Scorito Giro 2024

1 2 ... 147 ... 160 161
dr klaas
nasibal
Vanochtend aan de drugs gezeten. JP opgesteld ipv Arensman.  Weet nog niet of ik moet lachen o...

Bijzondere agenda, na 4 dagen Pinksteren op dinsdag ochtend aan de dope..   wel balen is dat altijd, topscore vandag top 100 in de daguitslag  gaat nog spannend worden zo... 

jenzrscl

Merlier overleefd wel vlotjes de bergjes

Jasperdewaal11

Pff en dan heb je Pellizzari op de bank jammer, anders was het nog mooier geweest. Anders was het een top 3 score van de dag geweest....

Laatst gewijzigd
DancingIndurain

Wat heerlijk dat het wielrennen toch allemaal niet zo voorspelbaar is. Al die op aannames gebaseerde 'geniale' theorieën met rekenmachine vallen net als vandaag in het water. Mooi.

Ragnar Lolbroek
Ragnar Lolbroek
Teamopstelling: Storer(c) VPP  Hirt Bardet Lopez  Pogacar Thomas Arensman  O...

Uiteindelijk toch Pogacar gecapt. Maar toch....This did not age well.😅

oborobo

Wat voor weer is het morgen?

HaagseHaas

Morgen Pellizari maar cappen dan.

kevinraar

goeiedag 7 renners bij de eerste 14 306 punten gehaald gestegen van 41.8 naar 46.3

nasibal
dr klaas
Bijzondere agenda, na 4 dagen Pinksteren op dinsdag ochtend aan de dope..   wel balen is d...

Het dinsdag-dopeje noemen ze dat ook wel in de volksmond ;)

De Tourminator

Ik ben lekker aan het stijgen in de 2e week. Inmiddels dik boven de 90%. Had ik maar etappe 9 gewoon op tijd een opstelling gemaakt met sprinters, dan was een gouden bekertje nog binnen bereik geweest. Daar rond de 200 punten misgelopen.

Morgen dan maar een gok doen en Storer cappen?

kevinraar

wie morgen als caiptain pogacar storer of v.paret paintre?

master-pieter

Kan iedereen wel zeggen dat het zo eerlijk mogelijk is geweest voor iedereen vandaag, hoewel dit misschien wel zo is had ik echt een andere keuze gemaakt mocht ik zekerheid hebben dat de rit was ingekort. Ik kwam er een half uur na de deadline achter.

pogi wel gecapt en maximaal aantal teamgenoten mee maar Rubio niet opgesteld want ik wilde een aanvaller mee hebben. Tiberi niet opgesteld vanwege het feit dat hij het zondag lastig had met meerdere grote cols en ik dit zag als een rit voor de vluchters. Bardet niet mee want stond ook nog kort in het klassement voor de vlucht.

In ieder geval gaat Lopez de laatste bergritten mooi op het bankje. Schade viel mee maar Tiberi op het bankje deed zeer

snoek1974

Morgen Lopez in de aanval , maar hangt er ook nog vanaf wie je allemaal hebt , bij mij is de keuze tussen Lopez en Plapp , de eerste heeft sowieso team punten en weet niet van de klassement mannen , 7 man bij de eerste 8 ( geen O Connor) ik er dan moet uithalen en Grosscharter zet ik gezien de team punten ook niet op de bank . Kan zomaar zijn dat morgen Plapp en Lopez mee zijn .

keuze is dan nog tussen Plapp en Thomas - als ik van een etappe uitga met aanvallers vooruit dan zou ik voor Plapp kiezen maar Pogacar lijk gewoon alle bergetappes te pakken en dan volgen er weer meer klassement renners 

floda

Het niet hebben van DFM maakt gouden beker krijgen best lastig. Hang er tegen aan maar als hij zo blijft rijden dan wordt het met nog maar 5 sprinters in mijn team langzamerhand wel lastig. Enfin, morgen maar spelen op de vlucht en als cap dan maar eens niet pog en als teamgenoot alleen maar majka opstellen. Zilver heb ik al genoeg, dus dan maar dood of gladiolen. (Ook al had ik deze etappe van morgen wel als AK etappe in mijn schema staan).

overigens iets anders, die arensman staat nu de 2e etappe op 3 1/2 minuut van plek 2. En nu minder. Als die pipo toch gewoon toch normaal die 2 ritjes meerijdt staat hij gewoon 2e. Hopelijk fixed hij dat mentale deel nog eens. 

Sjasfriet
jenzrscl
Merlier overleefd wel vlotjes de bergjes

Mimimimi ;)

nasibal

overigens iets anders, die arensman staat nu de 2e etappe op 3 1/2 minuut van plek 2. En nu minder. Als die pipo toch gewoon toch normaal die 2 ritjes meerijdt staat hij gewoon 2e. Hopelijk fixed hij dat mentale deel nog eens.

In hetzelfde licht: Die Tiberi had zonder z'n materiaalpech in 2 ook gewoon op slechts 1 minuut van Thomas gestaan, die nu toch langzaam slijtage begint te vertonen. Het hoort er bij, helemaal eens, maar wel zuur voor die jongen. 

de Brabantse Wal

Vandaag geen Pellizari opgesteld, wel weer gestegen naar 86,5% met 292 punten, na echt een dramatisch begin met een hoop bankpunten de weg omhoog ingeslagen.

Morgen toch problemen, zal Pellizari dit weer kunnen? 

Voor nu Pogi, Arensman, Thomas, O'Connor, Bardet, Storer, Tiberi, Molano en voor nu Pellizari, maar zware Fomo voor Lopez voor morgen, ook nog eventueel Plapp maar daar heb ik geen vertrouwen in. 

Sean Chiappucci
nasibal
Je kan boos zijn dat ze het niet weer opengegooid hebben, maar niemand kan hier met droge ogen roepe...

Heb inmiddels al zoveel uitvallers dat ik me geen zorgen hoef te maken over de opstelling.  Easy picks

KV
de Brabantse Wal
Vandaag geen Pellizari opgesteld, wel weer gestegen naar 86,5% met 292 punten, na echt een dramatisc...

Ik heb echt geen Lopez FOMO meer. Die jongen kan niks meer. 

de Brabantse Wal
KV
Ik heb echt geen Lopez FOMO meer. Die jongen kan niks meer. 

Haha ja, maar Pellizzari reed ook helemaal niks tot vandaag.. 

KV
de Brabantse Wal
Haha ja, maar Pellizzari reed ook helemaal niks tot vandaag.. 

Goh. Pelli volgens mij gewoon nog niet veel meegezeten tot nu. JP wel meermaals de laatste week maar bakt er gewoon niks (meer) van. 

BigMig
floda
Het niet hebben van DFM maakt gouden beker krijgen best lastig. Hang er tegen aan maar als hij zo bl...

Wat heeft het mentale deel hier mee te maken? De benen van Thymen waren toch de eerste etappes gewoon nog niet goed genoeg? Daar verandert goede of slechte mentaliteit niet zoveel aan toch?

Sjasfriet
BigMig
Wat heeft het mentale deel hier mee te maken? De benen van Thymen waren toch de eerste etappes gewoo...

ARENSMAN gaf zelf aan dat het mentaal niet ok was in het openingsweekend  en als het in t kopje niet goed zit, dan volgt de fysiek sowieso hoor. Beide gaan (jammer genoeg) hand in hand.

DennisdeMenniss

Morgen zal het toch eindelijk een keer voor de vluchters zijn? Aantal namen die vandaag op aanzienlijke achterstand binnen kwamen en wellicht gespaard hebben voor morgen?

Plapp Stork Bagioli Steinhauser Chaves Lopez...  

floda

Lopez en plapp zijn hele giro al aan het sparen ;-)) behalve steinhauser is iedereen van dat lijstje klaar denk ik. Gaat morgen denk ik wel voor vluchters zijn. Morgen en overmorgen nog beetje rust voor uae en dan vrijdag beetje alert en zaterdag nog 1x etappe voor pog.

1 2 ... 147 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.