Scorito Giro 2024

1 2 ... 148 ... 160 161
Voorwiel

Etappe niet kunnen zien. En faire beslissing van Scorito om niks om te gooien.

Was het spektakel? En wat was er met Bardet? Lees hier iemand die het spijtig vond dat 'ie 'm niet opgesteld heeft, maar voor die 4 punten kun je toch niet rouwig zijn?

SitoStick
dr klaas
Bijzondere agenda, na 4 dagen Pinksteren op dinsdag ochtend aan de dope..   wel balen is d...

.

Laatst gewijzigd
Barrygoal
Jasperdewaal11
Pff en dan heb je Pellizzari op de bank jammer, anders was het nog mooier geweest. Anders was het ee...

Hier nog 1, last minute gewisseld voor Sheffield. Scheelt dus 44 punten. 

Dagscore was nu 338 en totaalscore 4168. Baal er nog steeds gigantisch van.... 

Vandaag gaan we voor de herkansing en denk ik dat ik pellizzari captain maak(of toch storer);

Opstelling;

Pogacar

Majka

Grosschartner

DFM

Arensman

Tiberi

Thomas

Storer

Pellizzari (C)

Bank: APP, Sheffield, Milan, Lonardi, Pithie, Gaviria, Andresen

Uitvallers: Kooij, Bauhaus, v Poppel , Lipowitz

Ik zie dit naar de aanvallers gaan, denk niet dat er nog een team gaat rijden zodat poga de rit weer gaat pakken.

Laatst gewijzigd
dr klaas

Rubio voor Plapp,Vansevenant of Lopez, zeg het maar...

Thomas leek gister wat minder, maar denk dat hij een langere etappe beter verteerd. 

DennisdeMenniss

Zal Flipje vandaag ook weer mee gaan met de aanvallers? Kan het me haast niet voorstellen na al die inspanningen van de afgelopen dagen..

ZK

Ik verwacht flip in etappe 19 weer

DaLuca23

De etappe van zaterdag gaat misschien ook aangepast worden

BigMig
Sjasfriet
ARENSMAN gaf zelf aan dat het mentaal niet ok was in het openingsweekend  en als het in t kopje...

Ik denk dat een deel van zijn stemming na de eerste dagen toch juist ook een gevolg is van zijn matige presteren? Hij gaf zelf namelijk ook aan dat hij gewoon niet genoeg power in de benen had. Inderdaad noemt hij ook dat het mentale deel wel meespeelt lees ik net terug, maar om dan te stellen dat hij er zonder dat mentale stuk (eender wat dat dan ook precies mag inhouden) veel beter voor had gestaan in het AK nu, lijkt me een wat te simpele conclusie.

Behatzailea

Lastig weer vandaag. Sowieso Pog, DFM, Tiberi, Arensman, Storer & Molano. Maar verder? Milan, Groves voor de makkelijke puntjes? Rubio, Bardet? APP, Ala? Gaat Pellizzari weer?

Ben Nihilisty
Behatzailea
Lastig weer vandaag. Sowieso Pog, DFM, Tiberi, Arensman, Storer & Molano. Maar verder? Milan, Gr...

Ik heb zelf met knikkende knietjes Rubio op de bank neergezet. Ga er vanuit dat 'ie toch te kort staat op de AK-mannen achter Pogacar, en datzelfde geldt dan dus voor Bardet. APP en Pellizzari lijken me logische namen voor de etappe van vandaag, al denk ik wel dat er slechts één AG2R klimmer de vrijheid krijgt van de ploeg. 

Laatst gewijzigd
Ted de la course
nasibal
Vanochtend aan de drugs gezeten. JP opgesteld ipv Arensman.  Weet nog niet of ik moet lachen o...

Samen met Pinot Grigio? Of is die inmiddels aan een OD bezweken? Al een tijdje niks meer van 'm gehoord..

Weet iemand hoe het gesteld is met Juanpe? Is hij gewoon echt slecht of heeft hij gespaard en wacht ie een volgende kans af? Kan nergens iets van een interview met hem vinden. 

Jasperdewaal11
Ted de la course
Samen met Pinot Grigio? Of is die inmiddels aan een OD bezweken? Al een tijdje niks meer van 'm geho...

https://www.youtube.com/watch?v=LiR9A2FA6WU

is van 2 dagen geleden maar het is iets 

NielsH97

Ik ga voor Storer cap waarschijnlijk.

De Coltrui

Ontsnapping op zeker, maar gaan ze veel tijd krijgen? Teveel renners hebben nog zicht op podium, en maken de wedstrijd hard. Misschien een paar man vooruit, en dan vanaf plek 3-4-5 de klassement renners. Hou het bij deze groep, en toch Pogi op veilig als cap.

dr klaas
Ben Nihilisty
Ik heb zelf met knikkende knietjes Rubio op de bank neergezet. Ga er vanuit dat 'ie toch te kort sta...

Rubio, ook mijn twijfel laatste km's zijn wel boven de 10%.

oli4g

Mocht etappe 20 ook ingekort worden, dan is vandaag mss wel de laatste kans voor sommige AK mannen om nog iets te proberen. Zeker gezien sommigen wel wat barstjes hebben getoond.

Behatzailea
Ben Nihilisty
Ik heb zelf met knikkende knietjes Rubio op de bank neergezet. Ga er vanuit dat 'ie toch te kort sta...

Tja en dan zal het toch VPP worden denk ik. Of Vendrame 😂. Dus APP valt af. Flip verwacht ik niet (en anders gaat-ie het waarschijnlijk afleggen tegen de betere klimmers). Pellizzari dan maar wel en dan óf Bardet óf Rubio. Ik ga maar voor Rubio.

Ted de la course
Jasperdewaal11
https://www.youtube.com/watch?v=LiR9A2FA6WUis van 2 dagen geleden maar het is iets 

Thnx, met een beetje hulp van Google Translate kan ik er niet meer uit opmaken dan dat ie het zondag een hele zware etappe vond en dat ze weinig ruimte kregen van het peloton. Qua lichaamstaal geef je er niet veel meer voor maar dat is niet zo gek naar die monsterrit van afgelopen zondag.

Ben Nihilisty
dr klaas
Rubio, ook mijn twijfel laatste km's zijn wel boven de 10%.

Ja goed punt, maar anderzijds is de vraag voor welke plek die die stroken kan beslechten. Ik ga er vandaag toch wel vanuit dat de vlucht vooruit blijft, en hij daar dus niet in (mag) zit(ten), en dan heb je het waarschijnlijk al over op z'n best  - pak 'm beet - plek 8. Het feit dat 'ie niet in de vlucht zit betekent dan ook nog dat het klimmen wordt tegen de beste AK-mannen, dus dan heb je het waarschijnlijk al over een plek 15 of iets in die richting. Wellicht een beetje hypothetisch zo, maar ik zie het niet gebeuren dat hij hier ineens met veel punten over de finish rolt. Maar ja, toch voelt het ook niet lekker dat hij nu op het bankje zit hoor - eerlijk is eerlijk. 

dr klaas

Rubio beter als Oconner en Thomas gisteren gaat zich dat vandaag herhalen ? 

Sjasfriet
BigMig
Ik denk dat een deel van zijn stemming na de eerste dagen toch juist ook een gevolg is van zijn mati...

Waar concludeer ik dat hij er anders beter had voor gestaan in het AK? 

Mindless

Mannen als G en 2x UAE bank; we gaan vol op de aanval. 

Daan De Jager

Ik twijfel om plapp op te stellen maarja hij heeft bergop nog weinig laten zien . Wat zeggen jullie ?

Berend

Ik wil eigenlijk ook "vol" op de aanval gaan, maar niet echt veel vertrouwen in Flipje, Vendrame en Sheffield haha. Qua breakaway heb ik eigenlijk alleen Storer als goede kandidaat (en Bardet als die mag).

Ven-drama!

BigMig
Sjasfriet
Waar concludeer ik dat hij er anders beter had voor gestaan in het AK? 

Nee jij niet, maar floda in de post waar ik in eerste instantie op reageerde wel

1 2 ... 148 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.