Scorito Giro 2024

1 2 ... 149 ... 160 161
Valvermeer

Ik twijfel wie er vandaag beter gaat zijn. JPP of toch Pelizzari?

Behatzailea
Valvermeer
#3701
Ik twijfel wie er vandaag beter gaat zijn. JPP of toch Pelizzari?

Pellizzari fietst op wolken na alle lof van Pogi gisteren.

floda

Begrijp ook echt wel dat er voor veel renners een what if gezegd kan worden. (Zoals nasi al terecht opmerkte voor pech tiberi) Maar gezien verleden van Arensman lijken zijn presentaties meer dan eens beinvloed worden door zijn eigen geestelijke (in)stabiliteit. Verschuilen achter kopman (bardet, thomas), verhuizing van ploeg, verhuizing naar andorra ect.  

Karperdrol

Ik heb Juanpe o.a. meegenomen voor dit soort ritjes.

Maar hij rijdt op dit moment wel erg...matig.

Hirt zit in de dagopstelling, maar ook een molano met 14 zekere punten. 

Bardet en JP dus op de bank. poahhhh lastig

Pinot Grigioo
Ted de la course
#3686
Samen met Pinot Grigio? Of is die inmiddels aan een OD bezweken? Al een tijdje niks meer van 'm geho...

Amigo goed om te zien dat je aan me denkt. 
Terug van weggeweest wellis waar met enkelbandje achter mn bureau. 

Was even van de radar verdwenen daar was mijn baas ook niet blij mee maar goed toe maar. 

Zal er niet teveel over uitwijde maar deze jongen heeft wel lekker tussen 4 muurtjes de Giro in alle rust kunnen volgen. 

Gevolg is dat ik inmiddels 2de sta in scorito poule. Gelukkig had ik een vriendelijke bewaker die af n toe mn kopman selecteerde. 

Erg hectisch op de zaak mannen, 200k omzet gedraaid veurige week en dat met mijn afwezigheid. Wereld op zn kop. 

aanstaande vrijdag bestaat er overigens een kans dat ik op dezelfde plek beland ga namelijk naar de godnondeju.  

groetjes

Daan van Dijk
Ted de la course
#3686
Samen met Pinot Grigio? Of is die inmiddels aan een OD bezweken? Al een tijdje niks meer van 'm geho...

Heb uit betrouwbare bronnen, the man himself!!, vernomen dat Pinot Grigio mentaal even licht in de put zit.

Zo'n wielerpensioen hakt er dan toch flink in zie je wel! waar de scorito-speler na de Vuelta in een zwart gat valt gebeurt dat met de oud-wierenners juist tijdens de grote rondes.

Dan is het grijpen naar de fles en de dope natuurlijk een makkelijke uitweg. hij leeft dus nog wel , maar zit al in een week lange trip onder het mom "inkakken is bijpakken".

desalniettemin ga ik af en toe eens een rondje met hem fietsen om hem op het rechte pad te houden, al is die gast lastig bij te houden en niet moe te krijgen. Het is wel altijd wat en nooit een rustig moment met hem en het eindigt altijd in wat hij natuurlijk al vaker hier op het forum benoemd.

Heb aangegeven dat hij vandaag of morgen maar weer eens van zich moet laten horen omdat zijn fans hem missen, maar hij zal momenteel wel zijn roes aan het uitslapen zijn.

Daan van Dijk
Pinot Grigioo
#3705
Amigo goed om te zien dat je aan me denkt. Terug van weggeweest wellis waar met enkelbandje ach...

of toch niet...

 

moet niet gekker worden!! het leeft nog!

dr klaas

JuanPe had natuurlijk dikke kans op Milan in de puntentrui, en dan zijn 6 puntjes plus plek 14-20 al meegenomen voor 1.5 miljoen, nu je daar je UAE-ers neer kan zetten voor 14 is het simpel natuurlijk. 

 

DennisdeMenniss

Geleerd van de afgelopen dagen dus laten we vandaag eens Storer en Zana meenemen. O'Connor op het bankje. Ik voorspel, beide zero points, O'Connor P12 😂

Aanklampen

met Carr, Lipo en Lut als uitvallers is het kiezen in dit soort etappes supersimpel... 

Alleen wie kopman maken? Aanvaller lijkt me.

Daan De Jager
Aanklampen
#3710
met Carr, Lipo en Lut als uitvallers is het kiezen in dit soort etappes supersimpel...  Alleen...

Ik ga voor pellezari

Daan Brakenhoff

Verwacht überhaupt dat elke renner met nog een klein sprankje hoop op de bergtrui gelijk in de aanval. Geschke, Pellizzari, Quintana, Scaroni, Vpp noem ze maar op. Om in ieder geval dan maar die trui te mogen dragen tijdens de ritten.

edit: VPP lijkt vandaag oppas te zijn .

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Hier ook Pelli als captain. Hopelijk niet als mosterd na de maaltijd 😂

Guido Maltempi

Ik verwacht flink wat sterke klimmers in de vroege vlucht, inclusief mannen die nog redelijk kort staan. Die zullen daarna van Bora/Ineos/AG2R weinig speelruimte krijgen en dan zou het zomaar kunnen dat op de slotklim een flink deel van de vluchters weer wordt bijgehaald. Daarom Pogi cap, met verder DFM, G, Ben, Tiberi, Bardet en Storer, plus Molano en Milan voor de sprokkelpuntjes.

oli4g

Al een tijdje in gouden beker terrein, maar ik merk dat ik elke etappe een aantal plekjes verlies door het ontbreken van extra UAE'ers en zo waarschijnlijk er net buiten zal eindigen. Daarom vandaag Storer cap. Ik verwacht veel aanvalsgezinde klimmers, en als daar geen Rubio/Zana bijzitten, zullen ze veel voorsprong krijgen en voor de overwinnging rijden. Bjerg lijkt mij ziek ook, die gaat het lastig hebben vandaag.

Jasperdewaal11

Nou Bardet gebankt voor Pellizzari dus hij is iig mee van voren :)

Mollemaaktmenietuit

Zonde dat Bardet en Storer niet mee bleven draaien. Steinhauser en Caruso wel aangesloten, leek alsof bardet even overlegde met Storer. Misschien moesten ze terugzakken omdat beide de zegen niet zouden krijgen van het peloton?

Remco Van den Akker

Wat saai weer, dat DSM de kopgroep niks gunt.

Laatst gewijzigd
JW

Ongekend frustrerend om Storer weer als cap te hebben en hem weer in het peloton terug te zien...

Behatzailea
Mollemaaktmenietuit
#3717
Zonde dat Bardet en Storer niet mee bleven draaien. Steinhauser en Caruso wel aangesloten, leek also...

En dan nu zijn team op kop zetten? Misschien had ie gewoon met Caruso mee moeten gaan. Nu brengen ze Pogacar weer in een zetel naar de finish.

nasibal

Deze Giro gaat voor mij wel de boeken in als de Giro van de niet samenwerkende kopgroepen, vreemde controlerende ploegen en kneuzen die onnodig achter gaatjes in de afdaling zitten.

Eigenlijk niets nieuws dus.. 

DennisdeMenniss
nasibal
#3721
Deze Giro gaat voor mij wel de boeken in als de Giro van de niet samenwerkende kopgroepen, vreemde c...

Giro being Giro 😂

DennisdeMenniss

Vanavond bij opsporing verzocht, waar is Zana  🤷

Jasperdewaal11

Gaat Bardet zometeen 50k solo ofzo 🤪

nasibal

Ik vind Bardet een geweldige gozer en prachtige renner, maar ik denk dat er heel weinig bloed in zn brein past. 

1 2 ... 149 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.