Scorito Giro 2024

1 2 ... 132 ... 160 161
nasibal

Ik ga er op letten! Ben benieuwd! 

nasibal

Laatst gewijzigd
dr klaas
NOAD1912
#3272
Waaronder ik, is dat een hele gekke gedachte? De pest met aanvallers is dat het voor minimaal 70% ee...

Pogi en klassementsvrienden gaan weer 10 tot 20e worden idd net als in de grindrit lijkt iig.  Heb zelf idd een gokje gedaan met vansevenant maar die lag te slapen toen die groep vertrok ? Ganna en Vendrame ook gezien voorin...  Pijn wordt verzacht door 3x UAE Oconner tibiri DFM.  Succes nog in de nacompetitie. 

Laatst gewijzigd
NOAD1912
dr klaas
#3278
Pogi en klassementsvrienden gaan weer 10 tot 20e worden idd net als in de grindrit lijkt iig. ...

Bedankt, dat gaan we met deze technische staf erg hard nodig hebben ;) 

Thomzie

Ik neem nooit meer Vendrame...

 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Thomzie
#3280
Ik neem nooit meer Vendrame...  

Hahaha herkenbaar dit, en toch, de volgende keer sta je gewoon weer te twijfelen. Ik had ook behoorlijk op hem gerekend vandaag!

wielerwieler

Volgende keer allemaal Hermans nemen , die valt precies aan wanneer je het verwacht.

Ted de la course

Had 4 man in de groep van 36, nu geen enkele meer bij de eerste 11. Kan hard van je weglopen. Dan maar Leemrijze voor de zege!

Wicked Wout

Mooi spandoek hoor. Viel goed op!

nasibal

Lekker doekie hoor! Kudo's! Ook mooi groot dat 'Nasibal!' :D

Wicked Wout

Ted de la course

Haha, top gedaan @Sean Chiappucci
Mooi huzarenstukje van Flip ook zeg!

BigMig

Prachtig spandoek!

Barrygoal
nasibal
#3274
Die APP heeft wel net iets teveel naar ploegmattie vendrame gekeken hoor. Heeft weer kansloos zitten...

Zo frustrerend inderdaad. Kopman voor vandaag...

Papa Bart

Papa Bart heeft een keer geluk, Flip gecapped! Wat een held is die gek toch met al zijn zenuwtrekjes. Wat een mooie en snoeiharde rit trouwens...

nasibal

Wel echt een etappe om een droge kut van te krijgen hoor. Ik heb zitten kijken naar 2 strijders en een hele hoop zeiknatte vegetarische tosti's. Mooie winnaar, dat wel. Gouden renner die flip!

HaagseHaas
Willempie94
#3281
Hahaha herkenbaar dit, en toch, de volgende keer sta je gewoon weer te twijfelen. Ik had ook behoorl...

Eerstvolgende zware bergrit waarin je hem niet opstelt zie je hem in de kopgroep.

HaagseHaas

Ik heb zitten twijfelen of Alaphillipe in mijn team wel zon goed idee was, maar blij dat ik het toch heb gedaan uiteindelijk.  Mooi voor Flipje ook gewoon, het is een strijder.

floda

Hmmm waarom weer erin getrapt om vluchter te cappen ipv pog. Levert uiteindelijk toch meeste op.... super spandoek trouwens!

Thomzie

Voor mij een dramatische Giro tot nu toe...

DennisdeMenniss
Wicked Wout
#3286

Hulde!

Behatzailea
floda
#3294
Hmmm waarom weer erin getrapt om vluchter te cappen ipv pog. Levert uiteindelijk toch meeste op.......

Ligt er natuurlijk aan welke vluchter je capt 😉. Die van mij harkte 100 punten binnen.

Sloddies

Vluchtetappes zijn niet mijn ding. Helaas Lopez cap ipv Pogacar. Gelukkig won Majka wel de sprint van het peleton :). 

NOAD1912

Die Jip is een mooi plaatje en ze is gek van wielrennen, maar er komt me een hoop onzin uit :D

Feld
NOAD1912
#3299
Die Jip is een mooi plaatje en ze is gek van wielrennen, maar er komt me een hoop onzin uit :D

Geeft niet...😉

1 2 ... 132 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.