Gezakt naar 89,9 (maar 2 plekken stond precies op de grens). Zoals van tevoren verwacht was deze week een moeilijke voor mijn team, maar goed weten te handhaven. Nog 8 van de eerste 12 mannen in mijn team. Nu maar hopen dat o Connor en DFM er beetje doorheen gaan zakken vanaf nu. Maar vooral o Connor doet het echt beter dan ik dacht.
Even een shout out naar @ZK, die weet gewoon mijn puntenaantal te raden.. 347 punten deze ronde. Dan heb je er pas echt verstand van! Tot hoever ben je zelf gekomen vanacht? 😂
Steady rond de 90% aan het draaien met nu weer een upje tot bijna 91% na de tijdrit vandaag. Jammer van Sheffield anders was t nog mooier geweest voor mn 3 ineosmannen.
Morgen t laatste plekje voor de 8 pntn van Milan of toch maar app? Of piganzoli eens in het vuur gooien? Momenteel toch de voorkeur voor onze Lidl-Trek hulk, gezien het volgens mij toch naar de klassementsmannen zal gaan en bovengenoemde geen top 17 zullen halen ...
Hier de twijfel tussen Bardet/Zana en Storer. Moet er 2 meenemen, neig naar Bardet en Storer, die verwacht ik klimmend beter dan Zana. Hetgeen Zana klimmend liet zien was niet beter dan die 2. Aan de andere kant wel 3 gratis punten voor het jongerenklassement.. Wat zouden jullie doen?
Dat kan, maar ik heb de laatste dagen na het posten van mn team nog veel omgegooid, dus zou t dat kunnen zijn? (Of opstellings -en kopmankeuzes? Heb bvb pogi als cap genomen vandaag)
Pogi - Thomas - arensman - oconnor - Tiberi - Bardet - storer - Aurélien pp - piganzoli - lipowitz
Milan - Kooij - Bauhaus - molano - vanpoppel - andresen - pithie
Vendrame - vansevenant - sheffield
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.