Scorito Giro 2024

1 2 ... 124 ... 160 161
Willempie94

Ai, hier de verkeerde keuze waarschijnlijk gemaakt door Zana alsnog eruit te halen. 

BigMig
Scorriemorrie
#3075
Iig meer kans dan de Ak mannen ;) meer vervelend dat ik last minute Lopez eruithaal voor Molano en t...

I stand corrected. Ook geen Nostradamus dus:)

Nick P

O'Connor is zo'n goede puncher, geweldige scorito pick.

DennisdeMenniss

Toch wel lekker die o'connor voor de teampunten 

HaagseHaas

pff, heb ik Bagioli, stel ik hem niet op.

KV
Scorriemorrie
#3072
Toch Bagioli he haha, moet voortaan naar mezelf luisteren :P Lopez Bagioli en APP thuisgelaten ... z...

Haha. Excuses!

En hopelijk iedereen vandaag topper APP opgesteld!

Scorriemorrie

Haha np heb voor de veilige route helaas gekozen, pakte dit x verkeerd uit. 3 uit de top 11 niet opgesteld, gelukkig Zana wel. Iets geklommen naar 95% nu.

SitoStick

Last minute Bardet gecapt. Pakte dus super uit. Zes renners in de top 20 en puntjes voor Majka en Molano. Totaal 220 punten deze ronde 😃

Laatst gewijzigd
KV
SitoStick
#3083
Last minute Bardet gecapt. Pakte dus super uit. Zes renners in de top 20 en puntjes voor Majka en Mo...

6 renners in de top 10??? Hoe dan?

SitoStick
KV
#3084
6 renners in de top 10??? Hoe dan?

Aangepast. Foutje. Drukke werkdag gehad 😉

KV

En Arensman mag weer herbeginnen met zijn vorm te zoeken na de rustdag?! Wat een vreemd mannetje is dat toch zeg. Gelukkig is rit 15 voor de volgende rustdag...

Rawolf

Toch blij dat ik O Connor heb

CAI
Valvuillerdemoz
#3022
APP wordt veel genoemd voor vandaag.  Maar heeft nog geen punt binnengehaald deze Giro. Is er e...

Nog opgesteld? 😉

Benzardi

Auw, vandaag APP en Bagioli niet opgesteld en ook nog 2 sprinters eruit.

Dit geintje heeft mijn 5% gekost en we staan nu op 87,2%, het scorito leven is hard en meedogenloos. 😁

Sjasfriet

Mooi. Bardet mee hebben en hopen dat hij 2de wordt, ondanks dat ik VPP niet heb. 45 + 10 + 10 Is beter dan 50.

Aurélien pakt zo ook zn eerste puntjes (los van die 3 schamele scharrels) en Oconnor ook weer lekkertjes.

Net geen 90%, maar een groot verlies in mn sprintequippe met de opgave van Kooij, dus afwachten hoe dat uitdraait de komende dagen.

Ton Pelo

Op TV werd er na Pozzo weggeschakeld naar de AK mannen. Die kwamen in perfecte volgorde binnen. Jammer dat dat dus vanaf plek 14 was. Ik was even in de veronderstelling dat daartussen niks meer binnen was gekomen. Met Bardet gelukkig nog enigszins gescoord maar verder een matige dag met Juanpe op het laatst eruit geklikt voor Hirt. 

kevinraar

balen paret paintre niet opgesteld wint die vandaag ook lopez niet opgesteld waren de 2 klimmers die ik op de bank had maar 114 punten gehaald gedaald van 61.9 naar 52.4 

Bagagedrager

Uijtebroeks hetzelfde euvel als Kooij? Was geen hoopgevend interview...

SitoStick

Voor morgen:

 

Pogi

Lopez

Milan (c)

Bauhaus

Molano

Pithie 

Vendrame 

Majka 

Van Poppel

Bank: Thomas O'Connor Bardet Tiberi Storer Andresen Vansevenant

Out: Lutsenko Kooij Kanter Lipowitz

 

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

lopez

ganna

merlier

jakobsen

van poppel

vendrame

molano

bjerg

 

bank

o connor

uitenbroeks

tibiri

arensman

v paret paintre

rubio

storer

dekker

Punct
kevinraar
#3095
mij team voor morgen pogacar lopez ganna merlier jakobsen van poppel vendrame molano bjerg...

Waarom sprinter Dekker op de bank houden?

Scoritop
SitoStick
#3094
Voor morgen:   Pogi Lopez Milan (c) Bauhaus Molano Pithie  Vendrame  Majka&n...

Waarom andresen op de bank? Is die ziek? 

kevinraar
Punct
#3096
Waarom sprinter Dekker op de bank houden?

sprint nooit mee bierbans is de sprinter deze giro

Guido Maltempi

Kevin! Dekker is mee voor de vlakke sprints en Biermans voor de zwaardere. Gewoon opstellen dus ipv Ganna.

 

Waarom andresen op de bank?


Omdat er morgen te weinig verkeersdrempels in het parcours zitten.

Thomberg
kevinraar
#3095
mij team voor morgen pogacar lopez ganna merlier jakobsen van poppel vendrame molano bjerg...

Zou Dekker er inzetten voor Ganna of anders Vendrame. In dit vlakke geweld denk ik niet dat ganna zich gaat mengen

1 2 ... 124 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.