wat je wel kan doen is dat Scorito aangeeft dat het onduidelijk is wel parkoers er vandaag gereden wordt. Dit wist je al op zaterdag/zondag.. "het is dus zinvol te checken wat het parkoers is". Als je dat zou doen om uur of 11:00 wist je dat er veel onduidelijkheid was.
Dan kun je dus MI de selectie weer open zetten. Meeste die echt met Scorito bezig zijn zitten zich nu te verbijten....
Die blunder vind ik wel meevallen. Iedereen heeft er nu evenveel last van. Anders hadden de mensen die wél voor de officiële deadline hun team klaar hadden weer een nadeel t.o.v. de mensen die hun team hebben gemaakt bij een eventuele langere openstelling. Je moest nu alleen van te voren verschillende scenario's afwegen. Alleen klimmers, punchers, een mix, etc. Ik ben voor een mix gegaan omdat het allemaal zo onduidelijk was, bijvoorbeeld.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit een blunder is van Scorito. Mocht je de selectie keuze ineens opengooien voor een zeer kort tijdsmoment van 2-3 uur dan zal een grote groep van de spelers dit missen. Simpelweg omdat men rekening houdt met originele sluitingsmoment en andere bezigheden als werk ed.
Dat het impact heeft staat buiten kijf, maar op deze manier blijft de impact zo gelijk mogelijk voor iedereen.
Je kan boos zijn dat ze het niet weer opengegooid hebben, maar niemand kan hier met droge ogen roepen dat dit níet het eerlijkste voor iedereen is.
Het is jammer voor de mensen die hier een slaatje uit hoopten te slaan, maar dat dat überhaupt op deze manier had gekund zegt m.i. voldoende. Had niets met spel en/of wielerkennis te maken gehad en alles met je agenda van vandaag. Daar hoort het spelletje niet om te draaien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.