over 19 minuten en er staan nog geen interviews. Komen die vaak wel voor de deadline?

Ton Pelo
Blundy
#3061
Ik was van plan om te professionaliseren😏 en vandaag voor t eerst voor de etappe de interviews op c...

De eerste staat er op. Maar inderdaad aan de late kant.

Blundy
Ton Pelo
#3062
De eerste staat er op. Maar inderdaad aan de late kant.

Ah nu druppelen ze binnen indd. Leuk

DerbertHijkstra

Indeleiderstrui heeft wat wel al wat quotes in hun livetopic.

Blundy
DerbertHijkstra
#3064
Indeleiderstrui heeft wat wel al wat quotes in hun livetopic.

ah thanks, lees daar Pogacar: 'Dit zou een mooie kans zijn om een rit te winnen, maar het is afwachten hoe de rit verloopt.'

Dan weet je het wel...

Scratzz

Gelukkig een breed sprinters gilde opgesteld. Geloofde niet in al die aanvallerskansen terwijl er zo extreem veel sprinters meedoen.

Nu alleen Kooij die ik mis. Maar relatief gezien zal dat gunstig zijn gezien de overige opties nog die veel anderen niet hebben.

Nederlandsche

Valgren zegt dat Mikkel Bjerg zegt dat Pogi zegt voor de etappezege te willen gaan

Berend

Ben blij bij (blij moet nog blijken) mijn 1e gevoel gebleven en heb Storer captain gemaakt ;) Samen met slechts 1% van het veld.

Wel Molano mee om te schade te beperken als Pogy wint haha.

Laatst gewijzigd
floda

Mmm, 27 man op kop, alleen bardet erin zoals nog 75%. Mauri en velasco niet opgesteld. Rest van de verwachte mensen is er wel... helaas.... dus wordt zakken vandaag. (Zana, APP/VPP/flipje pozzo, jp lopez ect)

Ragnar Lolbroek

3 renners mee in de kopgroep ( Bardet,VPP, Lopez). Hopelijk kunnen ze vooruit blijven. Mag wel na de liquidatie van mijn sprinters.

Behatzailea

Ai, Caruso had ik niet meer verwacht. Ala ga ik eigenlijk niet vanuit dat-ie in dit groepje kans maakt. Of denk ik dat alleen omdat ik 'm op de bank heb 😅

Scorriemorrie

Toch Bagioli he haha, moet voortaan naar mezelf luisteren :P Lopez Bagioli en APP thuisgelaten ... zuur . alleen Zana mee 

NielsH97

Gvd, last minute Plapp erin voor APP.

BigMig
Scorriemorrie
#3072
Toch Bagioli he haha, moet voortaan naar mezelf luisteren :P Lopez Bagioli en APP thuisgelaten ... z...

Bagioli zit in de kopgroep, maar of je ook veel punten van 'm kan verwachten is een ander verhaal

Scorriemorrie
BigMig
#3074
Bagioli zit in de kopgroep, maar of je ook veel punten van 'm kan verwachten is een ander verhaal

Iig meer kans dan de Ak mannen ;) meer vervelend dat ik last minute Lopez eruithaal voor Molano en twijfelde over APP mja goed ik ben geen Nostradamus 

1 2 ... 123 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.