Scorito Giro 2024

1 2 ... 130 ... 160 161
Behatzailea

Vandaag alle ballen op Flip hier. Hij zou 100% geven, dus ik ga ervanuit dat hij er vandaag bij zit. Een kleine revanche voor die tweede plek van vandeweek.

Barrygoal
Eddix
#3225
Ik heb niet zoveel moeite om 9 renners op te stellen vandaag, maar wel met wie ik kopman moet maken....

Ik denk eerder dat de AK mannen voor de sprinters het laatste muurtje overkomen. Dus mocht je zo denken kun je beter Poga cappen.

Ik twijfel tussen Poga, Sheffield en APP. Heb verder niet echt aanvallers om te cappen.

Ton Pelo
Barrygoal
#3227
Ik denk eerder dat de AK mannen voor de sprinters het laatste muurtje overkomen. Dus mocht je zo den...

Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Het routekaartje vertekent een beetje. De Monte Giovo is behoorlijk steil met stukken van 20%. Al zijn dat maar enkele honderden meters, maar toch. 

Dit staat er nog over op Feltet: "Zo rijd je over vlakke wegen naar het zuidwesten, noordwesten en opnieuw zuidwest, voordat je noordwaarts de ongecategoriseerde Monte Giove op gaat (2,6 km, 5,0%, max. 20%), die extreem oneffen is. Zo stijgt de eerste 1,2 km met 9,2%. waarna het licht daalt en uiteindelijk licht stijgt met 2,9% over de laatste 600 m richting de top, die na 183,7 km wordt afgerond."

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Het lijkt mij dat sprinters die normaal in de klassiekers ook goed zijn dit ook moeten kunnen overleven

NielsH97

Vandaag een risico nemen en geen Pogi cappen. Vendrame, Plapp of APP.

Georgeske
NielsH97
#3230
Vandaag een risico nemen en geen Pogi cappen. Vendrame, Plapp of APP.

Hier ook twijfel tussen Vendrame en APP

NielsH97
Georgeske
#3231
Hier ook twijfel tussen Vendrame en APP

APP voor de vlucht en Vendrame voor een gereduceerde groepsprint. Welk scenario is aannemelijk?

Remco Van den Akker

Waar komen ook alweer die interviews vlak voor de start tevoorschijn? Dat is voor mij vandaag wel handig.

Scoritop

Milan zit er vandaag toch niet bij. Die gaat zich echt niet het snot voor z'n ogen rijden. Morgen weer een uitgelezen kans om te winnen. Hij zit bij mij op de bank

Ben Nihilisty

Vandaag wordt vooral consolideren aan de hand van trui- en teampunten hier. Enige twijfel nog of ik jongere broeder PP mee moet nemen, want waarom eigenlijk ook niet?

Dit lijkt me op voorhand overigens wel echt zo een etappe waar de kopgroep ruimte krijgt én groot is (dus rond de 20 man wel), waardoor een veilige capkeuze als Pogi denk ik niet heel erg loont. Anderzijds: door de weinige bergetappes zijn er wel verdraaid veel mannen die het wellicht willen proberen nog relatief kort, die de top-10 plekken achter Pogacar wellicht liever niet zomaar 8 minuten cadeau willen doen. Gaan het meemaken! 

Barrygoal
Scoritop
#3234
Milan zit er vandaag toch niet bij. Die gaat zich echt niet het snot voor z'n ogen rijden. Morgen we...

Wel 8 zekere punten. Ik heb hem er voorlopig in staan ten koste van Pithie.

Sta op 2762 punten, dus denk dat ik op safe speel. Alleen de kopman voor vandaag blijft voorlopig een ?

Scratzz

Pfoe, ik kom er wel achter dat ik nu een aanvaller mis om te cappen. Ik zou nog Pithie/App kunnen doen, maar daar heb ik ook vrij weinig vertrouwen in.

BarryE1
NielsH97
#3232
APP voor de vlucht en Vendrame voor een gereduceerde groepsprint. Welk scenario is aannemelijk?

Vendrame voor de vlucht. 

Barrygoal

Jakobsen ook DNS vandaag

Karperdrol
Jasperdewaal11
#3229
Het lijkt mij dat sprinters die normaal in de klassiekers ook goed zijn dit ook moeten kunnen overle...

Wat denk je van Hofstetter?

Jasperdewaal11

Zou goed kunnen, die kan ook mee in de vlucht zitten

dr klaas

hof stetter langs vooralsnog

stefbeukers

Vendrame, Vansevenant en Piganzoli; plek voor twee van de drie vandaag. Wie?

Vendrame kan zowel in de kopgroep als vanuit de groep daarachter punten pakken.

Vansevenant vindt hier wel een redelijk parkoers op maat, vergelijkbaar met een klassieker.

Piganzoli klimt goed en zou via de vlucht een sprong in het klassement kunnen maken.

Behatzailea

Milan maar omgeruild voor Groves. Kost me max. 2 puntjes, maar Groves zou zo maar eens mee kunnen gaan in de vlucht. Verder dan APP, Vendrame, Gana en Flip (c). Aangevuld met zekere puntjes (Pogi, DFM, Tiberi & Molano).

ZK

Flip was gisteren in de kopgroep, maar ging naar de rondedokter en werd vrij snel daarna gelost. Die lijkt mij dan gewoon ziek? Iemand al een start interview met flip gevonden? Of in finish interview van gisteren? Als hij ziek is, dan beter kiezen voor wat extra zekere punten?

Jommelb

Ik zie de naam Plapp ook een paar keer voorbij komen, maar die was toch ook ziek dacht ik?

Behatzailea
ZK
#3245
Flip was gisteren in de kopgroep, maar ging naar de rondedokter en werd vrij snel daarna gelost. Die...

Oja, dat is waar ook. Damn.

EDIT

hij voelde zich gewoon wat minder na de rustdag. Vandaag gaat-ie voor de winst (volgens een interview van gisteren): Tuttobiciweb

Laatst gewijzigd
oli4g
floda

Ik zie dat mensen denken dat de vlaamse klassiekermannen/sprinters die misschien overleven (namen als van poppel en hofstetter enzo, net zoals milan). Los van het feit dat het de hele dag op en neer gaat, is de kortste heuvel die er vandaag inzit evenlang als de langste uit RvV. Alleen de echte uitzonderingen (bijv stuyven in zeer goede vorm of ganna) kunnen hier mee. Verder zijn het echt ardennen/strade/lombardije achtige mannen die vandaag het gaan bepalen.

oborobo

pellizarri of piganzoli

1 2 ... 130 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.