Scorito Giro 2024

1 2 ... 125 ... 160 161
Thomberg
Scoritop
#3097
Waarom andresen op de bank? Is die ziek? 

Andresen gaat morgen naar verwachting niet sprinten. Los van dat hij ziek was is dit echt een etappe voor onze Fabio 

CAI

Had eigenlijk Merlier voor cap morgen, maar gezien zijn val bij de tijdrit wat twijfels. Denk dat ik toch voor Milan ga. 

Rawolf

ik zou morgen niet onderschatten. Begin wel pittig genoeg dat een sterke vlucht kan loskomen. 

kevinraar

ok bedankt stel dekker op voor ganna als toch meesprint goed doet is dat mooi 3 procent heeft hem maar

Canyon72

Ondanks sommige verkeerde keuzes toch op 91,7%, dus loopt redelijk. Bekertje in zicht hoop ik.

Elektrische fiets

Laatste drie etappes en vooral vandaag flink gezakt.

Zaterdag: Storer (c) i.p.v. Pogi, scheelt toch 26 punten op de 303 die ik gescoord heb.

Zondag: Het missen van Kooij en daarvoor in de plaats Merlier hebben leek de verkeerde te worden deze ronde, was het ook natuurlijk wel voor deze etappe. Maar na het nieuws van vanmorgen zie ik de komende sprint etappes weer wat mogelijkheden om punten goed te maken. 229 punten

Dinsdag: Pellizzari gekozen boven zekere punten Molano en ja ja Tratnik. Opstelling van vandaag was Pogi (c), Lopez, Thomas, Rubio, Tiberi Storer, Arensman, Majka, Pellizzari. Helaas niet gegokt op Tratnik. mager 106 punten en 9,1% gezakt naar 80,7%

Voor morgen: 

Milan (c), Merlier, Bauhaus, Molano, Pithie, Lonardi, v Poppel, Andresen (Laatste zou nog ingewisseld kunnen worden voor Majka 14p of Lopez 6p met kans op 16 als Milan wint... Moet er nog even over nadenken.

Bank: Thomas, Arensman, Tiberi, Lopez, Rubio, Storer, Ganna, Tratnik, Majka, Pellizzari.

Out: Lipowitz

Ragnar Lolbroek

Na het uitvallen van Kooij, Kanter en Vernon is de spoeling hier voor morgen wel dun geworden. Dus de opstelling

Sprinters

Milan

Molano

Pithie

Van Poppel

Andresen 

aanvulling

Pogacar

Thomas 

Lopez

Hirt

Hoewel ik vandaag 8% gestegen ben, zal Ik die morgen wel terug kwijt zijn. Hopelijk gaan Merlier en Groves op hun bek. 😅🤡

Elektrische fiets
Ragnar Lolbroek
#3107
Na het uitvallen van Kooij, Kanter en Vernon is de spoeling hier voor morgen wel dun geworden. Dus d...

Groves mag wel! Merlier liever winnen, TP voor Hirt van jou!

Sjasfriet
Ragnar Lolbroek
#3107
Na het uitvallen van Kooij, Kanter en Vernon is de spoeling hier voor morgen wel dun geworden. Dus d...

Merlier wel en groves half, want die heb ik in een ander spelletje wel :p

HaagseHaas

Ik heb alleen Milan, Pithie, Dainese, Molano, Van Poppel  nog als sprinters.

Aangevuld met Pogi, Grosschartner, Martinez en Bagioli voor 62 (72 als Milan wint) gegarandeerde punten. Dus als het een beetje goed uitpakt zal ik nog wel 250 punten halen.

 

Laatst gewijzigd
snoek1974

Ook een uitgedund sprinters team na uitvallen Kooij en Vernon die al niet heel erg ruim was .

Milan (C) , Pithie , Hofstetter , van Poppel en Mikhels 

aanvulling Pogi , DFM , Grossscharter en Ganna ( hopelijk gaat die nog paar keer meesprinten ) 

bij klassement / klim geen Lutsenko en Lipowitz meer .

dus logischerwijs zal ik wel gaan zakken , al is mijn klimmers nog wel aardig met Pogi , Grosssch, Thomas , DFM , Arensman , Bardet , Lopez , Zana en Tiberi met Plapp nog als wissel achter de hand 

Bagagedrager

Inmiddels mijn eerste gouden 2 wissels ingezet, Kooij en Lipowitz voor Groves en Novak. 

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Uijtdebroeks stapt ook af. 

Het zit de ploeg niet mee. 

kevinraar

Balen dat uijtdebroeks eruit is het maakt wel makkelijker kiezen

ZK
kevinraar
#3114
Balen dat uijtdebroeks eruit is het maakt wel makkelijker kiezen

Dan maar hopen dat we straks nog maar 9 renners over hebben, dat zou het pas écht makkelijk maken 🙂

kwarc
SitoStick
#3094
Voor morgen:   Pogi Lopez Milan (c) Bauhaus Molano Pithie  Vendrame  Majka&n...

Tiberi nu in het wit!

DennisdeMenniss

Ai ai ai, VLB zit wel in de hoek waar de klappen vallen. Zal Andresen vandaag top 20 kunnen rijden?

Laatst gewijzigd
floda

Gaat nu hard met uitvallers. Hoop dat het echt wel gaat stoppen, zowel voor de giro zelf, mijn eigen team en het spel. 

Scratzz

Dit is wel redelijk funest voor mijn goede score. Hopelijk kan ik de schade enigszins beperken en kan ik het houden op een 80%+ eindscore.

dr klaas

Goffer eindelijk weer op bekertjesstand met 5 vd 6 in het klassement ook nog.  Bovenaan in mijn poultje... 

Scorito is my favourite pain in the ass.

John Bon

bah  Giro lijkt net als mijn voorjaar te zinken. Overal ongelukkige keuzes (ik ga niet zeggen verkeerde want je kunt niet raden dat bepaalde renners ziek worden). 

... wanneer begint de tour? 🤣

DaLuca23

En weer een verschilmaker minder. 47% gekozen

yoeri

En dat is uitvaller #5. Helemaal klaar met de Giro, ook nog eens mijn juichrenners die uitgevallen zijn. Enige die nu nog resten zijn Thijmen en Bardet.

yoeri
dr klaas
#3120
Goffer eindelijk weer op bekertjesstand met 5 vd 6 in het klassement ook nog.  Bovenaan in mijn...

Geluk met de uitvallers gehad? Of ook flink last van?

Pim Todcock
John Bon
#3121
bah  Giro lijkt net als mijn voorjaar te zinken. Overal ongelukkige keuzes (ik ga niet zeggen v...

De prijzen komen 6.6 zo te zien. Ik ben benieuwd hoe erg de nu geblesseerde renners afgeprijsd zijn. Zou Thomas op het iets hogere niveau ook nog een goede pick zijn? Kun je alsnog ongestraft Pedersen, Philipsen en Pogacar + 3 pakken? Want ondanks de historisch hoge prijs heeft alsnog iedereen Pogacar in de Giro.

1 2 ... 125 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.