Scorito Giro 2024

1 2 ... 139 ... 160 161
Aanklampen

Mega ruk Magnus, wordt je gewoon 3 en 40 punten, nu 12.. zo onnodig 

KV
Aanklampen
Mega ruk Magnus, wordt je gewoon 3 en 40 punten, nu 12.. zo onnodig 

52 punten door het gootje tov Pogi cap

Kippie

98,9% naar 99,5%, we staan weer op het gouden bekertje.. nu afwachten wat de bergen gaan doen. Team voor morgen:

Pogi (c)

Thomas

Arensman

Tiberi 

DFM

Bardet

Hirt

Novak (teampunten)

Molano (teampunten)

Bankje: Zana, Mauri, Narvaez en de sprinters

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
KV
52 punten door het gootje tov Pogi cap

26, maar goed, zuur. Hier ook als Cap

floda

Gezakt naar 89,9 (maar 2 plekken stond precies op de grens). Zoals van tevoren verwacht was deze week een moeilijke voor mijn team, maar goed weten te handhaven. Nog 8 van de eerste 12 mannen in mijn team. Nu maar hopen dat o Connor en DFM er beetje doorheen gaan zakken vanaf nu. Maar vooral o Connor doet het echt beter dan ik dacht. 

KV
Daan Brakenhoff
26, maar goed, zuur. Hier ook als Cap

Lol. Je hebt gelijk. Stom van mij. Voelt dan toch al wat beter :-D

jenzrscl

Heerlijke dag met 384 punten, had top 6 , 99% hopen dat geluk blijft mee zitten op naar gouden beker

HaagseHaas

Gelukkig uiteindelijk toch Pogi gecapt ipv Sheffield.  338 puntjes en iets gestegen naar 98,4.

DennisdeMenniss
Edd1e
Met dit team ga je eerder zakken dan stijgen..

Gestegen met bijna een volle 1% naar 97,3% en jij? 😝

Flowtosti

Had die O'Connor maar wat extra's dat hem het kiezen waard maakte.....

DennisdeMenniss
ZK
Dennis de Mennis! Het is aai over de bol tijd!  Bjerg heb ik niet, Ganna ook niet, toch ben ik...

Even een shout out naar @ZK, die weet gewoon mijn puntenaantal te raden.. 347 punten deze ronde. Dan heb je er pas echt verstand van! Tot hoever ben je zelf gekomen vanacht? 😂

Laatst gewijzigd
kevinraar

334 punten gehaald eindelijk weer is gestegen van 34.7 naar 40.2

Laatst gewijzigd
Sjasfriet

Steady rond de 90% aan het draaien met nu weer een upje tot bijna 91% na de tijdrit vandaag. Jammer van Sheffield anders was t nog mooier geweest voor mn 3 ineosmannen.

Morgen t laatste plekje voor de 8 pntn van Milan of toch maar app? Of piganzoli eens in het vuur gooien? Momenteel toch de voorkeur voor onze Lidl-Trek hulk, gezien het volgens mij toch naar de klassementsmannen zal gaan en bovengenoemde geen top 17 zullen halen ... 

Laatst gewijzigd
ZK
DennisdeMenniss
Even een shout out naar @ZK, die weet gewoon mijn puntenaantal te raden.. 347 punten deze ronde. Dan...

Ben in bed weer begonnen te tellen bij 347 en toen gelijk als een blok in slaap gevallen. Congrats met de mooie score! 🙏

KV
Flowtosti
Had die O'Connor maar wat extra's dat hem het kiezen waard maakte.....

Bennie mooi op weg naar de 300 puntjes.

Maar eerst morgen overleven ;-)

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

o connor

tibiri

arensman

rubio

storer

bjerg

molano

nog 1 plek gaat tussen lopez en v. paret paintre

dr klaas

En zo plapp je hem weerboven de 90%     @Kevin heb zelf DFM ipv storer verder hetzelfde 10tal.  Laat molano banken, morgen pogi uit de bergtrui hoop ik.  

Gladiool

Jammer van Sheffield, maar toch met 404pt weer de 99% in. Tot nu toe naar één echte fout gemaakt.

Morgen lekker aan de wandel met

Pogi

Thomas

DFM

O'Connor

Tiberi

Arensman

Storer

Molano

En nog een laatste plekje voor JPL, Milan of Piganzoli. Beetje lood om oud ijzer denk ik.

DennisdeMenniss

Hier de twijfel tussen Bardet/Zana en Storer. Moet er 2 meenemen, neig naar Bardet en Storer, die verwacht ik klimmend beter dan Zana. Hetgeen Zana klimmend liet zien was niet beter dan die 2. Aan de andere kant wel 3 gratis punten voor het jongerenklassement.. Wat zouden jullie doen?

RVB112

Zana of lopez?

Hay
DennisdeMenniss
Hier de twijfel tussen Bardet/Zana en Storer. Moet er 2 meenemen, neig naar Bardet en Storer, die ve...

Bardet en Storer

roelfietstalseengek
Sjasfriet
Steady rond de 90% aan het draaien met nu weer een upje tot bijna 91% na de tijdrit vandaag. Jammer...

Wij hadden toch 19 dezelfde renners? Ik sta op 72%.. vandaag ook helaas Sheffield als captain.

Ecko
Kippie
98,9% naar 99,5%, we staan weer op het gouden bekertje.. nu afwachten wat de bergen gaan doen. Team...

F*ck die saaie teampunten, toon 's ballen en neem Zana ipv Novak.

Sjasfriet
roelfietstalseengek
Wij hadden toch 19 dezelfde renners? Ik sta op 72%.. vandaag ook helaas Sheffield als captain.

Dat kan, maar ik heb de laatste dagen na het posten van mn team nog veel omgegooid, dus zou t dat kunnen zijn? (Of opstellings -en kopmankeuzes? Heb bvb pogi als cap genomen vandaag)

Pogi - Thomas - arensman - oconnor - Tiberi - Bardet - storer - Aurélien pp - piganzoli - lipowitz

Milan - Kooij - Bauhaus - molano - vanpoppel - andresen - pithie 

Vendrame - vansevenant - sheffield

Laatst gewijzigd
floda

Morgen 10 kandidaten voor dagplekje, pog, thomas, tiberi, majka en arensman zeker, dus voor overige 4 plekken keus tussen storer, fortunato, bardet, rubio en molano. Twijfel nogal

1 2 ... 139 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.