Scorito Giro 2024

1 2 ... 143 ... 160 161
SitoStick

Voor morgen:

Pogi

Storer (C)

Bardet

Thomas

Tiberi

Lopez

Milan

Molano

Majka

Bank: O'Connor, Pithie, Vendrame, van Poppel, Andresen en Vansevenant.

Lastige deze ronde... iemand op en aanvullingen?

Laatst gewijzigd
De Coltrui
SitoStick
Voor morgen: Pogi Storer (C) Bardet Thomas Tiberi Lopez Milan Molano Majka Bank: O'Connor,...

Milan zeker 8 punten en O'Coonor zeker 4. Als hij 18e of hoger finisht al meer punten dan Milan. Kans lijk mij groot.

floda

Zou majka morgen meemogen met vluchters? 

LinksafBijDeMolen
floda

Geen idee, maar ook als hij dat niet mag stel ik hem op.

Thomberg
floda

Morgen is typisch een etappe op Majka op de bank te zetten. Het lijkt alsof hij niet helemaal mindful met Scorito bezig is. Nu al een paar keer net voor de finish een paar plekken verloren

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

bjerg

molano

o connor

arensman

tibiri

rubio

storer kopman

v. paret paintre

bank lopez ganna merlier dekker van poppel vendrame

Voorwiel

Ik zie hier langskomen dat overwogen wordt om Sheffield op te stellen morgen. Waar is dat op gebaseerd? 

Behatzailea

Morgen APP, Flip, Pellizzari? Of gewoon Pogi, DFM, Tiberi, Arensman, Bardet, Rubio, Storer, Caruso & Molano? Caruso zou ik nog wel kunnen wisselen voor 1 van de eerste drie. Rubio misschien ook wel. Zelf verwacht ik het minst van APP (bij O'Connor blijven wellicht).

Kippie

Laatste twee plekjes keuze uit Zana, Narvaez, Hirt, Tiberi, Ganna en Vansevenant.

Voor nu Hirt en Tiberi erin geklikt. Hirt staat relatief ver en zou de meeste ruimte moeten krijgen van een INEOS/BORA/UAE voor een vlucht. Tiberi pakt 8 vaste punten mits Arensman (of anderen) geen tijd op hem pakt.. andere ideeen?

Bertsu

Ik ken iemand die na een bijna perfect verlopen Giro op 99.9% stond en gisteren vergeten was een opstelling te maken.... Nu gezakt naar 99.1%.

(het was ik)

DennisdeMenniss
Keshi

Hier vaak het advies gelezen de juiste PP te nemen. Heb ik toch nog de verkeerde gekozen .......

martijncr

Wie zijn goede klimmers in slechte/barre weeromstandigheden? 

Matisse du Point
Nijmos
En ook de truipunten zijn nog hartstikke onzeker. Valt merlier nog uit? Wint arensman of tiberi wit?...

Volledig mee eens, we moeten gewoon nog even doorbikkelen. 

HaagseHaas
Voorwiel
Ik zie hier langskomen dat overwogen wordt om Sheffield op te stellen morgen. Waar is dat op gebasee...

Het 100km lange stuk in het midden waarin hardrijders die ook wel een bergje opkomen afstand kunnen nemen. Een beetje een longshot, maar het kan. Die Deen van Feltet noemt hem ook, al noemt die altijd 100 namen natuurlijk. Het gaat geen standaard klimmers kopgroep worden denk ik.   De Storers etc komen wel als eerste de eerste berg op, maar als daarachter nog een groepje met mensen als Alaphillipe, Sheffield, Vendrame etc zit komen krijg je wel een hergroepering in het dal van waaruit ook weer ontsnappingen gaan komen voor het klimmen weer begint.  Goede kans dat we geen klassementsrenners bij de eerste 20 krijgen morgen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Koud en nat weer is in principe in het nadeel van de pocketklimmers. Zijn natuurlijk wel uitzonderingen, bijvoorbeeld van Quintana kan ik me een aantal hele goede prestaties herinneren in kouder weer dan we morgen gaan krijgen.

Kanttekening is wel dat de aankomst bijna 1000 meter lager ligt dan de hoogste pas, dus 3 graden bovenop de Umbrail betekent geen 3 graden op de Monte Pana.

floda

morgen goed opletten wat er gaat gebeuren, met beetje geluk/pech wordt het een etappe van 50 km alleen de laatste berg op. Dan moet pog weer als captain ipv vluchter

jenzrscl

De vluchters gaan wss wel wat meer risicos nemen dan de klassementsmannen

Thomberg
martijncr

Niet Juanpe in ieder geval 

ditisdavid
Thomberg
Niet Juanpe in ieder geval 

Volgens mij was het in de Ronde van de Alpen, en dan met name bij de rit die hij won, koud en nat?

HaagseHaas
martijncr

Erik Breukink en Andy Hampsten.

Papa Bart
HaagseHaas
Erik Breukink en Andy Hampsten.

Episch destijds!

NielsH97

Molano (14 punten) of Plapp?

martijncr
ditisdavid
Volgens mij was het in de Ronde van de Alpen, en dan met name bij de rit die hij won, koud en nat?

Kijk! Door jouw hulp durf ik 'm ook echt te cappen voor vandaag! 

https://www.eurosport.nl/wielrennen/tour-of-the-alps-juan-pedro-lopez-wint-derde-etappe-en-neemt-ook-leiderstrui-over-van-tobias-foss_vid2119722/video.shtml

Voorwiel
NOAD1912
Opmerkelijke statistiek.. de top 10 t/m 19 van het klassement bestaat uit 8 (!) 500K renners en 2 va...

Toch zijn renners diemvoor die plekken rijden vaak qua puntenaantal niet aantrekkelijk. Pas als ze teampunten of zelf ook etappes winnen worden ze dat.

1 2 ... 143 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.