Scorito Giro 2024

1 2 ... 144 ... 160 161
Nijmos
martijncr
#3574
Kijk! Door jouw hulp durf ik 'm ook echt te cappen voor vandaag!  https://www.eurosport.nl/wie...

Dat is dapper. Lopez fietst achteruit deze giro.

Ragnar Lolbroek

Teamopstelling:

Storer(c)

VPP 

Hirt

Bardet

Lopez 

Pogacar

Thomas

Arensman 

O Connor 

Tiberi op het bankje. Nu Pogy 7 minuten voorsprong heeft, gaat hij zich koest houden, verwacht ik. Dat geeft kansen aan eventuele vluchters. Tiberi staat niet ver genoeg en gaf ook geen beste indruk. Lopez was ook niet geweldig, maar heeft wel nog teampunten. Vandaar de keuze om Tiberi een keer te banken. Molano blijft ook op de bank zolang ik 10 instelbare klimmers heb.

 

ProScoritoManager
Ragnar Lolbroek
#3577
Teamopstelling: Storer(c) VPP  Hirt Bardet Lopez  Pogacar Thomas Arensman  O...

Ben wel benieuwd naar je redenatie om dan uitgerekend Tiberi (8 punten) te banken ipv Arensman/Oconnor (4 punten)? Of verwacht je dat Tiberi de witte trui kwijt gaat raken?

Ragnar Lolbroek
ProScoritoManager
#3578
Ben wel benieuwd naar je redenatie om dan uitgerekend Tiberi (8 punten) te banken ipv Arensman/Oconn...

Arensman zijn achterstand is niet meer zo groot. Ik acht die kans niet onbestaande ja. Ik heb 10 kandidaten voor 9 plekjes( 11 met Molano erbij). Er gaat dus iemand de bank op moeten die punten zou kunnen scoren. Nu is het een keer Tiberi.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Hoe zit het met magnus?

Behatzailea

Van Poppel was vooraf een logische pick. Helaas is 't 'm niet geworden en gaat 't 'm ook niet meer worden. Gelukkig genoeg truipunten om de laatste twee sprintritten op te kunnen vullen.

floda

En van poppel eruit.... nu nog 5 sprinters over. Wordt wel dun zo die 2 etappes...

martijncr
Nijmos
#3576
Dat is dapper. Lopez fietst achteruit deze giro.

Dankje haha. Risico: absoluut. Hij rijdt vrij bleu maar aanvallend. Als ie in groep van vluchters erbij zit, hoop ik dat ie vooruit blijft. Storer zit te dicht in klassement voor mannen als Bardet/Zana/Hirt om 'm te laten rijden is mijn redenatie. Heb Pellizari ook maar die gok vind ik nog groter als captain. En ik wil met 75% nog proberen te springen in de ranking 😅

ProScoritoManager

Uitvaller nummer 5 op mogen schrijven vandaag. En dan zal er waarschijnlijk de hele ochtend onduidelijkheid blijven over wat precies de route gaat worden vandaag. Net op een dag dat ik het erg druk heb op werk waardoor ik niet verwacht te kunnen reageren op de laatste actualiteiten. Gelukkig zijn de bekertjes toch al enige tijd uit het zicht, dat maakt een en ander prima te relativeren.

LinksafBijDeMolen
martijncr
#3583
Dankje haha. Risico: absoluut. Hij rijdt vrij bleu maar aanvallend. Als ie in groep van vluchters er...

Ik doe met je mee! Ik sta op 96%, maar zie gezien mijn inmiddels karige sprintteam en het ontbreken van Martinez en Arensman een beetje risico nemen als enige optie om nog wat te stijgen. De dood of de gladiolen!

Karperdrol

Hier nog de twijfel 3 namen - 2 plekjes:

Storer, Hirt en Molano.

minimaal 14 puntjes zijn toch wel lekker, maar wie zou je dan banken?

Laatst gewijzigd
Appelflap64

Is het cappen van Storer vandaag niet erg risicovol? Heb dit eerder gedaan en toen is het mij niet goed bevallen. Vandaag Pogi in eerste instantie gecapt, maar begin door jullie te twijfelen...

Eddix

Even los van de wijzigingen die nog kunnen plaatsvinden. Waarom kiest iedereen voor Storer als cap? Ik snap dat hij kans maakt, maar ten opzichte van hem zie ik Bardet veel beter en dichter bij een goede uitslag rijden dan hij.

Als het parcours ongewijzigd blijft, zie ik een grote groep vluchters strijden voor de winst, ook als de Umbrailpas eruit wordt gehaald. Tenzij dit ook betekent dat de rit (drastisch) wordt ingekort, dan zal Pog de Puncheur wel weer als eerste boven komen wellicht.

Berichtgeving maar even in de gate houden.

Behatzailea

Als de rit ingekort wordt, wordt het dan niet weer gewoon Pogi? Ik zie dan geen ontsnapping plaatsvinden. Wat jullie?

oli4g

Lijkt een ingekorte rit te worden, dan meer iets voor punchy mannen + AK? Toch maar Flip opstellen denk ik.

Eddix

Laten we ook alvast 2 tellen stilstaan bij de mensen die de Umbrailpas vanochtend zijn opgefiests, in de kou aan het wachten zijn, om hun favorieten wielrenners te zien, die vervolgens niet langs gaan komen.

DennisdeMenniss
Eddix
#3591
Laten we ook alvast 2 tellen stilstaan bij de mensen die de Umbrailpas vanochtend zijn opgefiests, i...

1, 2, en doorrrr.. Van Poppel komt hier op de zwarte lijst te staan. Voor 500K altijd meenemen, wordt hij duurder geprijsd dan afblijven😂

Ton Pelo

Sporza: 

Nieuwe start in Prato di Stelvio, geen Umbrailpass

De Giro-organisatie doet uiteindelijk toch water bij de wijn. De startpapieren worden nog getekend in Livigno, maar daarna stappen de renners opnieuw in de auto. 

Het peloton maakt de transfer naar Prato di Stelvio, waar het nieuwe startsein gegeven wordt. Zo laten ze de Umbrailpass, het dak van deze Giro op 2.500 meter, links liggen. 

Kippie

Dan gaat toch Tiberi eruit voor Narvaez. Focus op AK + punchy renners. Ik verwacht dat Arensman het wit overneemt, interessante etappe !

Daan De Jager

Is het nu iets voor vendrame?

ZK
Daan De Jager
#3595
Is het nu iets voor vendrame?

Heb je verdrama deze Giro al wat zien doen in ritten zoals deze? 

Daan De Jager
ZK
#3596
Heb je verdrama deze Giro al wat zien doen in ritten zoals deze? 

Niet in deze giro wel in genoeg andere Rondes

ZK
Daan De Jager
#3597
Niet in deze giro wel in genoeg andere Rondes

Zegt wel iets over zijn vorm toch? Hij is paar x meegaan met ontsnapping, maar moest toen al snel passen. Ik zou hem lekker op de bank laten...

nasibal
Eddix
#3591
Laten we ook alvast 2 tellen stilstaan bij de mensen die de Umbrailpas vanochtend zijn opgefiests, i...

Dat zijn dan gewoon serieus onvoorbereide kneuzen ;) 

DennisdeMenniss

In de Giro vorig jaar gebeurde er ook zoiets.. toen won ene Rubio de etappe. Afhankelijk van het te rijden km verwacht ik dat een kleine groep klimmers/punchers weg zal rijden en kort erachter de groep met favorieten. Tenzij Pogi zijn zinnen op de ingekorte etappe heeft gezet.. lijkt me wel makkelijk te controleren nu voor OEAEEJ.

1 2 ... 144 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.