Scorito Giro 2024

1 2 ... 133 ... 160 161
DennisdeMenniss

Just stick to the plan, flippie speciaal meegenomen voor rit 1, 6 en 12 met de hoop dat hij in rit 16/17 en heel misschien 19 nog wat kan doen. Etappe 1 viel tegen, 6 en 12 doet hij precies wat je hoopt dat hij doet als captain. Narvaez zou een betere pick geweest zijn maar had ik niet op de radar, degene die hem wel gekozen hebben, chapeau! Vendrame is wel een pain in the @$$, doet precies wat je verwacht wat hij niet moet doen πŸ˜‚ Toch met 2 nulpunters (Pithie/Vendrama) 197 puntjes 3,4% gestegen naar 97,3%. Met het uitvallen van Uijtebroeks en het hebben van Arensman/Tiberi verwacht ik nog wel iets te stijgen in de klassementsetappes. Sprintetappes moet ik wel wat inleveren aangezien Kooij en Vernon exit zijn en Vendrama/Poppel/Pithie toch wel tegenvallen(Milan/Molano/Andresen heeft iedereen). Het niet hebben van DFM & Groves in mijn selectie doet het meeste pijn. Morgen rustdag, inschakelen bij de laatste 10km om vervolgens Merlier te zien sprinten naar plek 1 maar door een afzwaaier naar links wordt gediskwalificeerd naar P135 en Milan zn 3e overwinning pakt :)

BigMig
HaagseHaas
#3292
Eerstvolgende zware bergrit waarin je hem niet opstelt zie je hem in de kopgroep.

Etappe 19 zal hij wel weer in de winnende vlucht zitten.

DennisdeMenniss
NOAD1912
#3299
Die Jip is een mooi plaatje en ze is gek van wielrennen, maar er komt me een hoop onzin uit :D

Ooh jah, en natuurlijk een stukje nabeschouwing mee pakken πŸ˜‚

Tristan0112

Ben ik hier de enige die ringelS aan het vervloeken is dat ie in de achtervolgende groep de hele tijd op kop rijd en zich dan laat uitzakken op 200 meter van de meet?

Edd1e

RingelS die 100 meter voor de finish laat lopen..

Daan Brakenhoff
Tristan0112
#3304
Ben ik hier de enige die ringelS aan het vervloeken is dat ie in de achtervolgende groep de hele tij...

Nee, zeker niet. 

Mooi spandoek trouwens!

floda

Ik dacht dat majka was die liet lopen (zat op telefoon te kijken), dus ik zat te vloeken totdat ik uitslag zag ;-))

Ton Pelo

Heerlijk dagje zeg. Zowel de koers als Scorito. Kwam vantevoren nog een interviewtje online met Hermans die aangaf de afgelopen dagen een beetje gekwakkeld te hebben. Toch maar gecapt. Na een kwartier zat ik al te vloeken dat hij achterin het peloton reed.

Ook genieten dat ß niet doorreed tot aan de streep. Anders waren de teampunten wel weer heel makkelijk verdiend.

NOAD1912
DennisdeMenniss
#3301
Just stick to the plan, flippie speciaal meegenomen voor rit 1, 6 en 12 met de hoop dat hij in rit 1...

"Het niet hebben van DFM & Groves in mijn selectie doet het meeste pijn."

Dito, toen ik gisteren door de top 50 van het klassement scrolde zag ik volgens mij in ieder team DFM zitten. De constante factor in de top met een pickrate van 37%. De grootste verschilmaker volgens mij.

Het erge is.. hij heeft altijd in mijn team gestaan. Altijd, totdat ik op de laatste dag nog de voorbeschouwing scorito podcast meepakte en 1 van de sprekers DFM helemaal afserveerde. "Die komt nooit meer mijn team in". Een beetje ook door tijdsdruk liet ik me hierdoor verleiden dat budget te herinvesteren zonder eigen onderzoek.Derhalve mijn eigen grote fout. 

Maar kan zomaar verschil tussen duimpje en goud worden op het eind 

oborobo

Welk spandoek?

DennisdeMenniss
oborobo
#3310
Welk spandoek?

Zie vorige paginaπŸ˜…

ZK
Wicked Wout
#3286

Heel vet gedaan zeg, tof spandoek, viel goed op! Ik neem aan dat ze deze printscreen morgen ook in de scorito liveblog laten zien, ik heb Scorito getipt! πŸ˜‰

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
NOAD1912
#3309
"Het niet hebben van DFM & Groves in mijn selectie doet het meeste pijn." Dito, toen ik gistere...

Heb je in de laatste podcast gehoord waar die mannen zelf staan? Meer zeg ik niet πŸ˜‚

Wicked Wout
ZK
#3312
Heel vet gedaan zeg, tof spandoek, viel goed op! Ik neem aan dat ze deze printscreen morgen ook in d...

Alle eer voor Chiappucci he. Ik ben alleen de mafketel die met z'n telefooncamera voor de tv gaat zitten πŸ˜‚

Pim Todcock

Kan FRANCE 2024 naar voren getrokken worden aub? Ik wil niet 4 weken wachten om deze bedroevende Giro te vergeten.

Last-minute toch Alaphilippe eruit voor Loetsjenko omdat ik na de uitlatingen van Patlef toch geen vertrouwen had en Loet nr1 kreeg en ook hoog stond voor E1.

Net als zoveel APP als kopman. Mauri, Ganna en Pithie erbij bij de achtervolgers.

Rubio en Storer die voor een top20 notering gaan ipv Scoritopunten.

Plapp haalt wit en geeft het meteen weer weg.

Caruso voor een half miljoen meer dan DFM en veel minder punten. Ook de oude Thomas blijkt het nog prima te kunnen. De eindafrekening kost me punten ten opzichte van het gemiddelde.

De dure Merlier kost me punten door hem te cappen met straf. Anders had ik Milan gekozen.

Dat was even mijn klaaglijstje. Hopelijk leer ik eindelijk van mijn fouten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Maar 80 punten gehaald ge,sjt van 43.5 naar 39.9

Sean Chiappucci

Net thuis,   100 punt, maar dat was vandaag bijzaak. Dat spandoek was voor jullie allemaal uiteraard !  Stond verdorie wel veel wind, zo'n doek hou je niet zomaar omhoog na 4 liter bier op de lege maag. Echt onvoorstelbaar hoe ze zich allemaal op zo'n kort stuk helemaal kapot rijden.

Viva il giro ! En bedankt voor jullie reacties.

ZK

Kevin, morgen stijg je weer flink wat % in de sprintetappe! πŸ™‚

ZK
Sean Chiappucci
#3317
Net thuis,   100 punt, maar dat was vandaag bijzaak. Dat spandoek was voor jullie allemaal...

Held! Morgen nagenieten met de vermelding in het liveblog, dik verdiend! πŸ™‚

kevinraar
ZK
#3318
Kevin, morgen stijg je weer flink wat % in de sprintetappe! πŸ™‚

Denk het niet hrb maar 5 sprinters 

Merlier

Molano

Van poppel 

Dekker

Vendrame

Opgevuld met

Pogacar

Bjerg

Lopez

O connor 

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
kevinraar
#3316
Maar 80 punten gehaald ge,sjt van 43.5 naar 39.9

Dat is nog steeds beter dan mijn 19% in de Vuelta vorig jaar. Kop op!

Sean Chiappucci
ZK
#3319
Held! Morgen nagenieten met de vermelding in het liveblog, dik verdiend! πŸ™‚

Thanks.   Waar dan ? Heb er niets van mee gekregen.     Kreeg wel allemaal moeilijke vragen zo van "wie is scorito"?   

ZK
Sean Chiappucci
#3317
Net thuis,   100 punt, maar dat was vandaag bijzaak. Dat spandoek was voor jullie allemaal...

@Sean Chiappucci ik heb je een prive bericht gestuurd voor meer informatie voor in het liveblog van de etappe van morgen! https://www.wielerflits.nl/dm/inbox/

Laatst gewijzigd
ZK
kevinraar
#3320
Denk het niet hrb maar 5 sprinters  Merlier Molano Van poppel  Dekker Vendrame Opgev...

Dat wordt een Bjerg punten, heb vertrouwen!

martijncr
Sean Chiappucci
#3275
@martijncr @ nasibal Helemaal aan het eind van de laatste klim, links.   En tegen alle we...

Heb speciaal terug zitten zoeken en kijken, super nice! Wat een gave plek ook om te staan! 

1 2 ... 133 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.