Scorito Giro 2024

1 2 ... 131 ... 160 161
zomaareens

voelt plapp zich al beter?

Feld
oli4g
#3248
interview Flip

Dank! Alleen dat Frans hè....🥴

Canyon72

Ik zet geen sprinters in vandaag, risico´tje

ZK
Feld
#3252
Dank! Alleen dat Frans hè....🥴

Je kunt ondertiteling aanzetten en dan laten vertalen naar het Engels

Rroovers

Zit nog flink te twijfelen wie ik moet cappe vandaag. Pogi of Ganna? Ik weet het nog niet hoor. Zal de laatste seconde nog wel snel iets wijzigen.

 

Ben Nihilisty

Pithie wil er vandaag wel voor gaan zegt 'ie, maar doet het zo te horen wel liever vanuit een peloton dat enige controle houdt dan vanuit een kopgroep. Maar 'could be a good day for me', altijd hoopvol hè dat soort krachtleuzen. 

de Brabantse Wal
Ben Nihilisty
#3256
Pithie wil er vandaag wel voor gaan zegt 'ie, maar doet het zo te horen wel liever vanuit een peloto...

Hierdoor heb ik hem er nu wel weer ingezet, maar het is waarschijnlijk tegen beter weten in

oli4g

Enkel vandaag en rit 16 had ik als 100% voor de vlucht omcirceld, dus Flip kopman. Lijkt me ook wel iets voor Bardet eigenlijk, voor sprinters lijkt vandaag me te zwaar + morgen gewone sprintetappe. Mss dat een Pithie of Vendrame het wel wilt proberen.

Daan Brakenhoff

APP ziet het ook wel zitten vandaag, als mijn twee jaar Frans op de middelbare school mij niet in de steek laat.

Ben Nihilisty
de Brabantse Wal
#3257
Hierdoor heb ik hem er nu wel weer ingezet, maar het is waarschijnlijk tegen beter weten in

Haha ja met je eens, maar zit persoonlijk niet erg breed in aanvallers die dit goed kunnen - dus voor mij is het gokje eigenlijk redelijk risicoloos (kost me een puntje of 6 ten opzichte van bijvoorbeeld JuanPe Lopez op te stellen). 

Behatzailea
Daan Brakenhoff
#3259
APP ziet het ook wel zitten vandaag, als mijn twee jaar Frans op de middelbare school mij niet in de...

Prima. Als-ie Alaphilippe de laatste 10 meter maar voor laat gaan 😉

NielsH97

Jahoor, door drukte op werk vergeten om Pogi als cap te wisselen..

oli4g

Toch 29% Pogi nog kopman vandaag

BigMig

Wel leuk, vandaag denk ik toch een van de eerste etappes met een grotere variatie aan kopmannen in de scoritoteams

dr klaas

Ja mooi, kunt weer veel inlopen vandaag of niet...   Zelfs de etappeselectie heeft veel variatie,  maar vooral ook hopend op een enerverende etappe. 

Scoritop

Deze kopgroep is gevlogen. Geen een uit m'n opstelling zit er bij

Laatst gewijzigd
Willempie94
Scoritop
#3266
Deze kopgroep is gevlogen. Geen een uit m'n opstelling zit er bij

Van mij ook niet vooralsnog, Hirt dus dan weer niet opgesteld vandaag..

ditisdavid

Pithie gebankt, Vansevenant en Ganna wel mee. De aanwezigheid van Hirt doet me wel denken dat slechts een deel van deze kopgroep vooruit gaat blijven...

floda

Hirt Pizzo en JPlopez mee. Dus de voorsprong zal op een gegeven moment wel door aantal ploegen niet te hoog mogen oplopen. Hoop ik... want die drie mannen heb ik niet en heb nu 8 man bij eerste 12 en heb die mannen daartussen zeker niet nodig.

Ragnar Lolbroek

JPLopez, Pithie, Ganna mee. Hirt op het bankje. De verkeerde PP zit in de kopgroep. 

de Brabantse Wal

Ik heb zo een gevoel dat de klassementsmannen wel in de punten gaan vallen... ze laten Hirt echt niet teveel uitlopen en een groot gedeelte van deze groep gaat het niet overleven.

NOAD1912
oli4g
#3263
Toch 29% Pogi nog kopman vandaag

Waaronder ik, is dat een hele gekke gedachte? De pest met aanvallers is dat het voor minimaal 70% een gok is. Had APP, Ganna of Pithie kunnen gokken, maar als ik een risico analyse erop los laat dan is de kans net zo groot dat ze in de punten rijden als dat ze dat niet doen Dan schat ik de kans op Pogi bij de top 15 iets hoger in. Bij deze etappe ga ik liever voor meer zekerheid en trui/teampunten, moet mijn winst in de volgende etappes kunnen uitbreiden. De laatste 3-4 keer dat ik een aanvaller capte had ik ook achteraf op safe moeten spelen. Laatste keer was Bardet, werd 21ste, had ik net als de meerderheid Pogi moeten cappen. Volgend rit Bardet 2e weet je wel,

Alle respect en de terechte punten voor Scorito'anen die met lef hebben geselecteerd en straks beloond worden.

Overigens, beter Ganna of Pithie kunnen cappen, maar de koers duurt nog 100km en de groep is wel groter ik verwacht had.

Laatst gewijzigd
Ecko

Ganna, Pithie en captain Narvaez zijn voor mij present. Geen frustraties op de bank, dus het kan na de VPP-zege weer een leuke dag voor mijn ploegje worden. F*ck de dodelijk saaie teampunten. 

nasibal

Die APP heeft wel net iets teveel naar ploegmattie vendrame gekeken hoor. Heeft weer kansloos zitten slapen

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

@martijncr @ nasibal

Helemaal aan het eind van de laatste klim, links.   En tegen alle weersverwachtingen in schijnt het zonnetje heerlijk.

1 2 ... 131 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.