Scorito Giro 2024

1 2 ... 126 ... 160 161
ProScoritoManager

Het uitvallen van Cian komt mij persoonlijk op Scorito vlak niet slecht uit, maar ik wil daar wel gelijk bij aantekenen dat hij flink boven mijn verwachting presteerde, kudo's voor hemzelf en de tegenspelers die hem wel hadden meegenomen dus (Y).

DennisdeMenniss

Voor de gasten met Uijtebroeks in het team, bekijk het positief. Er komen nog wat heuvel/berg ritten die niet naar de klassementsmannen zullen gaan.. nu hoef je minder in dubio te zitten wat te doen en kun je zomaar met de juiste aanvallende renner zitten ;)

Ben zelf wel blij met een 3e UAE man, staat toch garant voor zekere punten. Vermoed dat de winnaar van het spel zelfs 4 UAE mannen in zijn selectie gaat hebben. 

Kippie

Affini, Andresen of Narvaez voor laatste plekje?

valowitz

Affini 

John Bon
DennisdeMenniss
#3127
Voor de gasten met Uijtebroeks in het team, bekijk het positief. Er komen nog wat heuvel/berg ritten...

dan moet je nog renners over hebben. 😅

dr klaas
yoeri
#3124
Geluk met de uitvallers gehad? Of ook flink last van?

Gemiddeld ? Met Cian zit je op 3,1/3 uitvaller per scoritodeelnemer. En hij is mijn 3e, wel alle 3 punten pakkers.

Cian was voor mij geen twijfel met jongere trui en een 8e plek in een vuelta waarin hij 0 ondersteuning kreeg plus de overstap naar Visma.

Enfin giro is nog lang en wie weet.

 

Willempie94

Ai ik had uitdiebroeks er wel bij zitten. Voor mij dus het doel om m'n poultje te winnen. Toch wel weer jammer dit, was goed begonnen!

NielsH97

Voor mij is het voorbij met scorito dit jaar. Uijtdebroeks en Kooij zijn nu al 2 dure uitvallers. Jammer nu nog maar zo'n hoog mogelijk resultaat nastreven, iniedergeval geen bekertje.

Georgeske

Wie pakt het meest zeker punten en is dus de ideale opvuller? Tiberi of Martinez?

KissMyAce2.0

Pak je rekenmachine zou ik zeggen

Baggins
Georgeske
#3134
Wie pakt het meest zeker punten en is dus de ideale opvuller? Tiberi of Martinez?

Dit is toch wel een toppunten van luiheid 

ZK
Georgeske
#3134
Wie pakt het meest zeker punten en is dus de ideale opvuller? Tiberi of Martinez?

Mijn rekenmachine komt uit op minpunten, beide niet opstellen! 🙃

Edd1e

0-punter voor Vendrame of 16 voor JuanPe?

Ohjaikdoeooknogmee

Even een vraagje: waar vinden jullie de interviews met renners aan het begin van de etappe?

Ton Pelo
Ohjaikdoeooknogmee
#3139
Even een vraagje: waar vinden jullie de interviews met renners aan het begin van de etappe?

Cycling Pro Net op YouTube voornamelijk. Soms nog wat interviews aan het begin van de uitzending van Eurosport. Sporza heeft ook nog wel eens wat quotes.

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Oldani ook out.  Had hem tegen beter weten in in mn team eigenlijk.

kevinraar

Dit is wel een kans voor vendrane om top 10 te rijden met al die sprinters dir zijn uitgevallen 

Rroovers
Ohjaikdoeooknogmee
#3139
Even een vraagje: waar vinden jullie de interviews met renners aan het begin van de etappe?

In de leiderstrui zet er meestal ook wel wat op.

Ohjaikdoeooknogmee

Dank voor de hulp heren!

Guido Maltempi

Ik moest mezelf gisteren even in m'n arm knijpen toen ik zag dat de complete top 7 van het AK in m'n ploeg zat. Maar het uitvallen van Cian gaat wel flink pijn doen. Zijn punten in de resterende bergetappes zijn met een beetje geluk nog enigszins op te vangen met Vansevenant/Schachmann/Milan als backup opties, maar daarnaast vallen er ook 60 tot 120 eindpunten in 1 klap weg. En dan lijkt de veelgekozen Arensman, die ik niet mee heb, uiteindelijk toch de betere keuze te worden.

 

In de sprintetappes zak ik sowieso elke keer een klein beetje in het klassement en dat zal er met het uitvallen van Kooij niet beter op worden. Vandaag Milan (c), Molano, Pithie, Ewan, vPoppel, Aniolkowski en Lund*, aangevuld met Pogacar en DFM of Tiberi. Voor die laatste keuze moet ik nog even m'n rekenmachine erbij pakken, brb.

 

* Normaal gesproken zijn de sprints vanaf nu voor Fabio. Maar ja, die ene klim hè. Ik stel hem toch maar op.

Hay
KissMyAce2.0
#3135
Pak je rekenmachine zou ik zeggen

Hoop dat hij daar geen rekenmachine voor nodig heeft, als hij tot 10 kan tellen 😃

 

Pim Todcock

Qua zekerheid op minimaal 1 punt is Tiberi zekerder gezien de voorsprong op Aleotti.

Edit: ohja, de bergpunten vergeten

Laatst gewijzigd
kwarc

Ook Pellizari lijkt ziek, zwalkend achterin peloton.

John Bon

Aangezien mijn giro nergens naar toe gaat en het nieuws dat Mvdp de tour doet. Al even naar de Tour gekeken en oh boy het wordt veel knopen doorhakken en ik verwacht Remco een lage pickrate als hij in de buurt van Vinegaard/Pogi/Roglic wordt geprijst. 
In de veronderstelling dat niemand ziek wordt en iedereen fit is:

Pogacar
Vinegaard
Evenepoel
Roglic
Philipsen
Pedersen
Van Der Poel
Ayuso
Yates Adam
Yates Simon
Vlasov
De Lie
Almeida 
Hindley
Thomas 
Carapaz
wva (?)
... 

Ik verwacht ook een overvloed aan Scoritospelers bij de psycholoog wegens FOMO

Sjasfriet
John Bon
#3149
Aangezien mijn giro nergens naar toe gaat en het nieuws dat Mvdp de tour doet. Al even naar de Tour...

Nog 3 en je ploeg is klaar. 

Mss wat c sprinters om je budget nog te halen ;) 

1 2 ... 126 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.