Scorito Giro 2024

1 2 ... 146 ... 160 161
KV
Behatzailea
#3625
121 km, Pinei, St. Christina. Had wel Alaphilippe erin voor dit scenario, maar heb wel gewoon Pog ge...

Waarschijnlijk wel opnieuw ideaal voor de 4 UAE teams ;-)

martijncr
LinksafBijDeMolen
#3585
Ik doe met je mee! Ik sta op 96%, maar zie gezien mijn inmiddels karige sprintteam en het ontbreken...

Haha tik 'm aan! Nu de koers is ingekort nog steeds geen gekke keuze denk ik zo. Last minute Vansevenant nog erin geklikt en Pellizari geslachtofferd. 

Behatzailea
KV
#3626
Waarschijnlijk wel opnieuw ideaal voor de 4 UAE teams ;-)

Deze hele ronde wel. Als je ze altijd opstelt. Ik durfde het niet aan. Heb dat een keer met TJV gedaan en met Remco... nou, we weten hoe dat afliep...

dr klaas
Behatzailea
#3628
Deze hele ronde wel. Als je ze altijd opstelt. Ik durfde het niet aan. Heb dat een keer met TJV geda...

Dat is het high values high risk reward,  je zal eerder een gouden beker halen, maar voor het bereiken van de top 50 wielerindex is echt 98 98 95 91 nodig.

floda

Was ideale etappe voor de storer/vol van deze wereld. Nu inderdaad meer mannen die op vlakke ook wegkunnen. Maar die zitten hier op de bank. Wel snel storer voor pog ingewisseld. Voor de rest geen tijd. 

Behatzailea
dr klaas
#3629
Dat is het high values high risk reward,  je zal eerder een gouden beker halen, maar voor het b...

Ja dat is waar. Maar daar was ik toen niet mee bezig nog. Eigenlijk alleen met mijn vriendenpoultjes, maar dat werd een beetje eentonig. #zelfpijperij 

ZK

20 van 22 ploegen wilde blijkbaar helemaal niet koersen. Zul je zien dat ze uit protest de etappe engroupe rijden, zonder te koersen. Komen de UAEers als eerste over de lijn. Of dat ze alleen op laatste klim gaan punchen voor de etappezege.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

wat je wel kan doen is dat Scorito aangeeft dat het onduidelijk is wel parkoers er vandaag gereden wordt. Dit wist je al op zaterdag/zondag.. "het is dus zinvol te checken wat het parkoers is". Als je dat zou doen om uur of 11:00 wist je dat er veel onduidelijkheid was.

 

Dan kun je dus MI de selectie weer open zetten. Meeste die echt met Scorito bezig zijn zitten zich nu te verbijten....

Bokstok

Giga blunder van Scorito als je het mij vraagt... wat mij betreft vanaf morgen boycotten. Clowns

Behatzailea
Bokstok
#3634
Giga blunder van Scorito als je het mij vraagt... wat mij betreft vanaf morgen boycotten. Clowns

Die blunder vind ik wel meevallen. Iedereen heeft er nu evenveel last van. Anders hadden de mensen die wél voor de officiële deadline hun team klaar hadden weer een nadeel t.o.v. de mensen die hun team hebben gemaakt bij een eventuele langere openstelling. Je moest nu alleen van te voren verschillende scenario's afwegen. Alleen klimmers, punchers, een mix, etc. Ik ben voor een mix gegaan omdat het allemaal zo onduidelijk was, bijvoorbeeld.

jenzrscl

Flipje zijn superstrijdlust is bijna binnen zou je denken

Bokstok
Behatzailea
#3635
Die blunder vind ik wel meevallen. Iedereen heeft er nu evenveel last van. Anders hadden de mensen d...

Jij bent gewoon stagiair bij Scorito... 

Behatzailea
Bokstok
#3637
Jij bent gewoon stagiair bij Scorito... 

Dan had ik Caruso goedkoper gemaakt.

DaLuca23

Ik begrijp niet zo goed waarom dit een blunder is van Scorito. Mocht je de selectie keuze ineens opengooien voor een zeer kort tijdsmoment van 2-3 uur dan zal een grote groep van de spelers dit missen. Simpelweg omdat men rekening houdt met originele sluitingsmoment en andere bezigheden als werk ed. 

Dat het impact heeft staat buiten kijf, maar op deze manier blijft de impact zo gelijk mogelijk voor iedereen.  

nasibal

Je kan boos zijn dat ze het niet weer opengegooid hebben, maar niemand kan hier met droge ogen roepen dat dit níet het eerlijkste voor iedereen is. 

Het is jammer voor de mensen die hier een slaatje uit hoopten te slaan, maar dat dat überhaupt op deze manier had gekund zegt m.i. voldoende. Had niets met spel en/of wielerkennis te maken gehad en alles met je agenda van vandaag. Daar hoort het spelletje niet om te draaien. 

ditisdavid

Pellizzari op de bank was niet mijn beste zet...

Behatzailea
ditisdavid
#3641
Pellizzari op de bank was niet mijn beste zet...

Hier hetzelfde, maar leuk voor hem.

martijncr
martijncr
#3627
Haha tik 'm aan! Nu de koers is ingekort nog steeds geen gekke keuze denk ik zo. Last minute Vanseve...

😫

jenzrscl

Dankje pellizari!! 99.5% nu , pogi kopman en 5 van de top 6 in team.. en storer 8ste, dus perfecte dag.. ook mooi dat martinez pelli de 2de plaats gunde!;p

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Nice uiteindelijk. Geen Pogi als cap maar wel Pellizari in mn team en Storer als captain toch ook nog in de top 10 en 2 extra UAEs, dus schade is beperkt. Had alleen Arensman gebankt als enige AK renner. 340 puntjes en weer richting de 99%

Laatst gewijzigd
BarryE1

Goed gereden ook van Movistar

DennisdeMenniss

Echt hoor.. bank je van de week Zana voor Storer... Doe je nu het omgekeerde.. Yep😭

nasibal

Vanochtend aan de drugs gezeten. JP opgesteld ipv Arensman. 

Weet nog niet of ik moet lachen of huilen nu :D

Behatzailea

Tja ik stijg wel, maar had meer kunnen stijgen met Pelli, Caruso & APP...

Laatst gewijzigd
KV
nasibal
#3648
Vanochtend aan de drugs gezeten. JP opgesteld ipv Arensman.  Weet nog niet of ik moet lachen o...

Je zit wel regelmatig eens aan de drugs lijkt me? Hulp zoeken?

1 2 ... 146 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.