Scorito Giro 2024

1 2 ... 136 ... 160 161
Reus
Scratzz
Ligt er een belangrijke klassementsrijder af die we gemist hebben? Ik begrijp niet zo goed waarom In...

Beetje PDM van vroeger. Gingen midden in een etappe 40km TTT oefenen en reden de hele boel aan gort..

Ted de la course

@Nijmos O'Connor is in dit geval slechts een voorbeeld. Ik heb het interview met hem voor de Giro ook gelezen. En dat deed me veel denken aan de situatie voor de tour 2023 toen hij ook zei er klaar voor te zijn. Vandaar niet gekozen. Juist omdat hij zo vaak iets tegen komt. In die tour reed hij al slecht voordat hij ziek werd trouwens meen ik me te herinneren.

Het is niet persé verrassend dat hij het nu wel goed doet. Maar het had net zo goed de andere kant op kunnen vallen. Zoals dat ook geldt voor een DFM, Bardet, Tiberi en Uijtdebroeks. Dat bedoel ik met educated guess. Vooral in deze ronde zitten achter Pogajar en vervolgens (in veel mindere mate) Thomas een aantal renners waarbij er dingen voor en tegen zijn en je net het geluk moet hebben de juiste te kiezen. Zelf heb ik bijvoorbeed Tiberi die zonder lekke banden in etappe 2 zelfs 2e had gestaan en goed scoort. Maar dat was ook gewoon een gok want die jongen heeft nog nooit laten zien een koers van 3 weken goed aan te kunnen. Je kunt nu gemakkelijk beredeneren waarom je een renner had moeten kiezen (zoals DFM wel en Uijtdebroeks niet bv.) maar ik denk dat je bij deze keuzes ook gewoon een gezonde dosis geluk nodig hebt. 


Ohjaikdoeooknogmee

Poeh, die Aniolkowski rijdt ook een berg punten bij elkaar...

nasibal

Wel ironisch dat Merlier het weet te verneuken in exact de 2 ritten waar je hem vooraf sowieso wél verwacht.

Ik gun hem momenteel fellatio van een epileptischalligator jong. 

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Lang getwijfeld tussen het nemen van Lipowitz of Aniollastige naam. Laten we Lipo pakken want die kan in de bergen en vluchtetappes punten pakken. #spijt

DennisdeMenniss
nasibal
Wel ironisch dat Merlier het weet te verneuken in exact de 2 ritten waar je hem vooraf sowieso w&eac...

Gelukkig heb je genoeg topsprinters meegenomen zoals Aniollastige naam, Hofstetter en Lonardi 🙈

nasibal
DennisdeMenniss
Gelukkig heb je genoeg topsprinters meegenomen zoals Aniollastige naam, Hofstetter en Lonardi 🙈

Haha ik applaudiseer alle teams die precies die 3 er uit hebben weten te pikken voor de Giro. Maar gegeven de pickrates zullen dat er héél weinig zijn 😉

 

De Tourminator

Aniolkowski had ik in het klassieker spel. Dat was daarna een zwarte lijst geval. Mede doordat ik nu genoeg sprinters had hem niet genomen. Maar die is met zijn uitslagen wel een mooie opvuller gebleken. Van Poppel echter weer er niet bij.

MrWest

Shit , hier maar 2 van de 3. Bijna applaus van nasibal;(

nasibal
MrWest
Shit , hier maar 2 van de 3. Bijna applaus van nasibal;(

Haha vooruit, half applausje! 

DennisdeMenniss

@nasibal, deze verdiend wel een applausje.. snap alleen niet waarom hij Hofstetter niet heeft ipv Zanoncello

DennisdeMenniss

nasibal
DennisdeMenniss
@nasibal, deze verdiend wel een applausje.. snap alleen niet waarom hij Hofstetter niet heeft ipv Za...

Heeft denk ik geen Kooij en geen Groves? 

Heeft vandaag een leuke dag, maar zal over alle sprintritten wat tegenvallen lijkt me. Ook veel mazzel met het uitvallen van kooij, als hij die idd niet heeft. 

DennisdeMenniss

Morgen altijd al 20 teampunten met Thomas/Arensman of Molano/Bjerg. Alleen nog de keuze Bardet of Flipje.. Verwacht niet dat Flipje volle bak zal rijden dus nemen we Bardet maar mee voor 2 zeker punten 😂

DennisdeMenniss
nasibal
Heeft denk ik geen Kooij en geen Groves?  Heeft vandaag een leuke dag, maar zal over alle spri...

Groves niet, Kooij wel, 9 sprinters. Leonlothar heet hij, 2931 punten, staat hij rond de 95% mee schat ik

nasibal
DennisdeMenniss
Groves niet, Kooij wel, 9 sprinters. Leonlothar heet hij, 2931 punten, staat hij rond de 95% mee sch...

Ah ja ik zie het. Hoop voor hem dat Rubio en Lopez zich rustig houden komende week, maar best net teampje :)

Turbo T

En de Caleb wordt nu zelfs al geklopt door AK's in een spurt... voor de mensen die er nog in geloofden zal het ook de laatste keer geweest zijn.

29jr, hij zou op zijn top moeten zijn..

HaagseHaas

Morgen ga ik wel aardig scoren met Pogi, Thomas, Arensman, Tiberi, Martinez, Sheffield, RingelS, Molano en Milan.  Twijfel alleen nog of ik Sheffield kopman zal maken ipv Pogi.

MrWest
HaagseHaas
Morgen ga ik wel aardig scoren met Pogi, Thomas, Arensman, Tiberi, Martinez, Sheffield, RingelS, Mol...

Nou hier hetzelfde team, dat kan niet fout;)

Kippie

De eindafrekening kan voor behoorlijk wat verschuivingen zorgen. Wie heeft daarmee ooit een aardverschuiving (omhoog of omlaag) meegemaakt?

Kippie
HaagseHaas
Morgen ga ik wel aardig scoren met Pogi, Thomas, Arensman, Tiberi, Martinez, Sheffield, RingelS, Mol...

Ik heb hetzelfde team maar dan met Ganna en Novak (UAE) ipv RingelS en Sheffield

Papa Bart

Tijdrit:

Ganna(c)

Thomas

Arendsman

Tiberi

Plapp

pogacar

Molano

milan

Bardet

Of het goed uitpakt of niet, veel bankpunten zullen er niet zijn..

kevinraar

124 punten gehaald weer gezakt van 39.9 naar 34.7

 

mij team voor morgen

pogacar

ganna

o connor

tiberi

arensman

lopez

molano

bjerg

 

nog 1 plekje over

rubio

storer

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Zoals verwacht iets gezakt met de sprintetappe van vandaag maar het viel nog mee. Minus 0.9% naar 96,4%. Morgen hopelijk wat stijgen met een prima selectie voor mijn gevoel.

Pogi (C)

Thomas

Arensman

Tiberi

O Connor

Bardet

Zana

Molano

Bjerg

DennisdeMenniss

Net nog eens zitten kijken naar de tijdrit uitslagen van Zana en Bardet op gelijkwaardige parcoursen. Daar schieten ook de tranen van in je ogen.. zou bijna Milan erin fietsen voor die 8 zeker punten aangezien ik beide niet in de top 15 zie eindigen..

1 2 ... 136 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.