Je moest toch wel een beetje door de PCS uitslagen heen kijken. Met Fretin, Coquard, Allegaert en Zingle is het hij niet de enige snelle man in de ploeg. Maar als het dan voor hem was, was hij stiekem best wel goed.
Woensdag: 311 punten gehaald Milan (c) goede keuze geweest ipv Merlier. Helaas maar terecht de terugzetting van Merlier anders was mijn scoren nog beter geweest. Vooral jammer voor mijn subpoule.
Donderdag: Geen vluchters die in de punten rijden bij mij. Het was sprokkelen geblazen. Ganna en Tratnik met 0 punten, vervangen voor Merlier en Lopez was beter geweest maarja... achteraf is mooi wonen zeggen ze dan. 137 punten.
Vrijdag: Weer sprinten! Met Milan (c), Merlier, Bauhaus, Molano, Pithie, Lonardi, Andresen, v Poppel prima sprinters ploeg nog met aanvulling van Pogi. Helaas 15e plek voor Merlier.. Hoop nog wel wat meer van hem komende sprint etappes vooral omdat ik de enige ben in mijn subpoule die Merlier heeft. 299 punten. 93,2 Procent nu.
Voor morgen: Ganna (c), Thomas, Arensman, Pogacar, Majka, Molano, Tiberi, Tratnik en Milan.
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar had 'm zelf voor het klassiekerspel gekozen en dan heb je de ronde daarna niet al te veel vertrouwen in de man. Bovendien ging ik er vanuit dat jouw lijstje aangevuld zou gaan worden met Oldani voor deze Giro, maar dat liep even anders.
Dat Bauhaus vervroegd zou uitstappen, dat is niet bepaald een verrassing. Hij staat op de planning voor de Tour, dan stappen de sprinters vaak eerder uit. Zeker als de bergetappes voornamelijk in de derde week liggen, zoals nu het geval is. Daarom was Bauhaus selecteren bij mij een no-go.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.