Scorito Giro 2024

1 2 ... 142 ... 160 161
DennisdeMenniss

Zana weer gebankt als hij goed rijdt, heerlijk😂

BigMig

Scorito komt toch op een tweede plaats op een dag als vandaag. Wat een epische etappe om als wielerliehebber te kijken. Geweldig!

Kippie

Iets gestegen naar plek 101 (99,7%)

Zana heeft me positief verrast met plek 11, die zat op het bankje voor Molano die een puntje meer pakte dan Zana (24 vs 23) met dank aan een magische Pogi. Arensman lijkt klaar te zijn voor de derde week, reed sterk omhoog met kopwerk voor G

Benieuwd hoe Tiberi het dinsdag gaat doen en vanaf welke plek renners ruimte gaan krijgen voor een vlucht..

jenzrscl

Ook ff een hulde aan steinhausser! Knappe 3de plek, ik blijf na vandaag mooi op gouden beker koers

Sjasfriet

Zat ik eventjes voor Quintana te supporteren omdat mn concurrent in de subleague met 4 UAE's zit. Saaaaai.

Nog 1 puntje voor na 2 weken. Die gaat me nog pletwalsen met al die pogipunten. 

Maar wat een demonstratie toch weer van Pogiwogi. We gaan nog horen van die Sloveen.

MrWest

Toch mooi 0,1 gestegen naar 99,0.

Heul benieuwd naar de 3e week!

Ragnar Lolbroek

Vandaag Storer op het bankje. Was toch even de billen dichtknijpen met die bankpunten in aantocht. Bleek uiteindelijk een storm in een glas water. Net de 90% in gewipt.

kevinraar

287 punten gehaald gestegen van 40.2 naar 41.9

Ben Nihilisty
jenzrscl
Ook ff een hulde aan steinhausser! Knappe 3de plek, ik blijf na vandaag mooi op gouden beker koers

En in het verlengde van die complimenteuze stemming: petje af voor VPP, die reed ook echt een dijk van een etappe zeg; heeft t groepje favorieten achter Pogi bij de hand genomen na wat al een slopende koers voor 'm heeft moeten zijn, erg sterk. 

valowitz

Wonder what the bookies odds are of Pogi winning all Grand Tours this year....

Voorwiel

Opkijken tegen morgen...

Willempie94
DennisdeMenniss
Zana weer gebankt als hij goed rijdt, heerlijk😂

Zat helaas hier ook op het bankje..

Sean Chiappucci
martijncr
Heb speciaal terug zitten zoeken en kijken, super nice! Wat een gave plek ook om te staan! 

Heb vandaag wat foto's naar Nasibal gestuurd via whatsapp vw speciale vermelding... Stuur me jouw nummer maar even als je whatsapp hebt, dat stuur ik ze ook naar jou.

(Foto's via wielerflits gaat niet helaas)

Groet,   Hein Jan

ZK

Benieuwd wie er voor de start van de etappe van dinsdag allemaal gaan opgeven... 

Sjasfriet
ZK
Benieuwd wie er voor de start van de etappe van dinsdag allemaal gaan opgeven... 

Ik kan wel een paar namen noemen waarop ik hoop ;)

Merlier, DFM, alle UAE's behalve pogi en Molano , ...

jenzrscl
Sjasfriet
Ik kan wel een paar namen noemen waarop ik hoop ;) Merlier, DFM, alle UAE's behalve pogi en Molano...

Haha merlier gaat echt niet afstappen, anders had hij vandaag zwaarste rit gwn niet gestart

Papa Bart

Ik heb gekeken naar een roze wonder, ongelooflijk. Een Sloveense straaljager. Een éénmans destructie bedrijf van het hele peloton. De Giro is klaar. Pogi hoeft alleen nog maar te controleren, en als hij en zijn ploeg dat doen, dan komt er ook geen verandering meer in de ereplaatsen, zeg top tien, omdat elke enigszins dappere dodo onmiddelijk wordt teruggegrepen.

Zelfs als die fietsmachine zelf nog een ritje wil pakken, zoals etappe 19, in de buurt van Slovenië, loopt hij alleen maar wat verder uit zonder dat er onder hem wat veranderd...

Ook de andere truien en klassementen liggen eigenlijk al in de plooi. Ik zie Pogi ook de bergtrui niet meer weggeven, Milan de paarse trui niet meer, heel heel misschien pakt Arendsman nog de witte trui van Tiberi, maar gezien de hoge pickrate van beiden zal dat ook in de stand van het Scorito spelletje weinig verschil meer maken. Voor mij geen bekertje deze Giro, maar vind ruim 90% een respectabele eindstand.

Wel wat saai, maar stel dat wel vast met de hoed nederig in de hand, wat een fenomeen. We spreken elkaar weer wanneer de Tour nadert, dank voor alle wijze lessen!

Nijmos

Echt nergens op gebaseerd dat scorito in een plooi ligt omdat de giro in een plooi ligt.

Matisse du Point
Papa Bart
Ik heb gekeken naar een roze wonder, ongelooflijk. Een Sloveense straaljager. Een éénm...

Beetje voorbarig om te doen alsof het spelletje erop zit. Jij hebt het alleen maar over de truipunten na afloop. Er zijn nog veel punten te behalen in de laatste 6 etappes, zeker als je goed capt.

martijncr
Sean Chiappucci
Heb vandaag wat foto's naar Nasibal gestuurd via whatsapp vw speciale vermelding... Stuur me jouw nu...

Heb je gedmd! :)

DennisdeMenniss

Morgen dagje voor de klassementsmannen of aanvallers?

De Coltrui

Grote twijfel voor morgen. En met maar 1 uitvaller wordt het er ook niet gemakkelijker op😁. Goed, de 7 sprinters vallen af. Kooij is mijn enige uitvaller overigens. 

Nijmos
Matisse du Point
Beetje voorbarig om te doen alsof het spelletje erop zit. Jij hebt het alleen maar over de truipunte...

En ook de truipunten zijn nog hartstikke onzeker. Valt merlier nog uit? Wint arensman of tiberi wit? Wippen er nog aanvallers als zana en storer omhoog in het klassement? 

Je denkt toch niet dat Oconnor niks meer gaat ondernemen voor podium? 

En het bergklassement is achter pogacar nog totaal random en onbeslist.

NOAD1912

Opmerkelijke statistiek.. de top 10 t/m 19 van het klassement bestaat uit 8 (!) 500K renners en 2 van 750k. Dan staat ook Zana nog 8ste. 

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Geen flauw idee voor morgen. Toch maar klassementrenners en UAEs of plaats maken voor rijders als Alaphillipe en Sheffield.

1 2 ... 142 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.