Just stick to the plan, flippie speciaal meegenomen voor rit 1, 6 en 12 met de hoop dat hij in rit 16/17 en heel misschien 19 nog wat kan doen. Etappe 1 viel tegen, 6 en 12 doet hij precies wat je hoopt dat hij doet als captain. Narvaez zou een betere pick geweest zijn maar had ik niet op de radar, degene die hem wel gekozen hebben, chapeau! Vendrame is wel een pain in the @$$, doet precies wat je verwacht wat hij niet moet doen 😂 Toch met 2 nulpunters (Pithie/Vendrama) 197 puntjes 3,4% gestegen naar 97,3%. Met het uitvallen van Uijtebroeks en het hebben van Arensman/Tiberi verwacht ik nog wel iets te stijgen in de klassementsetappes. Sprintetappes moet ik wel wat inleveren aangezien Kooij en Vernon exit zijn en Vendrama/Poppel/Pithie toch wel tegenvallen(Milan/Molano/Andresen heeft iedereen). Het niet hebben van DFM & Groves in mijn selectie doet het meeste pijn. Morgen rustdag, inschakelen bij de laatste 10km om vervolgens Merlier te zien sprinten naar plek 1 maar door een afzwaaier naar links wordt gediskwalificeerd naar P135 en Milan zn 3e overwinning pakt :)
Heerlijk dagje zeg. Zowel de koers als Scorito. Kwam vantevoren nog een interviewtje online met Hermans die aangaf de afgelopen dagen een beetje gekwakkeld te hebben. Toch maar gecapt. Na een kwartier zat ik al te vloeken dat hij achterin het peloton reed.
Ook genieten dat ß niet doorreed tot aan de streep. Anders waren de teampunten wel weer heel makkelijk verdiend.
"Het niet hebben van DFM & Groves in mijn selectie doet het meeste pijn."
Dito, toen ik gisteren door de top 50 van het klassement scrolde zag ik volgens mij in ieder team DFM zitten. De constante factor in de top met een pickrate van 37%. De grootste verschilmaker volgens mij.
Het erge is.. hij heeft altijd in mijn team gestaan. Altijd, totdat ik op de laatste dag nog de voorbeschouwing scorito podcast meepakte en 1 van de sprekers DFM helemaal afserveerde. "Die komt nooit meer mijn team in". Een beetje ook door tijdsdruk liet ik me hierdoor verleiden dat budget te herinvesteren zonder eigen onderzoek.Derhalve mijn eigen grote fout.
Maar kan zomaar verschil tussen duimpje en goud worden op het eind
Kan FRANCE 2024 naar voren getrokken worden aub? Ik wil niet 4 weken wachten om deze bedroevende Giro te vergeten.
Last-minute toch Alaphilippe eruit voor Loetsjenko omdat ik na de uitlatingen van Patlef toch geen vertrouwen had en Loet nr1 kreeg en ook hoog stond voor E1.
Net als zoveel APP als kopman. Mauri, Ganna en Pithie erbij bij de achtervolgers.
Rubio en Storer die voor een top20 notering gaan ipv Scoritopunten.
Plapp haalt wit en geeft het meteen weer weg.
Caruso voor een half miljoen meer dan DFM en veel minder punten. Ook de oude Thomas blijkt het nog prima te kunnen. De eindafrekening kost me punten ten opzichte van het gemiddelde.
De dure Merlier kost me punten door hem te cappen met straf. Anders had ik Milan gekozen.
Dat was even mijn klaaglijstje. Hopelijk leer ik eindelijk van mijn fouten.
Net thuis, 100 punt, maar dat was vandaag bijzaak. Dat spandoek was voor jullie allemaal uiteraard ! Stond verdorie wel veel wind, zo'n doek hou je niet zomaar omhoog na 4 liter bier op de lege maag. Echt onvoorstelbaar hoe ze zich allemaal op zo'n kort stuk helemaal kapot rijden.
Viva il giro ! En bedankt voor jullie reacties.
@Sean Chiappucci ik heb je een prive bericht gestuurd voor meer informatie voor in het liveblog van de etappe van morgen! https://www.wielerflits.nl/dm/inbox/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.