Scorito Giro 2024

1 2 ... 138 ... 160 161
Ben Nihilisty

Die Aniolkowski joh, echt. Man sprintte verdomme in 't voorjaar geen deuk in het pakje (liet het voornamelijk aan sprintpiet), om hier in de Giro ineens een waar pareltje voor 500k te worden. Wat denkt die gast wel niet, joh?

Niballie
Ben Nihilisty
#3426
Die Aniolkowski joh, echt. Man sprintte verdomme in 't voorjaar geen deuk in het pakje (liet het voo...

Je moest toch wel een beetje door de PCS uitslagen heen kijken. Met Fretin, Coquard, Allegaert en Zingle is het hij niet de enige snelle man in de ploeg. Maar als het dan voor hem was, was hij stiekem best wel goed.

Elektrische fiets

Woensdag: 311 punten gehaald Milan (c) goede keuze geweest ipv Merlier. Helaas maar terecht de terugzetting van Merlier anders was mijn scoren nog beter geweest. Vooral jammer voor mijn subpoule.

Donderdag: Geen vluchters die in de punten rijden bij mij. Het was sprokkelen geblazen. Ganna en Tratnik met 0 punten, vervangen voor Merlier en Lopez was beter geweest maarja... achteraf is mooi wonen zeggen ze dan. 137 punten.

Vrijdag: Weer sprinten! Met Milan (c), Merlier, Bauhaus, Molano, Pithie, Lonardi, Andresen, v Poppel prima sprinters ploeg nog met aanvulling van Pogi. Helaas 15e plek voor Merlier.. Hoop nog wel wat meer van hem komende sprint etappes vooral omdat ik de enige ben in mijn subpoule die Merlier heeft. 299 punten. 93,2 Procent nu.

 

Voor morgen: Ganna (c), Thomas, Arensman, Pogacar, Majka, Molano, Tiberi, Tratnik en Milan. 

 

Aanklampen

Dacht dat Van Poppel op 2,6m in een bocht naar rechts achter een paar remmende renners zat en zo veel te ver kwam en momentum verloren en vervolgens liet lopen 

Aanklampen

Bauhaus uit Giro gehaald.. gelukkig heb ik hem niet 

NielsH97

Lekker man Bauhaus.. het zit ook niet mee.

Valvuillerdemoz

Bah Rein! Die Phil, daar kun je ook niet op Bauen!

Ben Nihilisty
Niballie
#3427
Je moest toch wel een beetje door de PCS uitslagen heen kijken. Met Fretin, Coquard, Allegaert en Zi...

Heb je helemaal gelijk in hoor, maar had 'm zelf voor het klassiekerspel gekozen en dan heb je de ronde daarna niet al te veel vertrouwen in de man. Bovendien ging ik er vanuit dat jouw lijstje aangevuld zou gaan worden met Oldani voor deze Giro, maar dat liep even anders. 

floda

Was al blij met upgrade van Bauhaus naar Groves die ik paar dagen voor start spel had gedaan maar nu helemaal. Ben wel benieuwd of de semitoppers (storer hirt fortunate ect) zich vandaag helemaal leeg gaan rijden of toch een beetje sparen om morgen pogen te gaan ontsnappen 

DaLuca23

Gisteren spreekt Bauhaus met bewondering over de trein van Milan en vandaag uit koers gehaald worden door Bahrain omdat ze geen sprintkansen meer zien in de laatste week.

Toch bijzonder aangezien er, op papier, nog 2 vlakke etappes aankomen.

 

dr klaas
valowitz
#3401
Weet iemand wat er gebeurt is met van Poppel vandaag? Werd 127ste op 1min44 😮🤔🙄

Waarschijnlijk had hij als leadout meer punten gehaald als nu

ditisdavid

'Ik zie geen sprintkansen meer' met nog twee biljartvlakke etappes voor de boeg... Phil, welkom op de zwarte lijst.

Ragnar Lolbroek

Zou Phil gewoon naar de Tour moeten. Geen sprintkansen meer klinkt wel gewoon als lulkoek. 

Imbatido

Bauhaus rijdt misschien ook de Tour dus niet heel onlogisch dat hij nu afstapt.

Masterw

Ik zie arensman nog wel voor pogi finishen

DennisdeMenniss
Aanklampen
#3430
Bauhaus uit Giro gehaald.. gelukkig heb ik hem niet 

Wellicht dat Vendrama toch nog een keer in de top 20 gaat sprinten dan...

SitoStick

Mijn renners voor vandaag:

Pogacar (C)

Thomas

O'Connor

Bardet

Tiberi

Lopez

Milan

Molano

Majka

Bank: Storer, Pithie, Vendrame, van Poppel, Andresen en Vansevenant

Out: Bauhaus, Lutsenko, Kooij, Kanter, Lipowitz

ZK
NielsH97
#3431
Lekker man Bauhaus.. het zit ook niet mee.

Dat Bauhaus vervroegd zou uitstappen, dat is niet bepaald een verrassing. Hij staat op de planning voor de Tour, dan stappen de sprinters vaak eerder uit. Zeker als de bergetappes voornamelijk in de derde week liggen, zoals nu het geval is. Daarom was Bauhaus selecteren bij mij een no-go.

Thomzie
Masterw
#3440
Ik zie arensman nog wel voor pogi finishen

Haha, ik ben niet de enige dus! ;)

Turbo T

Bauhaus.., team orders of iets anders... pff waar is de tijd dat mensen afwerkten waar ze aan begonnen ook al was het moeilijk.

Als ik het zelf teruglees klinkt het nogal ouderwets he :)

Ecko
Turbo T
#3445
Bauhaus.., team orders of iets anders... pff waar is de tijd dat mensen afwerkten waar ze aan begonn...

Geeft niet. Boomers mogen er ook zijn.

Daan Brakenhoff

Sheffield... 

Aanklampen
Daan Brakenhoff
#3447
Sheffield... 

K.t ja, neemt dus veel risico, valt veel in ITT

KV

Wou eens speciaal doen en Sheffield cappen. Zucht...

floda

Sheffield wel k inderdaad wordt anders gewoon 3e of misschien zelfs wel 2e. Had het voor de giro zo goed bedacht. Sheffield 2x3e ganna 1 x winnen en 1x 2e en dan pakt Sheffield net zoveel punten als ganna voor de helft van geld. Helaas

1 2 ... 138 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.